djkoelkast Posted April 30, 2011 Posted April 30, 2011 Hier is weer een, naar mijn idee, leuke puzzel contest. 25 volgens mij bekende nummers, maar dan in een remix. Alles komt van vinyl. Hoe werkt het: Als je een nummer herkent heb je al 2 punten, want alle nummers hebben hun originele artiest / titel Uitzonderingen zijn 12 (andere artiest, geen remix) en 17 (andere artiest). Voor elke goede artiest: 1 punt Voor elke goede titel: 1 punt Voor elke goede remix: 2 punten 25 opgaven, 24 remixen, dus 98 punten te behalen. Ik verwacht dat veel mensen snel een behoorlijk aantal artiesten/titels goed hebben, daarna kun je dat nummer op de bekende videosites opzoeken en de remix vinden. Lekker veel puzzelen dus! De winnaar en runner-up kunnen natuurlijk rekenen op een prachtige award, die ik in de loop van deze week zal posten. Hier is de contest: vinyl_remix.zip Veel luister-en puzzelplezier! De deadline is over 2 weken: 14 mei.
djkoelkast Posted May 1, 2011 Author Posted May 1, 2011 Er zijn inzendingen gedaan, maar nog niet voldoende voor een tussenstand
djkoelkast Posted May 2, 2011 Author Posted May 2, 2011 Al weet je niet alles, meedoen heeft altijd zin. Ik heb nog steeds te weinig deelnemers voor een tussenstand.
djkoelkast Posted May 5, 2011 Author Posted May 5, 2011 Vanavond komt de 1e tussenstand. Heb je nog niet meegedaan? Grijp nu je kans!
djkoelkast Posted May 5, 2011 Author Posted May 5, 2011 De 1e tussenstand: 1 Ross 2 Hinse 3 Y J 4 TMP 5 Frey 5 Konijnmini TEASER: Als Hinse 1 nummer helemaal raadt dan staat hij op 1 Ik geef een paar gratis hints: 7 is best wel eng 12 komt uit 1996 en hij heeft een nummer gemaakt met de naam van een zekere Belg 13 heeft altijd liefde gehad 17 is een cover en de naam is op 3 letters na gelijk aan de originele artiest VRIJDAG (vanaf nu dus) mogen alle deelnemers 1 hint voor 1 nummer vragen
djkoelkast Posted May 5, 2011 Author Posted May 5, 2011 Vraagje.. zou ik ook een contest mogen openen? Dat mag altijd, alleen krijgen de winnaars altijd voorrang, dus de snelste manier om je contest open te krijgen is er een te winnen, of een te maken in een genre wat momenteel niet loopt.
Melki Posted May 6, 2011 Posted May 6, 2011 Dat mag altijd, alleen krijgen de winnaars altijd voorrang, dus de snelste manier om je contest open te krijgen is er een te winnen, of een te maken in een genre wat momenteel niet loopt. Is goed
Melki Posted May 6, 2011 Posted May 6, 2011 Hoe maak je trouwens awards? En hoe stuur je het dan zeg maar op naar de winnaar? :$
Hinse Posted May 6, 2011 Posted May 6, 2011 Hoe maak je trouwens awards? En hoe stuur je het dan zeg maar op naar de winnaar? :$ Awards kun je zelf maken of door de cew laten doen. De crew zorgt er ook voor dat de winnaars de juiste awards toegewezen krijgen.
Melki Posted May 6, 2011 Posted May 6, 2011 Awards kun je zelf maken of door de cew laten doen. De crew zorgt er ook voor dat de winnaars de juiste awards toegewezen krijgen. Oke.. je kan dus zeg maar awards gewoon in paint maken?
djkoelkast Posted May 6, 2011 Author Posted May 6, 2011 Ik wil dit topic splitsen maar het lukt me niet Hinse kun jij het proberen? Dan ga ik uitzoeken waarom het niet lukt
Hinse Posted May 6, 2011 Posted May 6, 2011 Oke.. je kan dus zeg maar awards gewoon in paint maken? Ja, zolang ze exact 32 x 32 pixels zijn en niet te overdreven lelijk. BTW, vanaf nu weer ontopic
djkoelkast Posted May 6, 2011 Author Posted May 6, 2011 5: Denk aan Gerard Ekdom, denk aan keiharde...
