Ga naar inhoud

Jean Michel Jarre Concert Ahoy


Aanbevolen berichten

Ik wil dit niet expres als spam of iets dergelijks gebruiken, maar het is wel een leuk weetje.

Zaterdag 27 november is er savonds een groot concert van grootmeester Jean Michel Jarre.

Prijs is variërend van €59 tot €69.

Entree: 18:30 Aanvang: 20:00

Verdere informatie

Deze pionier is al sinds zijn overweldigende debuut ‘Oxygene’ in 1976 koning van de elektronische muziek. Artiesten zoals Air, Daft Punk, Moby en The Chemical Brothers zijn beïnvloed door de fransman en #1 DJ Armin van Buuren is groot fan. Met zijn nieuwe ‘2010’ wereldtournee, brengt Jean Michel Jarre dit najaar een geheel vernieuwde, spectaculaire show naar Nederland.

In zijn all-in-one-show is de nieuwste technologie op het gebied van geluid, licht en special effects geïntegreerd. Resultaat is een futuristische lasershow, indrukwekkende HD projecties en een buitengewoon spectaculaire lichtshow. Geniet van dit state-of-the-art visuele spektakel in een intieme theatersetting in Ahoy Rotterdam.

Kaartverkoop informatie

De kaartverkoop van dit evenement verloopt via het ticketing systeem van Ticket Service. Als je al een account hebt bij Ticket Service, dan log je tijdens het bestelproces in met deze inloggegevens. Heb je nog geen account? Dan kun je deze aanmaken tijdens het bestelproces.

Inloggen met je Mijn Live Nation en Eventim accountgegevens om kaarten te bestellen, is niet mogelijk. Je kunt alleen kaarten bestellen met een Ticket Service account.

Na het bestelproces wordt een PDF met jouw TicketFast kaarten verstuurd naar het door jou opgegeven emailadres. Je kunt jouw kaarten later ook terugvinden via Mijn Account op www.ticketservice.nl.

Telefonische verkoop via: 0900 - 300 1250 (45 cpm)

Mog je via internet een ticket willen bestellendan kun je hier terecht:

http://www.livenation.nl/event/16411/jean-michel-jarre-tickets

Video's van JMJ vorig jaar in de Heineken Music Hall amsterdam.

http://www.youtube.com/watch?v=I_wHdij8p_o

http://www.youtube.com/watch?v=qvg-bfFLlvo

http://www.youtube.com/watch?v=qlX8a0U0Qvo

Ik zelf ben zeker aanwezig. Dit wil ik niet missen :9

aangepast door CNRArcade
Link naar bericht
Delen op andere sites

Had je eigenlijk wat eerder moeten melden, is nu zo kortdag hè, voor degenen die het nog niet wisten :P Ik wist het wel en heb echt getwijfeld, maar... Nee. Misschien een andere keer. ;)

Nou het is nooit telaat. Iedereen die wilt kan er nog steeds naar toe. Je hebt 3 weken de tijd om nog te beslissen. :)

Lijkt me echt tof, maar dan liever in de open lucht dan in een zaal, zoals hij deed in Denemarken met Aero:

Ja een openluchtshow lijkt me ook vet maar dat heb ik niemand de laatste jaren zien doen van dit soort artiesten. Dat is wel jammer.

Vangelis heeft in 1991 een groot openluchtconcert gedaan in Rotterdam, Dat moet ook heel mooi zijn geweest. Maar daarna heeft niemand bij mijn weten nog een openluchtconcert gegeven.

aangepast door CNRArcade
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Zo. Ik ben net thuis. Weer een hele rit achter de rug. Het concert was geweldig echt heel mooi en heerlijke muziek.

enkele video's (niet van mij)

aangepast door CNRArcade
Link naar bericht
Delen op andere sites

Die waren wel een paar keer. Er stonden paar camera's tussen al die apparaten. 1 keer had hij ook een kleine camera aan zijn oor zitten en dan kon je precies zien wat hij allemaal deed.

op het 2de filmpje van hieronder zie je een projectie hoe hij tekeer gaat op zijn Moog.

aangepast door CNRArcade
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...