Ga naar inhoud
djkoelkast

Nieuwe contests en pools

Recommended Posts

7 uur geleden, MarsM zei:

Omdat dit met alle bescheidenheid eigenlijk echt alleen vlugge schetsen zijn, dus losse pols zonder preciziewerk, inkleuring, detail, schat ik in ca 5 minuten per tekening (met wat lichte afwijking naar boven en naar onder). Dus ga uit van 2 tot 2,5 uur voor alle. Het uitdenken kost me vaak meer tijd dan het uitwerken ;)

Ben benieuwd waar je toevallig zelf aan dacht (wellicht leuk voor weer een toekomstige contest), laat maar weten in het centrale / nieuwe contests topic :7

Well, here comes funny: ik wilde een soort 'ik fluit of neurie een deuntje'-contest doen. Dus eigenlijk weer een muziekjes-contest, maar wel via eigen interpretatie. :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
26 minuten geleden, samba-boy zei:

Well, here comes funny: ik wilde een soort 'ik fluit of neurie een deuntje'-contest doen. Dus eigenlijk weer een muziekjes-contest, maar wel via eigen interpretatie. :D

Is ook wel een leuke (maar misschien even wachten tot de huidige af zijn)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden, djkoelkast zei:

Uiteraard, uiteraard ;) Op dit moment ook slechts maar een idee, en als ik het eenmaal kan opzetten ben ik ook zo klaar, ik heb al genoeg riedeltjes in gedachten die ik ervoor zou uitkiezen :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
26 minuten geleden, samba-boy zei:

_O- ik vind 'm goed!

En dan natuurlijk een volledige variant van 3.46 minuten toevoegen van Robin Hood's whistle song! :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden, samba-boy zei:

...Godver :O *Schrapt deuntje van denkbeeldige lijst*

Sorry... :+ maar die is natuurlijk ook wel echt beroemd. En dan had je naast fluiten ook het tweede deel moeten nadoen (wat klinkt als een eenden-lokfluitje) :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
41 minutes ago, djkoelkast said:

Dat is ook de afweging die ik aanhoud zoals het ooit is afgesproken;

Nooit meer dan 2 en nooit 2 tegelijk van eenzelfde categorie ;).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

... dat moment dat je met weemoed terugdenkt aan hoe ontzettend goed Disney ooit was... terwijl je dit van voor na achter meefluit en humt en het geluid steeds harder gaat _O_. "Tiepetoodoo-Tiepietoodoooo-Tiepaaadiediedoooo!" 8-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen