Ga naar inhoud

De beste Europa DVD?


Aanbevolen berichten

De beste Europa DVD? Ik had ergens een poll weggezet maar nu is 'ie ineens kwijt?

Als het een fout was en ik hem niet gepost had kunnen we lijkt mij hier verder met de vraag:

''De beste Europa DVD?''

- Deel 1 Nederland en Frankrijk

- Deel 2 Wales en Portugal

- Deel 3 Ierland en Italie

- Deel 4 Duitsland en Griekenland

- Deel 5 Denemarken en Belgie

- Deel 6 Spanje en Luxenburg

Maak eventueel een top 6 :D.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
De beste Europa DVD? Ik had ergens een poll weggezet maar nu is 'ie ineens kwijt?

Als het een fout was en ik hem niet gepost had kunnen we lijkt mij hier verder met de vraag:

''De beste Europa DVD?''

- Deel 1 Nederland en Frankrijk

- Deel 2 Wales en Portugal

- Deel 3 Ierland en Italie

- Deel 4 Duitsland en Griekenland

- Deel 5 Denemarken en Belgie

- Deel 6 Spanje en Luxenburg

Maak eventueel een top 6 :D.

Lukas.

1. Deel 3

2. Deel 6

3. Deel 4

4. Deel 2

5. Deel 5

6. Deel 1

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
jawel hoor

hier is ie: http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=471

alleen een slotje omdat het niets toevoegt...

Kijk anders op de forum index eens rechtsboven en klik op: Bekijk je berichten

Daar zie je je eigen berichten...

Ohw sorry, ik heb zowat het halve forum afgezocht. Ik vond het wel eens interessant om te weten wat de beste DVD was uit de serie, omdat het best een leuke serie is. Mag deze vraag wel zonder poll zodat ie wat minder ruimte eist?

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ohw sorry, ik heb zowat het halve forum afgezocht. Ik vond het wel eens interessant om te weten wat de beste DVD was uit de serie, omdat het best een leuke serie is. Mag deze vraag wel zonder poll zodat ie wat minder ruimte eist?

Lukas.

laat ik even ter beoordeling van de lokale mods.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Grote kans dat dit weer zo'n opsom topic wordt. :{

Van mij mag deze als alleenstaand topic wel open blijven, maar ik ben bang dat er nog méér van dit soort polls/topics komen, zoals: Wat is de beste schatkaart dvd? Wat is de beste Amerika DVD? Wat is de beste live DVD?

We zitten daar natuurlijk niet echt op te wachten. Maar vooruit: deze mag open blijven, mits er goed onderbouwd wordt. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

1. Deel 6 --> Operatie geniaal = geniaal

2. Deel 4 --> Duitsland erg cool raadsel en Griekenland coole B100

3. Deel 3 --> Erg mooie locaties

4. Deel 2 --> Door dat plaatsje in Wales toch nog leuk

5. Deel 5 --> Ook wel leuk

6. Deel 1 --> Alle begin is moeilijk

Link naar bericht
Delen op andere sites
De beste Europa DVD? Ik had ergens een poll weggezet maar nu is 'ie ineens kwijt?

Als het een fout was en ik hem niet gepost had kunnen we lijkt mij hier verder met de vraag:

''De beste Europa DVD?''

- Deel 1 Nederland en Frankrijk

- Deel 2 Wales en Portugal

- Deel 3 Ierland en Italie

- Deel 4 Duitsland en Griekenland

- Deel 5 Denemarken en Belgie

- Deel 6 Spanje en Luxenburg

Maak eventueel een top 6 :D.

Lukas.

Dit topic is al een keer eerder langsgekomen, en het voegt echt niets toe aan het forum... :X

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb er nog maar éen gekocht...(Wales-Portugal)

Maar ik denk dat het nog wel het meest om de bloopers gaat of niet?

Ben van plan om Spanje-Luxemburg aan te schaffen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het nog steeds overbodig. Immers, je kunt beter vragen welke aflevering je dan het leukste vindt... en dat is al helemaal nutteloos.

Volgende pogingen worden wat mij betreft genadeloos afgestraft.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind het nog steeds overbodig. Immers, je kunt beter vragen welke aflevering je dan het leukste vindt... en dat is al helemaal nutteloos.

Volgende pogingen worden wat mij betreft genadeloos afgestraft.

't gaat misschien idd wat ver ja, maar ja, het zijn wel 6 DVD's he, en 12 landen dus daar was ik wel benieuwd naar.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb er nog maar éen gekocht...(Wales-Portugal)

Maar ik denk dat het nog wel het meest om de bloopers gaat of niet?

Ben van plan om Spanje-Luxemburg aan te schaffen.

Over de bloopers gesproken, heeft iemand enig idee wat er zo leuk is aan de laatste blooper op deel 3? Wanneer Adriaan zegt: "Sjongejonge wat een hoop politie hier zeg!" Volgens mij wilde hij heeeel wat anders zeggen, maar moest zich misschien inhouden omdat er jeugdige kijkers bij waren. Anders zou ik echt niet weten wat daar nou zo grappig aan was...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Over de bloopers gesproken, heeft iemand enig idee wat er zo leuk is aan de laatste blooper op deel 3? Wanneer Adriaan zegt: "Sjongejonge wat een hoop politie hier zeg!" Volgens mij wilde hij heeeel wat anders zeggen, maar moest zich misschien inhouden omdat er jeugdige kijkers bij waren. Anders zou ik echt niet weten wat daar nou zo grappig aan was...

Ik von het wel grappig. Ik ben laatst ook in Rome geweest en een film opnemen is daar echt NIET te doen. Om de 10-15 minuten hoor je daar sirenes. Gelukkig had ik een hotel aan de achterzijde van een rustige straat...

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites

1. Deel 6 --> Operatie Generaal _O_

2. Deel 3 --> De Ierland-aflevering vind ik erg mooi.

3. Deel 5 --> Vroeger vond ik die scene, dat ze allerlei ballen naar beneden gooien in die toren, helemaal het einde

4. Deel 2 --> Mooie omgeving in Wales

5. Deel 4 --> Duitsland had een erg leuk raadsel

6. Deel 1 --> Te weinig gebeurtenissen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 8 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...