Ga naar inhoud

Bassie woensdag in Barend en van Dorp


Aanbevolen berichten

Ik ben het pertinent niet eens met de stelling dat Sylvia de plaats van Adriaan in zou willen nemen. Dit is een onderschatting van haar kunnen. Het was Bas zelf die een nieuw partner heeft gezocht en in eerste instantie de Spektakelshows wilde blijven opvoeren. Sylvia heeft toen als eis gesteld, indien ik al ga optreden met jou is dat alleen als er een compleet nieuwe show komt. Ik ben geen Adriaan en kan dat ook nooit worden! Dat zijn woorden van Sylvia. Nu we het toch over taalgebruik hebben, ik durf mijn hand in het vuur te steken dat Sylvia de uitspraak 'over mijn lijk' heeft gezegd. Als je Sylvia een beetje kunt inschatten zul je opmerken dat zoiets totaal niet bij haar past. Bas was de producent, zocht een nieuwe partner en heeft fouten gemaakt. Sowhat. Niet zeuren, zit op je blaren en ga verder met ademhalen. Maar toen hij zag det de door hemzelf bedachte berg met geld wegbleef was de lol er al gauw van af. Bas interesseert zich namelijk niet voor een show, of nog erger het publiek. daar heeft hij maling aan. Alleen de centen tellen. Mijns inziens op zijn leeftijd een zielige vertoning.

over fouten gesproken heej :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mag ik dan ook nog even opmerken dat Bassie altijd al alle schijn tegen heeft, hij heeft nu eens de kans gehad en gegrepen om zijn kant van het verhaal te doen.

Ok misschien maakt hij het mooier dan het is maar ik denk dat het meeste toch helemaal waar is hoor!

Ik heb Sylvia nog niet in een interview gezien... Dus laat haar dan ook haar mond eens open doen!!!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ben het pertinent niet eens met de stelling dat Sylvia de plaats van Adriaan in zou willen nemen. Dit is een onderschatting van haar kunnen. Het was Bas zelf die een nieuw partner heeft gezocht en in eerste instantie de Spektakelshows wilde blijven opvoeren. Sylvia heeft toen als eis gesteld, indien ik al ga optreden met jou is dat alleen als er een compleet nieuwe show komt. Ik ben geen Adriaan en kan dat ook nooit worden! Dat zijn woorden van Sylvia. Nu we het toch over taalgebruik hebben, ik durf mijn hand in het vuur te steken dat Sylvia de uitspraak 'over mijn lijk' heeft gezegd. Als je Sylvia een beetje kunt inschatten zul je opmerken dat zoiets totaal niet bij haar past. Bas was de producent, zocht een nieuwe partner en heeft fouten gemaakt. Sowhat. Niet zeuren, zit op je blaren en ga verder met ademhalen. Maar toen hij zag det de door hemzelf bedachte berg met geld wegbleef was de lol er al gauw van af. Bas interesseert zich namelijk niet voor een show, of nog erger het publiek. daar heeft hij maling aan. Alleen de centen tellen. Mijns inziens op zijn leeftijd een zielige vertoning.

Als je met dit soort boude beweringen komt, zou het toch leuk zijn als je in ieder geval een tipje van de sluier oplicht wat betreft je bron. Je kunt zo veel beweren over Sylvia. Ik heb haar op TV horen zeggen "Ik ben dynamischer dan Adriaan." Sindsdien vind ik het niet meer zo raar om Bassie te horen beweren dat ze "over mijn lijk" heeft gezegd. Natuurlijk wilde ze geen Adriaan worden! Ze wilde alleen zijn plaats innemen en fijn meedoen met het succes dat de broers hebben opgebouwd. Bassie zag misschien eurotekens, maar je wil toch niet zeggen dat Sylvia er niks aan wilde verdienen en het alleen om de show zelf deed? Waarom zit ze dan zo te piepen over die centen die een paar dagen later zouden komen?

Bas's verhaal is door de verschillende media heen wel consistent. En dat versterkt zijn geloofwaardigheid wel.

PS. Het zou fijn zijn als je alinea's zou gebruiken, dat leest prettiger.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja nu snap ik ook waarom ze Toverkol en Ms. Goocheldoos genoemd wordt.

Ik heb horen zeggen dat de beste truc van haar voor een habbekrats in de winkel te koop is, sjah zo kan ik het ook...

Zo kan Bassie het zelfs nog beter! Zie 1 van zijn dromen en zie de DVD 25 jaar theater....

sorry hoor, maar echt... dat 'over mijn lijk' ik geloof er zeker wel in!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja nu snap ik ook waarom ze Toverkol en Ms. Goocheldoos genoemd wordt.

