jefmetdeklak 24 januari 2018 gestart Share 24 januari 2018 gestart Weet er iemand of er ooit een (svhs) vcr met 100-240 volt op de markt is gebracht geweest? Ik heb thuis nog een deel zelfopgenomen banden liggen maar ik woon niet meer in Belgie dus ik wil ze misschien laten opsturen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 26 januari 2018 gepost Share 26 januari 2018 gepost Zijn het zelf opgenomen banden met een camera of zelf opgenomen banden van de TV? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
jefmetdeklak 27 januari 2018 gepost Auteur Share 27 januari 2018 gepost origineel uitgebracht banden en zelfopgenomen banden van de TV Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 28 januari 2018 gepost Share 28 januari 2018 gepost En wat is precies je bedoeling? Wil je de banden alleen bekijken of digitaliseren? Het lijkt namelijk een gewone videorecorder die jij beschrijft en die vast wel in kringloopwinkels te vinden zal zijn. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
jefmetdeklak 29 januari 2018 gepost Auteur Share 29 januari 2018 gepost Het is de bedoeling dat ik mijn banden ga digitaliseren. Het gaat mij ook om de volt he, en de svhs. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 januari 2018 gepost Share 29 januari 2018 gepost En gewoon een multinorm S-VHS uit de regio waar je zit? Wel 110V, maar ook PAL-compatible. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
jefmetdeklak 30 januari 2018 gepost Auteur Share 30 januari 2018 gepost Bedankt voor je reactie. Ik weet dat die hier ooit op de markt zijn gebracht maar ze zijn erg moeilijk te vinden zoveel jaren later, zelfs op tweedehands sites. De enigste die ik tot nu heb zien liggen in een tweedehands winkel zijn samsung vcr 's maar die vallen tegen qua kwaliteit en zijn toch nog duur. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spiny Norman 12 februari 2018 gepost Share 12 februari 2018 gepost Ben ik dom of snap ik het probleem niet? Wat maakt het voltage nou uit? In het allerergste geval kan je er toch een reisadapter tussen zetten? Of is het zo dat je niet zeker weet of ze wel verkocht zijn in het land waar je nu woont? Dat kan natuurlijk. PAL-NTSC, dat lijkt me potentieel een groter probleem. Ik meen uiteindelijk begrepen te hebben dat je bv. hier in PAL-gebied nooit een volledige NTSC-signaalweergave kan hebben. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
jefmetdeklak 15 februari 2018 gepost Auteur Share 15 februari 2018 gepost Tegenwoordig hebben de betere televisies zowel een pal als een ntsc signaal. Dat was toch al zo met mijn hd ready tv. Een reisadapter zet de volt niet om en ik werk liever niet met adapters. In principe kan je met een ntsc/(s)vhs recorder en een fatsoenlijke pc al veel doen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spiny Norman 19 februari 2018 gepost Share 19 februari 2018 gepost Krijg je PAL-output, dat is eerder de vraag. Als dat niet zo is dat lijkt me dat aardig zonde van de weggegooide kwaliteit. (Overigens zijn er wel degelijk adaptertjes die niet alleen een verloopstekkertje zijn maar ook het voltage aanpassen - en niemand gebruikt die geheel vrijwillig. 8) ) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.