Ga naar inhoud

Personages in een andere reeks?


Aanbevolen berichten

We hebben het waarschijnlijk allemaal wel eens gehad tijdens het kijken naar een reeksje Bassie en Adriaan. Je denkt dan plots: "dit zou veel beter zijn moest een ander personage hier ineens bij komen".

Snap je niet wat ik bedoel? Ik geef even een voorbeeldje.

Ik keek onlangs nog eens naar de reis door amerika. Ja, het is allemaal zeer educatief, maar soms kwam er in mij iets op. Het idee van: "terwijl ze hier in Alcatraz zitten, zou het niet geniaal zijn als de Plaaggeest B&A opsluit in zo'n cel"

Heb jij dat ook al gehad? Verduidelijk het hier eens.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb me altijd afgevraagd waar Robin nou was gebleven in de laatste series. Ik ging er vanuit dat hij nog bij Danny was maar toen B&A in België waren, was Robin nergens te bekennen. Ik had het toch leuk gevonden als Danny samen met Robin op dat terras had gezeten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

De terugkeer van Japie in Amerika vind ik eigenlijk niet compleet zonder B2. Die had dus ook wel even langs mogen komen.

En hoewel het niet echt een apart personage is, had ik in de Kroon graag de Aad-Baron teruggezien.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kan me nog wel herrineren dat er op die 1 juli dag gevraagd werd waarom Aad had besloten Robin niet meer mee te laten spelen, ik weet alleen niet meer wat hij geantwoord had. Jullie wel?

Ja, ik dacht dat Robin iedere serie weer was gegroeid, waardoor hij in De Verzonken Stad al niet meer vastgehouden kon worden, zoals daarvoor nog wel het geval was. Als je die groeicurve zou doorzetten, zou Robin in Europa en Amerika veel te groot zijn. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 8 months later...

Ik zie B100 al in een rodelkarretje zitten, achter die clown en acrobaat aan, naar beneden (Los Pekenikes klinkt...) Vervolgens zit hij halverwege vast, met zijn jas, aan het karretje. Hij heeft ook AL-TIJD pech!

Haha geniaal dat zie ik ineens ook helemaal voor me!

Ben btw nieuw hier. Gaaf forum echt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk dat in zo'n situatie een aantal boeven het gewoon met elkaar aan de stok zou krijgen:

Professor heeft een griengas-bom door Harry laten maken, uiteraard moet dan een foutje kunnen en de hele bende loopt de grienen.

Ondertussen loopt de Plaaggeest iedereen het leven zuur te maken.

Ik denk dat de hele bende binnen 1 tot 2 afleveringen weer in de gevangenis zit, want ze kunnen in hun eigen reeksen al niet goed samenwerken, wat zou er dan gebeuren als je dat aantal verdrievoudigt? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar het zou vast wel een megasucces zijn geworden en stiekem de droom van iedere fan ;)

B1 was, met alle respect voor Will Sibbelee, ook wel te vervangen. Dit in tegenstelling tot de andere boeven..

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar het zou vast wel een megasucces zijn geworden en stiekem de droom van iedere fan ;)

B1 was, met alle respect voor Will Sibbelee, ook wel te vervangen. Dit in tegenstelling tot de andere boeven..

Precies, vervangen was niet nieuw voor B&A, zie B2, en volgens mij vonden de meeste van ons de tweede B2 beter.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gelukkig leven zij alledrie nog, dus ik zou zeggen: aan de slag!

Zou ook wel spannend zijn als Bassie nu in z'n eentje (aangezien Adriaan niet meer meedoet) wordt belaagd door alle (levende) boeven uit het verleden. En dat op het eind Adriaan als een soort van superheld de boel even opknapt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...