Ga naar inhoud

Mail van Martijn re De grote verrassing


Aanbevolen berichten

[..]

Naamkaartjes zijn altijd handig :Y

Als er een definitieve lijst is met wie meegaat, wil ik ze wel maken. Is er iemand die van die plastic hoesje kan regelen, met zo'n speld aan de achterkant?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 192
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Check die post van Uncle Ar, die houdt alles bij.

Ik verander hem één keer per dag, maar kijken mensen op ten duur wel op die lijst? Ik bedoel, hij raakt wel steeds verder achterop in dit topic. Ik kan natuurlijk wel steeds een nieuwe plaatsen, maar dan kom ik ook wel heel makkelijk aan mijn posts. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik verander hem één keer per dag, maar kijken mensen op ten duur wel op die lijst? Ik bedoel, hij raakt wel steeds verder achterop in dit topic. Ik kan natuurlijk wel steeds een nieuwe plaatsen, maar dan kom ik ook wel heel makkelijk aan mijn posts. ;)

Vooruit, mn 150e :);)

Ik dacht dat er telkens n nieuwe zou komen, maar ik zal het wel weer niet goed hebben gelezen zoals gewoonlijk :)

Nog 21 nachtjes wakkerliggen en dan is het zo ver :P

Enneh, ik reis dus via Duivendrecht-Utreg-Arnhem-Dieren

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tja, als één van de mods mij toestemming geeft dat ik elke keer een nieuwe lijst mag posten aan het einde van iedere dag, dan doe ik het. Ik weet niet, is het handiger of niet in plaats van steeds terugbladeren? O}

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat mag vast, gewoon in deze thread. Ik heb ook al 14 dingen neergezet die ook wel in één stukkie pasten ;)

Dan is het misschien wat overzichtelijker, zeker als dit topic erg lang wordt. Of misschien kun je kijken of er bovenaan deze general Chat een sticky topic kan worden aangemaakt waarin dan de deelnemers vermeld staan (met een update elke avond) . Overzichtelijk en niet hinderlijk, wie niet wilt kijken kijkt gewoon niet en van bulken geen sprake :)

Tot en met 1 juli natuurlijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tja, als één van de mods mij toestemming geeft dat ik elke keer een nieuwe lijst mag posten aan het einde van iedere dag, dan doe ik het. Ik weet niet, is het handiger of niet in plaats van steeds terugbladeren? O}

Och, Lukas vraagt er ook geen toestemming voor. Post maar lekker een nieuwe lijst als je nieuwe info hebt hoor.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ok, bedankt. We zijn gestegen naar 18 deelnemers nu! ^O^

De vetgedrukte mensen zijn nieuw en hebben mij vandaag gemaild:

*Eigenlijk is het al vrijdag, omdat dit na twaalfen is gepost (toen kreeg ik nèt nog ''warboel'' en ''Adriaantje'') maar ik reken ze dus mee voor donderdag*

djkoelkast + 2 intro's

Cold45

Lennert

Frey

Mr_Miyagi + 1 intro

Wonderer

Wer-Al_Zwowe + waarschijnlijk 1 intro

Freek + 1 intro

Dr.Ommels + waarschijnlijk 1 B&A verslaafde ;)

doeska

warboel

Adriaantje

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik tel een totaal van 17.

Wil iedereen dit weekend nog laten weten of hij/zij meekomt?

Natuurlijk kun je ook 100% op eigen gelegenheid gaan, dan hoef je het niet per sé te melden natuurlijk, maar het is voor ons handig om te weten, stel we willen nog een meeting houden achteraf o.i.d. hoeveel mensen er meegaan. Mail het dan dus naar unclear at bassieenadriaan punt en el ;)

Ga je 100% op eigen gelegenheid en meld je het niet dan kunnen wij er geen rekening mee houden, dus denk even na wat je wil doen.

Martijn heeft laten weten dat het spektakel rond 15u is, precieze instructies horen we nog, maar nu heb je in ieder geval een richttijd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Och, Lukas vraagt er ook geen toestemming voor. Post maar lekker een nieuwe lijst als je nieuwe info hebt hoor.

