Ga naar inhoud

Mail van Martijn re De grote verrassing


Aanbevolen berichten

  • Reacties 192
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Anders gaan we allemaal picknicken :) Mét slagroomtaart :9

Enneh, idd , zoals Uncle Ar zegt, das prima, t zal nu toch wel een heel flink aantal gaan worden denk ik zo :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Anders gaan we allemaal picknicken :) Mét slagroomtaart :9

Enneh, idd , zoals Uncle Ar zegt, das prima, t zal nu toch wel een heel flink aantal gaan worden denk ik zo :)

Oké dan, mail maar raak! Komt vanavond het eerste overzicht.

Link naar bericht
Delen op andere sites
En zet erbij WIE er mee gaan. Cijfers alleen maken het minder duidelijk en dan kan men onderling nog afspraken maken, bijvoorbeeld over carpoolen. ;)

Vind ik raar want ik heb 't over introducé/partner, hoeven we de namen niet van te weten toch?

Gewoon hoeveel personen totaal... (en tel forummensen niet mee dan ;) )

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Vind ik raar want ik heb 't over introducé/partner, hoeven we de namen niet van te weten toch?

Gewoon hoeveel personen totaal... (en tel forummensen niet mee dan ;) )

ja dan wel met de nick van de forumpersoon erbij he...

dus dj + 3 intro's oid... is wat overzichtelijker...

Link naar bericht
Delen op andere sites
ja dan wel met de nick van de forumpersoon erbij he...

dus dj + 3 intro's oid... is wat overzichtelijker...

Als ik het goed begrepen heb, neemt dj twee intro's mee, maar dit is idd wat ik bedoelde met namen, ja. Alleen even je eigen nick. ;) Kijk, webmaster kon ik nog wel raden, maar Riecold Veldkamp? :P Gelukkig had hij nog een cu2 en van alles en stond het nota bene gewoon in zijn mail. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ja dan wel met de nick van de forumpersoon erbij he...

dus dj + 3 intro's oid... is wat overzichtelijker...

kan bijvoorbeeld, nee ik neem er zelf 2 mee ;)

dat is omdat dat zo uitkomt. In principe is iedereen natuurlijk helemaal vrij mee te nemen wie hij/zij wenst, maar als we allemaal 10 man meenemen is het niet meer het intieme forum sfeertje, dus probeer niet iedereen te lijmen maar neem alleen mensen mee die heel erg graag mee willen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als ik het goed begrepen heb, neemt dj twee intro's mee, maar dit is idd wat ik bedoelde met namen, ja. Alleen even je eigen nick. ;) Kijk, webmaster kon ik nog wel raden, maar Riecold Veldkamp? :P Gelukkig had hij nog een cu2 en van alles en stond het nota bene gewoon in zijn mail. ;)

ja HALLO wie is er nou DE webmaster van deze site? :P

haha ja ok dus even je FORUMNAAM onderaan het mailtje zetten ;) ok duidelijk!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als ik het goed begrepen heb, neemt dj twee intro's mee, maar dit is idd wat ik bedoelde met namen, ja. Alleen even je eigen nick. ;) Kijk, webmaster kon ik nog wel raden, maar *iemand*? :P Gelukkig had hij nog een cu2 en van alles en stond het nota bene gewoon in zijn mail. ;)

ja euh... k wil je ook wel mailen met cold_world@hotmail.com alleen kan je dan nooit replyen ;) en staat op mn cu2 mn echte naam? hmmmz zeker bij die vriendjes?:P en de inhoud van een mailtje is er niet voor niets toch?;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb al van maar liefst (houd je hart vast) 3 mensen een mailtje ontvangen! :P Ik weet niet, maar ......

Ja, niet iedereen is nu al online/bij machte een mail te sturen, snuggere.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, niet iedereen is nu al online/bij machte een mail te sturen, snuggere.

Dat begrijp ik, maar het woord GEDULD heeft bij mij geen betekenis. >:)

Ach ja, ik zal vanavond wel overladen worden *Uncle Ar snel kalmeringsmiddel voor mailbox koopt :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het zal waarschijnlijk nog wel meer worden, maar

De volgende dertien mensen gaan allemaal mee! ^O^

djkoelkast + 2 intro's

Cold45

Lennert

Frey

Mr_Miyagi + 1 intro

Wonderer

Wer-Al_Zwowe + waarschijnlijk 1 intro

Freek + 1 intro

Kom op jongens, stuur even een mailtje naar mij zodat ik hier een mooie overzichtslijst van kan maken. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het zal waarschijnlijk nog wel meer worden, maar

De volgende dertien mensen gaan allemaal mee! ^O^

djkoelkast + 2 intro's

Cold45

Lennert

Frey

Mr_Miyagi + 1 intro

Wonderer

Wer-Al_Zwowe + waarschijnlijk 1 intro

Freek + 1 intro

Kom op jongens, stuur even een mailtje naar mij zodat ik hier een mooie overzichtslijst van kan maken. ;)

je komt zelf niet? Of ben je een intro?:P

Link naar bericht
Delen op andere sites
dan hebben we er nu 13?