djkoelkast Posted May 6, 2011 Author Posted May 6, 2011 25: De IRM is laat vandaag. Het is dan ook laat.
djkoelkast Posted May 6, 2011 Author Posted May 6, 2011 Oh, je mag een hint vragen voor een plaat waar al een hint voor is geweest, de 2e hint wordt dan een stuk makkelijker.
djkoelkast Posted May 7, 2011 Author Posted May 7, 2011 Geen nieuwe inzendingen meer gehad en niet alle deelnemers hebben een hint aangevraagd. Vandaag wederom een kans. Je mag nu een hint aanvragen voor een nummer waar nog geen hint voor is gevraagd.
Ross Posted May 10, 2011 Posted May 10, 2011 Morgen, mits ik niet te veel hoef te werken (storingsdienst) dan komt er nog een inzending van mij....
Hinse Posted May 10, 2011 Posted May 10, 2011 ik zal morgen of overmorgen op basis van de nieuwe hints weer een inzending doen.
djkoelkast Posted May 11, 2011 Author Posted May 11, 2011 Hint voor 12 borsat oh 9? smerige zomer Hint voor 13. Lorena G.
djkoelkast Posted May 13, 2011 Author Posted May 13, 2011 Ik heb het erg druk dus ook nog niets na kunnen kijken: 1 week extra speeltijd!
samba-boy Posted May 17, 2011 Posted May 17, 2011 Heel mooi want ik moet nog steeds inzenden Weet echt heel weinig :')
djkoelkast Posted May 17, 2011 Author Posted May 17, 2011 Door rugklachten moet ik het nog iets langer uitstellen. Ik kom weer in de lucht zodra ik definitief een einddatum kan neerzetten.
djkoelkast Posted June 4, 2011 Author Posted June 4, 2011 Ik zou het bijna vergeten. Er was ook zo lekker veel interactie met iedereen 1 Aqua - Dr Jones (D-Bops prescription mix) 2 Da Hool - Meet her at the love parade (JikoX Remix) 3 Duck Sauce - Barbra Streisand (afrojack ducky mix) 4 Wes - Alane (todd terry remix) 5 Porn Kings - Amour (Funkdog's Dangerous Mix) 6 Sash - Adelante (Avancada remix) 7 BrainBug - Nightmare (Tall Paul Remix) 8 Ann Lee - 2 times (G-Side) 9 Joy Kitikonti - Joyenegizer (Physical mix) 10 Sunclub - Fiësta (Space Frog's hot chillie mix) 11 LeAnn Rimes - How do I live (RH Factor club vocal remix) 12 Marc Oh - Fade to gray 13 Gigi - Sweetly (Dj Jean & Peran remix) 14 Aqua - My oh my (Spike, Clyde 'n Eihgtball club mix) 15 Martin Solveig & dragonette - Hello (Michael Woods Remix) 16 Vengaboys - We like to party (Klubbheads mix) 17 Los del Mar - Macarena (Bola Remix) 18 Total Touch - Somebody else's lover (Power House) 19 Neneh Cherry - Buffalo Stance (Electro Ski mix) 20 Inner Circle - Sweat (alalalala long) (zone dub mix) 21 Lutricia McNeal - Someone loves you honey (club asylum club mix) 22 Bellini - Samba de Janeiro (peter parker rmx) 23 Alcazar - Don't you want me (Johan S Mix) 24 Laserkraft 3D - Nein mann (Tocadisco's Tocacabana remix) 25 Kadoc - The night train (Warp brothers 2004 remix) 1 Ross 43 2 Hinse 26 Y J 26 4 TMP 15,5 5 Frey 11 6 Konijnmini 11 7 Sambaboy 10,5 Ross wint: Hinse en Y J winnen:
randy_roes Posted June 8, 2011 Posted June 8, 2011 De awards zijn uitgedeeld, dus deze contest mag dicht en in het archief.
Recommended Posts