Da's toch makkelijk :D? Het project ligt weleens een week of nog langer stil en dan is het toch makkelijk om weer ff te laten weten hoe ver ik ben met de caps en of we nog mensen zoeken en of er nieuwe updates hebben plaatsgevonden. We zouden ook een nieuwsbrief kunnen maken maar in het forum is toch gemakkelijker ;).

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als er een definitieve lijst is met wie meegaat, wil ik ze wel maken. Is er iemand die van die plastic hoesje kan regelen, met zo'n speld aan de achterkant?

Kan ik regelen, als ik weet hoeveel uiteraard. Verder lijkt het me handig dat we op de naamkaartjes de nick met daaronder je voornaam doen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik doe wel weer mn Cold45 Rulez petje op... als jullie er dit keer wel naar kijken tenminste :P

btw Wonder, k weet niet hoe je het voormekaar krijgt, maar

(Het is nog niet bekend hoe laat de tentoonstelling wordt geopend maar zodra de tijd bekent is,

lees je dit als eerste op deze homepage)

:P

Link naar bericht
Delen op andere sites
effe info van Martijn:

De aanvang op 1 juli is om 14:00 uur. De officiële opening is om ongeveer 14:45 uur.

oh jij had 't ook alweer neergezet...lekker dan :P

ik nog voorzichtig met m'n ''rond 15u'' haha

tsjoh...

de maestro gaat kijken of ie mee kan

Hinse zou gaan toch??? Hinse meld je bij uncle ar!

Enne gaat heidbuurtje nog mee? Gaat ie ook mee carpoolen?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kan iemand alles nog even op een rijtje zetten qua tijden etc., want ik ben nu een beetje de draad kwijt met hoe laat ik van huis moet gaan om ongeveer redelijk op tijd in Arnhem aan te komen. :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kan iemand alles nog even op een rijtje zetten qua tijden etc., want ik ben nu een beetje de draad kwijt met hoe laat ik van huis moet gaan om ongeveer redelijk op tijd in Arnhem aan te komen. :?

13:00 in Dieren op het station verzamelen

14:00 begin opening

14:45 officiële opening

Volgens mij.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ok, alles is ( zoals we hier zeggen ) in de sjakosse, de vakantiejob begint op 12 juli en ik heb niet te doen die dag.

Dus ik kom naar Dieren, samen met The Great Gonzo en misschien ook m'n vriendin.

Maar wat ik me wel afvraag.

1- hoe geraak ik in Dieren? ( met de trein hé )

2- om hoelaat wordt er afgesproken?

3- hoeveel kost het daar allemaal?

4- om hoelaat is het allemaal gedaan? ( dat wij nog naar huis geraken )

zo dat is m'n vragenlijstje

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou da's wel èrg vroeg...

kwartier vooraf is zat

zeker niet.

Zoals Wonderer al eerder aangaf kregen we in Apeldoorn met zn vieren al een uur vol.

Daar komt nog bij, dat hoe groter de groep is, hoe groter de kans is dat er mensen te laat komen. En om dan ook nog kennis te maken met elkaar en naar het museum zien te komen kost ook nog tijd he!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

zeker niet.

Zoals Wonderer al eerder aangaf kregen we in Apeldoorn met zn vieren al een uur vol.

Daar komt nog bij, dat hoe groter de groep is, hoe groter de kans is dat er mensen te laat komen. En om dan ook nog kennis te maken met elkaar en naar het museum zien te komen kost ook nog tijd he!

Nou ik kom vlak van tevoren, de rest komt daarna wel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

13:00 in Dieren op het station verzamelen

14:00 begin opening

14:45 officiële opening

Volgens mij.

