Ga naar inhoud

La bocca della verita


Aanbevolen berichten

De mond die vingers afhakt in Pesaro...

Als je daar meer over wil weten, het boek "Het geheim van de afgebeten vingers" van Rindert Kromhout (Zwijsen, 1990) gaat daarover. Het is een kinderboek, en niet geheel op waarheid gebaseerd (het gaat over dode kinderen) maar wel ontzettend leuk.

Link naar bericht
Delen op andere sites

In Rome (tussen Circo Massimo en de Tiber) vind je ook nog precies zoiets. Net als zijn broertje in Pesaro werkt het apparaat niet, maar dat mag duidelijk zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 months later...
  • 2 months later...

Een leraar van mij begon vandaag een heel verhaal te vertellen over La bocca della verita.

Erg leuk, ik wist geloof ik als enige er al iets vanaf (dankzij B&A, maar dat is een ander topic ;)).

Volgend jaar ga ik er trouwens naartoe (ook met school), dus ik zal een paar foto's maken ;).

EDIT: Het gaat hier over het exemplaar in Rome (met dezelfde naam) en niet die in Pesaro ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
hoe duur is dat boek?

als t niet te duur is dan ga ik het kopen morgen...

Laat het even weten...

GR Michiel

9 euro, bol.com (dus overal, gezien we gelukkig nog steeds de vaste boekenprijs hebben ;))

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 10 months later...
De mond die vingers afhakt in Pesaro...

Als je daar meer over wil weten, het boek "Het geheim van de afgebeten vingers" van Rindert Kromhout (Zwijsen, 1990) gaat daarover. Het is een kinderboek, en niet geheel op waarheid gebaseerd (het gaat over dode kinderen) maar wel ontzettend leuk.

Grappig, ik was van de week bij Zwijsen op bezoek in Tilburg. Ze hebben daar ongeloofelijk veel boeken en cd-roms, maar dit boek heb ik helaas niet zien liggen..... :9

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wij hebben nog een cassette met een hoorspel liggen van ''het verhaal van de afgebeten vingers''.

Op die cassette gaat het verhaal dat een meisje met een weegschaal en een zeis botten moet verzamelen om een grafkamer te vullen, zodat ze eeuwig kunnen rusten :P. Leuk verhaal om naar te luisteren. Ook zeer leuk verteld.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Grappig, ik was van de week bij Zwijsen op bezoek in Tilburg. Ze hebben daar ongeloofelijk veel boeken en cd-roms, maar dit boek heb ik helaas niet zien liggen..... :9

Ik zag Rindert nog vandaag maar niks over gezegd ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...