Ga naar inhoud

pagina's te lang?  

44 leden hebben gestemd

  1. 1. pagina's te lang?

    • ja
      14
    • nee
      33


Aanbevolen berichten

Het enige dat ik onoverzichtelijk aan dit forum vind zijn de té lange pagina's. Als je die 2x zo kort maakt is het ook korter laden en overzichtelijker. Misschien komt het wel dat ik kortere pagina's gewent ben van andere fora en ligt het aan mij.

Zijn er nog meer mensen die dit vinden of ben ik gewoon aan het zeuren? :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tja... ik vind het niet erg, maar ik heb een ADSL verbinding ;) Het enige dat ik leuk zou vinden is dat nieuwe posts bovenaan staan in plaats van onderaan. Dat kun je wel instellen, maar tegen de tijd dat de pagina helemaal geladen is, hoeft dat ook niet meer, natuurlijk 8)7

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het enige dat ik onoverzichtelijk aan dit forum vind zijn de té lange pagina's. Als je die 2x zo kort maakt is het ook korter laden en overzichtelijker. Misschien komt het wel dat ik kortere pagina's gewent ben van andere fora en ligt het aan mij.

Zijn er nog meer mensen die dit vinden of ben ik gewoon aan het zeuren? :Y

Ik ben de korte pagina's op andere fora's gewend, omdat je daar meestal na 15 posts een nieuwe pagina hebt. Van mij hoeft het eigenlijk niet, maar het mag wel. O-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tja... ik vind het niet erg, maar ik heb een ADSL verbinding ;) Het enige dat ik leuk zou vinden is dat nieuwe posts bovenaan staan in plaats van onderaan. Dat kun je wel instellen, maar tegen de tijd dat de pagina helemaal geladen is, hoeft dat ook niet meer, natuurlijk 8)7
dat is juist niet overzichtelijk. want als je even er niet bent ga je achterstevoren lezen als je begrijpt wat ik bedoel :N
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

dat is juist niet overzichtelijk. want als je even er niet bent ga je achterstevoren lezen als je begrijpt wat ik bedoel :N

Da's waar. Hoewel je kunt scrollen tot waar het icoontje wit is in plaats van oranje.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat mij betreft mogen de fora wel 257 posts (dan is het topic toch vol of niet?) op 1 pagina hebben. Dat laden duurt iets langer. Maar die 3 seconden maakt mij niks uit. Maar zo is het ook goed hoor ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Langere pagina's leest eejn stuk prettiger. Als je bv midden in een discussie zit en je moet steeds doorklikken, kan dat irritant zijn, nu kun je tenminste lekker doorlezen.

Ik vind hetzelf wel lang en soms irritant maar b.v met een discussie is het idd een stuk handiger.

^O^

dus het licht er maar aan wat er aan de hand is :P

*adjudant* *adjudant*

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind ze ook een beetje te lang.

Vooral als er op een pagina plaatjes staan duurt het laden te lang.

Ja, daar heb je inderdaad gelijk in. Van mij mogen ze aan de ene kant wel wat korter.

Link naar bericht
Delen op andere sites

De laatste tijd is het gewoon echt minstens een minuut wachten(vanmorgen 4minuten) voor het ''hulp gezocht van auto-buffs'' topic geopend kan worde. Komt mede door de vele plaatjes denk ik. Maar ook het posten gaat zooo langzaam. Is het echt geen optie om sommige paginas met veel plaatjes gewoon een stuk korter te maken? Dat is niet te doen

Link naar bericht
Delen op andere sites
De laatste tijd is het gewoon echt minstens een minuut wachten(vanmorgen 4minuten) voor het ''hulp gezocht van auto-buffs'' topic geopend kan worde. Komt mede door de vele plaatjes denk ik. Maar ook het posten gaat zooo langzaam. Is het echt geen optie om sommige paginas met veel plaatjes gewoon een stuk korter te maken? Dat is niet te doen

Nee en Nee en Nee ik ga er niks aan doen ook.

Helaas duurt het momenteel idd vrij lang om een pagina te openen met veel plaatjes.

Iemand geld voor een snellere server + verbinding?

ohja en de reden:

anders wordt een topic 10 pagina's en nu maximaal 6.

Ik vind zelf 6 pagina's eigenlijk al te veel... staat gewoon niet... vandaar!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 months later...
  • 3 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...