Ga naar inhoud

Favoriete en minst favoriete droomwereld


Aanbevolen berichten

Buikspreker en spiegelbeeld zijn juist leuk.

Vooral dat muziekje bij spiegelbeeld. ^O^

Ik word helemaal kriegel van dat muziekje... zo... onaards bijna, echt jaren 70, brrr. Ik kan er gewoon niet tegen, net als tegen bepaalde jazzmuziek.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bassie als spaanse danser uit de Sleutel vind ik de minste droom, voor de rest vind ik alle dromen wel leuk, met als beste toch Bassie en zijn speigelbeeld uit de Diamant, ik vind het goed gedaan, en erg leuk om Adriaan ook eens als Bassie te zien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind die acrobaten-droom uit de Sleutel die gister op TV was erg mooi. Hier zie je nog goed hoe sterk ze daar zijn en dat B&A nog echte acrobaten zijn.

ja idd, egt gaaf om te zien, want iemand met getrekte armen dragen is erg zwaar.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind die acrobaten-droom uit de Sleutel die gister op TV was erg mooi. Hier zie je nog goed hoe sterk ze daar zijn en dat B&A nog echte acrobaten zijn.

help me even. Hoe gaat die droom precies? :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou Bassie droomt van "Bassie de Clown als Acrobaat"

Het is in een piste-ring en er staat een witte tafel. Adriaan loopt al in de piste en bassie komt op. Adriaan gaat op de tafel liggen en strekt zijn armen en bassie doet een handstand bovenop de armen van Adriaan. Zo doen ze nog wat acrobaten trucs.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nou Bassie droomt van "Bassie de Clown als Acrobaat"

Het is in een piste-ring en er staat een witte tafel. Adriaan loopt al in de piste en bassie komt op. Adriaan gaat op de tafel liggen en strekt zijn armen en bassie doet een handstand bovenop de armen van Adriaan. Zo doen ze nog wat acrobaten trucs.

Jah nu herinner ik m ook weer. Dankjewel :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Favoriet:

Buikspreker

Geheime agenten

Bassie en Adriaan als piloten

Minst favoriet

Bassie als leeuwentemmer

Spaanse dansers

Bassies wereldreis

Ik vind de wereldreis van Clown Bassie net een hele leuke : opgewekt muziekje en toffe beelden

Vooral het einde :

Hij klom op de rug van een Olifant, die bracht hem terug naar Nederland.

Super (O)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beste:

Hoorspel

Geheime Agenten

Robinson Crusoë

(weet de naam niet maar) die verwijderde droom uit de Huilende Professor.. met dat Super mooie lied (ook een clown heeft van die dagen waar hij zich zit af te vragen, is het beroep wat ik nu koos de juiste keus O+ Heb hem pas weer gehoord op de video, is echt het mooiste lied van B&A )

Slechtste :

Bassie als leeuwentemmer (gewoon te lang)

Link naar bericht
Delen op andere sites

SnesGamer schreef

Beste:

Hoorspel

Geheime Agenten

Robinson Crusoë

(weet de naam niet maar) die verwijderde droom uit de Huilende Professor.. met dat Super mooie lied (ook een clown heeft van die dagen waar hij zich zit af te vragen, is het beroep wat ik nu koos de juiste keus Heb hem pas weer gehoord op de video, is echt het mooiste lied van B&A )

Slechtste :

Bassie als leeuwentemmer (gewoon te lang)

Ik vind het persoonlijk ook moeilijk om al die droomwerelden te onderscheiden op een naam...

Maar dat nummer vind ik TE serieus voor *bas* :Y

Wel leuk om tussendoor een keer te horen, maar ik vind het persoonlijk niet geweldig

Link naar bericht
Delen op andere sites
(weet de naam niet maar) die verwijderde droom uit de Huilende Professor.. met dat Super mooie lied

Maar sinds wanneer is dat gedeelte uit de serie verwijderd. Ik ken de aflevering eigenlijk alleen maar zoals ie nu nog is. Is deze scène (Robinson Crusoë) ooit op tv uitgezonden? of staat ie uitsluitend op oudere videobanden?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

In De Huilende Professor heb je de leukste stukjes van "aan de binnenkant van mijn ogen kijken", zoals het hoorspel, de tandarts en geheime agenten.

