Jump to content
Keetie

Speciale verkeersborden

Recommended Posts

Inderdaad een speciale. Ik had het in de krant gelezen en gedacht om naar Nijmegen te gaan om dit bord te bekijken. Alleen bij de gedachte aan zoveel vierdaagse bezoekers... Dus bedankt voor het plaatsen.

En ik had een vierkant bord verwacht.

Ja, 30 bijbestellen, terwijl de vierdaagse al bezig is.

Tegen de tijd dat de borden geleverd worden is het plaatsen niet meer nodig... Best zielig en best wel geldverspilling  :N

staat op de e40 in bertem aan de wegenwerken :)
kwam het net in het nieuws tegen

indien bronvermelding nodig is: gva.be & polcon

edit: bronaanpassing naar correcte bron :P

post-1273-0-84540800-1469648709_thumb.jpg

Edited by perre.vl

Stond alleen dit bord er?

Of mag je er wel wildplassen :P

He, he, campers hebben een chemisch toilet aan boord. Het gaat hier om een camperplaats zonder sanitaire voorzieningen.

Het anti-poepbord hangt onder het bord parkeerplaats voor campers, met pijl die kant op. Hart van Nederland had er een reportage over.

Haha, ja de foto is genomen op Curacao, enkele dagen geleden.

Op het moment van de foto zaten wij onder een luifel en regende het nogal hard, wat de donkerheid van de foto verklaart.

Ik begrijp ook niet helemaal wat je nou met zo'n bord aan moet. Het enige dat ik kan verzinnen is dat je omkeert als je in de verte een zwerm (agressieve) kraaien ziet zitten. Hoogstwaarschijnlijk overkomt je een aanval van kraaien waarschijnlijk zodat dat bord weinig zin heeft.

Op 10-3-2016 at 10:44, djkoelkast zei:

Wat is die bovenste dan? Verboden te knijpen?

Tijd geleden ... maar deze bovenste kwam ik laatst tegen maar 'uitgebreider', met een bloemetje naast de hand afgebeeld. Het moet dus zoiets betekenen als 'verboden te plukken'. :')

13 minutes ago, djkoelkast said:

Ik vind die overstekende duikers wel erg gedetailleerd voor een verkeersbord, meestal zijn de tekeningen een stuk eenvoudiger.

Ja haha dat klopt.

Maar ja, Bonaire is een duikoord, dus het kan niet duidelijk genoeg zijn :P.

Van die duikersborden had je deze stenen borden en ook borden met rode randen overigens ;).

1 hour ago, samba-boy said:

Ben ik de enige die ziet dat de flippers en de duikuitrusting erop getekend zijn? _O-

Wtf?! Nu zie ik het ook :P

Verdorie, ik had beter moeten kijken op die borden met rode rand of dat het daar ook op getekend is... O}