Bertus 6 uur geleden gepost 6 uur geleden gepost 3 minutes ago, cancom said: BIS-editor Ik dacht dat deze voor een T met flop was. Dit is toch een teletekst-editor? 3 minutes ago, cancom said: Zoek je weg in bijgaande bestanden... Grote dank! Ik ga puzzelen. 🙂 Quote
cancom 5 uur geleden gepost 5 uur geleden gepost En dan hebben we deze nog: MW106 CPM Kaart.pdf Quote
Bertus 58 minuten geleden gepost 58 minuten geleden gepost (aangepast) Grote dank! Ik heb hem "omgeschreven" naar een moderne SRAM geheugenchip; dat maakt alles een stuk dunbevolkter. Ik zag dat in de originele handleiding dat D0 wordt gebruikt voor de flip-flop voor de remapping, maar in jouw notities staat D7. Ik heb de assembly van CP/M nagelopen en het lijkt er op dat het inderdaad D7 moet zijn. Ik ga sowieso nog een keertje alle sporen nalopen. p2000m-cpm-coboard.pdf 36 minuten geleden aangepast door Bertus Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.