In De Sleutel en De Diamant heb je vind ik te langdradige / niet zo spannende droomwerelden, zoals Bassie de Leeuwentemmer.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Favoriete:

1: Hoorspel {Bassie en Adriaan en de huilende professor}

(Gisteren weer gezien, prachtig hoe bassie daat acteert *) . Met dat confettie gooien, 'hij werpt een blik door het raam', 'pak van zijn hart', kruipen onder de tafel... geweldig!)

2: Cowboys {Bassie en Adriaan en het geheim van de sleutel}

(Hehe, inderdaad wonderer, "er kwamen twee pikkers die hebben het geld geboeft", net als: "daar rijdt een boef met een wagen erin!"... De muziek van The good, the bad and the ugly maakt het compleet)

3: Bassie als onderwijzer {Bassie en Adriaan en de plaaggeest}

(Ontzettend flauwe humor, maar dat vind ik er nou juist zo leuk aan *) )

Slechtste:

1: Leeuwentemmer... :O

2: Adriaan ontvoerd.. :O

3: Bassies wereldreis... :O

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn lijstje dan maar!:

+

1. Werken bij de radio _O_ (hoorspel)

*adriaan* Hij werpt een blik door het raam

(rinkeldekinkel)

?????: Hé, kan je niet uitkijken?

2. Cowboys (de mexicanen)

*bas* Jaaaaaah dames en heren, speelt u even mee! Er zijn mooie prijzen te winnen!

3. Starsky & Hutch (detectives)

*bas* (zingend) Bassie en Hutskiaan, Bassie en Hutskiaan

(hoop dat die klopt, zo niet zeg het even)

-

1. Adriaan ontvoerd

(De Plaaggeest) Gaat nergens over!

2. Musketiers

Veel te langdradig

3. Bassie en Adriaan als pelsjagers (indianen)

Ook wat te lang!

Zo dat was hem weer!

*bas* / *adriaan* : Tot de volgende keer maar weer! :W

Link naar bericht
Delen op andere sites
Favoriete:

1: Hoorspel {Bassie en Adriaan en de huilende professor}

(Gisteren weer gezien, prachtig hoe bassie daat acteert *) . Met dat confettie gooien, 'hij werpt een blik door het raam', 'pak van zijn hart', kruipen onder de tafel... geweldig!)

Of met dat kussen met die wc-ontstopper! _O-:D

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mijn lijstje dan maar!:

+

1. Werken bij de radio _O_ (hoorspel)

*adriaan* Hij werpt een blik door het raam

(rinkeldekinkel)

?????: Hé, kan je niet uitkijken?

Steengoede droomwereld ^O^ net als Geheime Agenten en Tandarts.

*bas* Wat is uw naam, meneer?

*adriaan* *vergaand van de pijn* Aahhhhh...

*bas* Allememaggies, die meneer heeft een rare naam, dat is Meneer Aahhhhh!

En dat gezicht wat Bassie daarbij trekt! :D*)_O_

Link naar bericht
Delen op andere sites

klopt, ik vind het jammere aan de droomwereld van de tandarts dat hij te opzichtig educatief is...

*bas* Zo ziet u maar, u hoeft niet bang te zijn voor te tandarts

Nouja, dat snapt zelfs het kleinste kind dat dit de boodschap is van de droomwereld, daarom jammer dat het wordt uitgelegd

*bas* Ja dat snapt zelf het kleinste kind, maar kunt u het mij nog een keer uitleggen

:P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn lijstje is al een tijd veranderd, hier mijn nieuwe lijstje:

Best:

Starsky & Hutch

Geheime Agenten

Bordje Soep

Worst:

Spaanse Dansers (te saai)

Bassie als Leeuwentemmer (te lang en te saai)

Bassie en Adriaan als Pelsjagers/Bassie en Adriaan als piloten (die vind ik allebei even saai)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind de dromen uit de professor leuker dan in de oudere serie's.

Jammer dat ze die dromen weggalaten hebben. Adriaan zei nog op de dvd van de professor in de verwijdere scéne's dat de aflevering anders te lang zou worden. Dan verdelen ze de serie toch in 9 afleveringen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 7 months later...

Best:

Geheime agenten (professor)

Bord soep (plaaggeest)

Cowboys (sleutel)

Worst:

Spaanse danseres (sleutel)

Leeuwentemmer (diamant)

Piloten (sleutel)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...