djkoelkast 16 november 2011 gepost Share 16 november 2011 gepost Melki jij mag dus de volgende vraag stellen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 30 november 2011 gepost Share 30 november 2011 gepost Melki? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 4 december 2011 gepost Share 4 december 2011 gepost Volgens mij is Melki over zijn houdbaarheiddatum ? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 december 2011 gepost Share 4 december 2011 gepost Verzin jij maar een nieuwe dan Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 4 december 2011 gepost Share 4 december 2011 gepost Welk bedrijf werd er onlangs van beschuldigd gif te hebben gedumpt in het Raalte's rioleringssysteem ? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 december 2011 gepost Share 4 december 2011 gepost Dat moet Dragems weten, die is nog nooit buiten Raalte geweest Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 4 december 2011 gepost Share 4 december 2011 gepost Welk bedrijf werd er onlangs van beschuldigd gif te hebben gedumpt in het Raalte's rioleringssysteem ? Beaphar toch? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 4 december 2011 gepost Share 4 december 2011 gepost Zekers! Jij bent... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 4 december 2011 gepost Share 4 december 2011 gepost Welk originele FOK!-voorwerp werd door de loop der jaren op verschillende plaatsen in Nederland gevonden, en enkele malen zelfs meegenomen door een landelijk radiostation? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 4 december 2011 gepost Share 4 december 2011 gepost Fok!Stok Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 4 december 2011 gepost Share 4 december 2011 gepost Fok!Stok Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 20 juli 2012 gepost Share 20 juli 2012 gepost Wat is de langste plaatsnaam ter wereld ? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 juli 2012 gepost Share 20 juli 2012 gepost Wat is de langste plaatsnaam ter wereld ? Dat moet Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch zijn. Bekend uit Bassie & Adriaan Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 20 juli 2012 gepost Share 20 juli 2012 gepost Helaas .... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 juli 2012 gepost Share 20 juli 2012 gepost Ik zag het al, dit staat officiëel op 3, officiëus op 2. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 juli 2012 gepost Share 21 juli 2012 gepost Ik weet de plaatsnaam zelf niet meer (Goh! :') Ik mag niet opzoeken hè ), maar ik weet wel dat het een plaatsje in Nieuw-Zeeland is... Ben al een keer eerder wezen opzoeken wat de langste plaatsnaam ooit was, na het llanfairp-stukje uit B&A inderdaad Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 21 juli 2012 gepost Share 21 juli 2012 gepost Helaas zit ook jij in een verkeerd land te zoeken Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 juli 2012 gepost Share 21 juli 2012 gepost Welke is het dan, die in Bangkok? Ik dacht juist dat die korter was dan die plaats in Nieuw-Zeeland. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 juli 2012 gepost Share 21 juli 2012 gepost Welke is het dan, die in Bangkok? Ik dacht juist dat die korter was dan die plaats in Nieuw-Zeeland. De officiële benaming van Bangkok is langer, maar geldt officiëel niet als plaatsnaam hoor, die in Nieuw-Zeeland is officiëel de langste. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 juli 2012 gepost Share 21 juli 2012 gepost De officiële benaming van Bangkok is langer, maar geldt officiëel niet als plaatsnaam hoor, die in Nieuw-Zeeland is officiëel de langste. Heb ik het dus toch goed onthouden. Ross, je bevestiging? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 23 augustus 2018 gepost Share 23 augustus 2018 gepost Goh, laat ik ook maar eens reageren.... Inderdaad... Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.