Ga naar inhoud

[MUZIEK]Snippercontest - Recycled Music


Aanbevolen berichten

Snippercontest - Recycled Music

We kennen het allemaal, een nummer waarvan we denken: "ik ken dat van ergens anders". En ja hoor, wat blijkt: het is een cover/een remix/er is een sample gebruikt.

Wel, in deze contest leg ik jullie kennis van dit soort nummers op de rooster.

Een mp3-bestandje met 20 snippers, per snipper is een nummer gekozen dat op een of andere manier iets van een ander nummer heeft gerecycleerd.

In het antwoordformulier vind je per nummer 2 lijntjes:

01 - a:

01 - b:

Bij a wil ik het nummer dat je in de contest hoort, bij b het origineel

bvb:

01 - a: Pakito - Living on Video

02 - b: Trans-X - Living on Video

De contest duurt 2 weken, van vandaag tot en met 2 december.

De winnaar en runner-up ontvangen deze zéér gewilde awards.

post-24-0-81977800-1290042315.png

post-24-0-75423200-1290042308.png

Geef een seintje als je meedoet en veel succes!!!

De mp3:

Recycled-Snippercontest.mp3

Het antwoordformulier:

Recycled-antwoorden.txt

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is tijd voor hints ;)

- Leger van 7 landen

- helden worden uitgelachen op een boot

- land van de wandelende doden

- numa numa

- Waarom de nacht? Daarom!

- Jackie Stewart

- na middernacht een man

- Ketchup eend

- geen zorgen

- globaal

- agent J

- Clubgebouw

- Will & Carlton dansen

- Veel hoger getal dan dat waarmee Armstrong op de maan kwam

- vreemden

- Hier zou Dracula van zeggen: vals

- kleiner dan een stad

- Royale with cheese

- daywalker

- Kate Moss

Link naar bericht
Delen op andere sites

De contest is afgelopen, dit waren de antwoorden:

01 - a: Ducksauce - Barbara Streisand

01 - b: Boney M - Gotta go home

02 - a: Nadiya - Si Loin De Vous

02 - b: Vangelis - Pulstar

03 - a: Rammstein - Das Modell

03 - b: Kraftwerk - Das Modell

04 - a: Jan Wayne - Because The Night

04 - b: Patti Smith Group - Because The Night

05 - a: ATC - Around the World (la la la la la)

05 - b: Ruki Vverh - Pesenka (la la la)

06 - a: Madonna - Hung Up

06 - b: ABBA - Gimme! Gimme! Gimme!

07 - a: Wim Sonneveld - Het Dorp

07 - b: La montagne - Jean Ferrat

08 - a: Bodylotion - No Worries

08 - b: The Verve - Bitter Sweet Syimphony

09 - a: Aceyalone - Take off

09 - b: Jean-Michel Jarre - Equinoxe Part 4

10 - a: Public Domain - Operation Blade

10 - b: New Order - Confusion

11 - a: Will Smith - Will 2K

11 - b: The Clash - Rock the Casbah

12 - a: De Feestridders - Allo!

12 - b: O-Zone - Dragostea Din Tei

13 - a: Zombie Nation - Kernkraft 400

13 - b: David Whittaker - Stardust

14 - a: Black Eyed Peas - Pump It

14 - b: Dick Dale - Misirlou

15 - a: Robbie Williams - Supreme

15 - b: Gloria Gaynor - I Will Survive

16 - a: D-Me - Oh O O O Oh Ooh

16 - b: The White Stripes - Seven Nation Army

17 - a: Sugarhill Gang - Apache

17 - b: Incredible Bongo Band - Apache / The Shadows - Apache (beide antwoorden werden aanvaard)

18 - a: Apollo 440 - Ain't Talkin' 'Bout Dub

18 - b: Van Halen - Ain't Talkin' 'Bout Love

19 - a: De Strangers - Bij De Rijkswacht

19 - b: Village People - In The Navy

20 - a: Fake Blood - I Think I Like It

20 - b: Arabesque - In the Heat of a Disco-Night

En dit is de uitslag:

1- Ross - 76 punten

2- Frey - 48 punten

3- TMP - 40 punten

Proficiat aan Ross en Frey, jullie award komt er zodadelijk aan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wil Ross, Frey en TMP bedanken voor hun deelname; maar ik steek m'n ongoocheling niet onder stoelen of banken.

Ik had deze contest écht niet lastig gemaakt, en dan krijg ik welgeteld 3 deelnames.