Ik heb horen zeggen dat de beste truc van haar voor een habbekrats in de winkel te koop is, sjah zo kan ik het ook...

Zo kan Bassie het zelfs nog beter! Zie 1 van zijn dromen en zie de DVD 25 jaar theater....

sorry hoor, maar echt... dat 'over mijn lijk' ik geloof er zeker wel in!

Ja, dat heb ik al vanaf het begin gezegd. Die ringentruc :r En met die zakdoekjes in Jensen... als je beloofd wordt dat er Hans Klok achtige trucs gedaan gaan worden, en dan krijg je die ringentruc, zou ik me behoorlijk bedrogen voelen!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja nu snap ik ook waarom ze Toverkol en Ms. Goocheldoos genoemd wordt.

Ik heb horen zeggen dat de beste truc van haar voor een habbekrats in de winkel te koop is, sjah zo kan ik het ook...

Zo kan Bassie het zelfs nog beter! Zie 1 van zijn dromen en zie de DVD 25 jaar theater....

sorry hoor, maar echt... dat 'over mijn lijk' ik geloof er zeker wel in!

Jah, ik geloof ook wel dat ze zo is! En wat die trucs betreft?? Ik ben zelf naar de Magiclandshow geweest en heb zelf kunnen zien dat die trucs wel heel eenvoudig zijn, het zijn echt van die trucs die je bij Bartsmit koopt. Misschien zijn het voor haar doen wel moeilijke trucs dat weet ik niet ....

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, dat heb ik al vanaf het begin gezegd. Die ringentruc :r En met die zakdoekjes in Jensen... als je beloofd wordt dat er Hans Klok achtige trucs gedaan gaan worden, en dan krijg je die ringentruc, zou ik me behoorlijk bedrogen voelen!

haha ik ben naar Hans Kazan & Magic Unlimited geweest (geweldige show en die gasten zijn ECHT goed!!!) en daar deed Hans de ringentruc ook, maar niet zelf, hij liet een kind ze doen en het lukte...whaha zegt wel iets over de complexiteit :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

haha ik ben naar Hans Kazan & Magic Unlimited geweest (geweldige show en die gasten zijn ECHT goed!!!) en daar deed Hans de ringentruc ook, maar niet zelf, hij liet een kind ze doen en het lukte...whaha zegt wel iets over de complexiteit :P

Hans Kazan was mijn held (ik wou vroeger goochelaar worden). Als je het over goochelen hebt, dan praat je inderdaad over iets in die stijl en niet wat Sylvia liet zien (granted, ik heb die show helaas niet gezien, maar wat ze op tv liet zien en wat Heidbuurt vertelt...). Toch lullig dat ze Bas spul a la Vegas beloofde maar daar niks van waarmaakte :'(

Link naar bericht
Delen op andere sites
WAT ZIJN JULLIE EEN STELLETJE DOMME SUFFERDS, ZEG. HET JUISTE NIVEAU VOOR BASSIE & ADRIAAN!!!

Wat doe je hier dan? Ik dacht dat je ook fan was, maar volgens mij probeer je alleen de sfeer te verzieken. Dat is niet echt lief, wel?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nou, laat ik dan maar voor alle zekerheid heel duidelijk zijn: ik ben in de serie een echte Bart Smit goochelaar!

Maar ik denk ook dat jij wat flexibeler met je partner omgaat en dat jij nooit trucs a la Hans Klok hebt belooft.

Link naar bericht
Delen op andere sites

@ REPELSTEEL

Ik wil eigenlijk mijn excuses aanbieden. Ik lag vannacht een beetje te denken, en ik realiseerde me dat jij ook maar gewoon je heldin verdedigt (zo komt het in ieder geval op me over). Als mensen dat soort dingen over Aad zouden gaan zeggen, zou ik heel wat aggressiever hebben gereageerd, dus ik kan het je niet echt kwalijk nemen.

Ik raakte alleen een beetje geirriteerd omdat je mijn berichten niet leek te willen lezen/begrijpen en in plaats van op mijn tekst te reageren, steeds je eigen verhaaltje opnieuw afdraaide. Daar heb ik een gruwelijke hekel aan, dus ik reageerde nogal cru.

Ik hoop dat je toch nog langskomt hier... of ben je echt geen fan van B&A?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb de filmpjes van het interview klaarliggen. Nu moeten ze nog het internet op.

@Wonderer Gebruik je MSN? Zo ja, kun je dan even het email adres dat je daarvoor gebruikt aan me PMen? Dan kan ik je de filmpjes sturen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...