Okee, bedankt! ^O^

/me op ns.nl route naar Dieren zoekt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

er gaat een trein naar Dieren vanaf heel veel plaatsen,

in jouw geval denk ik: hoorn >> amsterdam, amsterdam >> arnhem, arnhem >> dieren. (meest logische route)

Ja, dat heb ik net zelf ook ontdekt :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Daar ben ik weer! :P Gisteren helemaal niks ontvangen, vandaag ook niet veel, maar we zitten nu op 21 man! ^O^

djkoelkast + 2 intro's

Cold45

Lennert

Frey

Mr_Miyagi + 1 intro

Wonderer

Wer-Al_Zwowe + waarschijnlijk 1 intro

Freek + 1 intro

Dr.Ommels + waarschijnlijk 1 B&A verslaafde ;)

doeska

warboel

Adriaantje

randy_roes + misschien 1 intro

The Great Gonzo

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik mis nog een heleboel bekende namen... John weet het nog niet zeker, en als zelfs mijn charmes hem niet kunnen overtuigen... *zucht*

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik mis nog een heleboel bekende namen... John weet het nog niet zeker, en als zelfs mijn charmes hem niet kunnen overtuigen... *zucht*

uhm voor Johnny had je toch juist mannelijke charmes nodig om hem te overtuigen? :P

Maar inderdaad missen er nog best veel...

Het liefst willen we heb nu al weten of je wel of niet gaat!! Dan kunnen we daar rekening mee houden... (geldt voor iedereen, niet alleen voor Johnny :P )

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb zojuist via de site van de Belgische Spoorwegen het traject gezocht dat we moeten nemen. Man, we zijn 4uur !!!!! onderweg. *(* (2 overstaps en telkens een half uur wachten op de volgende trein )

Ik sta niet in voor mijn hyperactiviteit na zo lang stil zitten 8)7

Randy, ik heb dat een tijdje geleden ook al gezien.

Jammergenoeg ga ik waarschijnlijk niet komen, want het is meer als 4 uur zoals Randy zei onderweg, overstappen, wachten, overstappen. En dan nog eens de Thalys nemen naar Rotterdam!

Da's te lang, sorry. Heen en terugweg samengerekend zou dan 8 uur vervoer zijn!

Voor mij is het onmogelijk om in Dieren te geraken.

Ik weet dat dit mijn allerlaatste kans is om Bassie en Adriaan ooit eens samen in het echt te zien. Want Bassie noch Adriaan heb ik ooit in het echt gezien :'(

Maarja, als Bassie ooit eens met zijn show naar Vlaanderen komt kan ik er uiteraard wel naartoe.

Link naar bericht
Delen op andere sites

kunnen de belgen niet een of andere carpool actie opzetten? zal vast wel een iemand zijn die een auto heeft en dan ff allemaal in een grote belgische stad die op de route ligt verzamelen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

uhm voor Johnny had je toch juist mannelijke charmes nodig om hem te overtuigen? :P

Maar inderdaad missen er nog best veel...

Het liefst willen we heb nu al weten of je wel of niet gaat!! Dan kunnen we daar rekening mee houden... (geldt voor iedereen, niet alleen voor Johnny :P )

Ik ben de uitzondering op die regel ;) Zet hem maar op de lijst, ik overtuig hem nog wel >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites

En hoppa naar 29! ^O^ (tenminste, ik ga ervan uit dat de laatste ook meetelt)

djkoelkast + 2 intro's

Cold45

Lennert

Frey

Mr_Miyagi + 1 intro

Wonderer

Wer-Al_Zwowe + waarschijnlijk 1 intro

Freek + 1 intro

Dr.Ommels + waarschijnlijk 1 B&A verslaafde ;)

doeska

warboel

Adriaantje

randy_roes + misschien 1 intro

The Great Gonzo

rpc123nl + 3 intro's

Hinse + 1 intro

heidbuurt

Johnny B2 Good (onzeker, maar Wonderer gaat het regelen) ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
En hoppa naar 28! ^O^ (tenminste, ik ga ervan uit dat de laatste ook meetelt)

djkoelkast + 2 intro's

Cold45

Lennert

Frey

Mr_Miyagi + 1 intro

Wonderer

Wer-Al_Zwowe + waarschijnlijk 1 intro

Freek + 1 intro

Dr.Ommels + waarschijnlijk 1 B&A verslaafde ;)

doeska

warboel

Adriaantje

randy_roes + misschien 1 intro

The Great Gonzo

rpc123nl + 3 intro's

Hinse + 1 intro

Johnny B2 Good (onzeker, maar Wonderer gaat het regelen) ;)

============= +

28

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...