Ik snap dat het niet evident is om aan elke contest mee te doen, maar ik had toch op meer gehoopt...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wil Ross, Frey en TMP bedanken voor hun deelname; maar ik steek m'n ongoocheling niet onder stoelen of banken.

Ik had deze contest écht niet lastig gemaakt, en dan krijg ik welgeteld 3 deelnames.

Ik snap dat het niet evident is om aan elke contest mee te doen, maar ik had toch op meer gehoopt...

Ik heb helaas niet heel veel tijd gehad de afgelopen weken.

Ik wil nu geen oude koeien uit de sloot halen, maar ik heb dit enkele maanden geleden ook al gezegd.

Toen kreeg ik te horen dat je niemand kunt dwingen, hoe vervelend het ook is. Ik snap dus wel hoe je je voelt.

Ik ondervind nu overigens ook hetzelfde met de Laat ze maar lachen contest (er wordt 1 keer ingestuurd en daarna komt er niets meer) en had ook gehoopt op meerdere pogingen en deelnames. En ik kan me er dan wel weer druk om maken, maar daar heb ik uiteindelijk alleen mezelf maar mee...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet het, ik heb in de laat ze maar lachen contest slechts een keer ingezonden. Dit heb ik gedaan omdat het a. niet echt mijn contest is, maar ik het gewoonweg uit wou proberen. En b. ik er simpelweg niet meer wist. (en stiekum niet meer bijkwam van het lachen.)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet het, ik heb in de laat ze maar lachen contest slechts een keer ingezonden. Dit heb ik gedaan omdat het a. niet echt mijn contest is, maar ik het gewoonweg uit wou proberen. En b. ik er simpelweg niet meer wist. (en stiekum niet meer bijkwam van het lachen.)

Hmm laten we het hier verder over de contest van Randy hebben ;)

Het is geen persoonlijk verwijt, maar een algemene opmerking.

Mijn contest gebruikte ik slechts als voorbeeld

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar het verschil is toch dat er bij de "Laat ze maar lachen" contest al 6 deelnemers zijn en hier maar 3. Dat is gewoon erg teleurstellend voor de maker van de contest.

Ja klopt, maar als je een contest hebt waarbij je 3 users hebt die meedoen en die 2 keer inzenden, dan heb je net zoveel en misschien zelfs nog meer plezier van de tijd die je in de voorbereiding hebt gestoken dan wanneer je 6 users hebt die 1 keer inzenden en vervolgens niets meer proberen. Er zijn ook hints gegeven in beide contests.

En nogmaals, dat is geen persoonlijk verwijt, maar wel teleurstellend voor een organisator

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja klopt, maar als je een contest hebt waarbij je 3 users hebt die meedoen en die 2 keer inzenden, dan heb je net zoveel en misschien zelfs nog meer plezier van de tijd die je in de voorbereiding hebt gestoken dan wanneer je 6 users hebt die 1 keer inzenden en vervolgens niets meer proberen. Er zijn ook hints gegeven in beide contests.

En nogmaals, dat is geen persoonlijk verwijt, maar wel teleurstellend voor een organisator

Daar geef ik je volledig gelijk in.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jongens, hou het kalm.

Ik uitte gewoon mijn frustraties even omdat er veel werk in de contest is gekropen (nog meer in m'n andere contest, maar daar krijg ik wél respons :D)

@RM:

- Y J heeft weldegelijk reeds een contest gemaakt (ik won hem ;) )

- Ik weet dat je niemand kan dwingen, maar daarom maakte ik net de contest vrij makkelijk (nuja, het was weer een typische randy contest, maar goed :P), aan jouw contest kan ik gewoon niet meedoen omdat het op Nederlanders is gericht (nuja, ik herkende 1 lach)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jongens, hou het kalm.

Ik uitte gewoon mijn frustraties even omdat er veel werk in de contest is gekropen (nog meer in m'n andere contest, maar daar krijg ik wél respons :D)

@RM:

- Y J heeft weldegelijk reeds een contest gemaakt (ik won hem ;) )

- Ik weet dat je niemand kan dwingen, maar daarom maakte ik net de contest vrij makkelijk (nuja, het was weer een typische randy contest, maar goed :P), aan jouw contest kan ik gewoon niet meedoen omdat het op Nederlanders is gericht (nuja, ik herkende 1 lach)

@ randy: in die post staat ook dat hij er eentje had gedaan en ik plaatste die post omdat de gemaakte opmerking kant nog wal raakte ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...