Komen heidbuurtje en hinse niet :( echt wel, die MOETEN :X

We gaan ze gewoon ontvoeren. John moet ook, die kan binnenkort weer lopen dus die heeft geen smoes, Warboel ontvoer ik desnoods... Zelfde geldt voor Kees.

Misschien zijn ze gewoon vergeten te mailen... *glares*

Link naar bericht
Delen op andere sites
je komt zelf niet? Of ben je een intro?:P

:'( Je had het dus al gezien. Nee, ik kom inderdaad niet! *(* Die conclusie kwam gisteren:

Ik heb punt #1 = op die hele dag opnames voor een nieuwe sportserie op Nederland 3 (betaalt trouwens wel lekker) en

's avonds (als ik het gehaald heb) de diploma-uitreiking.

En ik heb punt #2 = Twee ''schatten'' van ouders die mij absoluut niet serieus nemen met mijn Bassie & Adriaan obsedatie

en mij dus onder geen omstandigheden naar dat festijn toe laten gaan ten koste van dit. }:|

;) Maar ik begrijp ze wel, ze bedoelen het goed. Het gaat hier natuurlijk wel om mijn toekomst.

Link naar bericht
Delen op andere sites

hmmz ouders |:(

naja uncle ar, ik hoop wel dat je je diploma haalt, anders is het helemaal kut...

Om ff wat ouders te overtuigen:

http://info.bassieenadriaan.nl/fotos.php

foto's als bewijs dat de vorige meet ook goed verlopen is. Mijn moeder zei toen ook (achteraf welliswaar) dat ze wel even bang was dat het "fake" zou zijn, maar dat was gelukkig niet zo.

En tja, mijn moeder lacht me ook uit dat ik B&A fan ben, maar ze vind ut wel best :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mijn moeder vertrouwt het allemaal niet. Zouden jullie haar duidelijk kunnen maken, d.m.v. een post dat het veilig is?

Ik ben er ook hoor, jullie 'grote broer'

ik hoor er meer die denken dat het niet veilig is.

Je kunt ook tè achterdochtig zijn.

vraag eens whois gegevens op van dit domein, dan weet je al wie ik ben :P het is niet weggemoffeld, dat bestaat allemaal, wij bestaan allemaal en we gaan er heen om er een gezellige unieke dag van te maken met z'n allen.

Ik kan jullie en alle ouders verzekeren dat het heel erg leuk wordt en dat Bassie & Adriaan niet iets is waar je zomaar overheen groeit, it's a way of life :P

serieus:anders gaan ouders toch ook mee? desnoods alleen tot aan de deur of wat ook, geen probleem. Broers/zussen mee mag ook, uiteraard alles is mogelijk!

Als ouders ook eenmaal iets in hun hoofd hebben; ik begrijp dat iedereen het beste wil voor zijn/haar kind maar er is ook een tijd van vertrouwen en loslaten, we zijn nu al maanden bezig en als dit niet allemaal serieus was zouden we al lang gestopt zijn hoor!

Vandaar: ouders: indien twijfel: stuur een oudere broer/zus/buurjongen/neef/nicht mee, dat is allemaal geen probleem! Het komt echt wel goed hoor ;)

WE GAAN ER MET Z'N ALLEN EEN SUPERGEZELLIGE DAG VAN MAKEN! *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mijn ouders vinden B&A juist ook geweldig, het zijn geen echte fans natuurlijk, maar begrijpen de grote rage. Daarom heb ik ook toestemming om te gaan op 1 juli :)

Precies, dat vonden mijn ouders nou ook. Mijn broertje nog enthousiaster dat ie meemocht ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb dan proefwerkweek :( :( Hier in het zuiden hebben we als laatste vakantie anders zou ik zeker aanwezig zijn. Maar ik denk dat ik dan zelf een keer in augustus ga.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh ik kan! Ik kan ik kan ik kan en, als er geen gekke dingen gebeuren KOM ik. BWHAHAHAAAA!!! U bent allen gewaarschuwd! (laat evt ouders dit niet lezen ;):+ )

Nu nog ff n mailtje sturen et voila

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja ik weet het. Maar ik kan er echt niks aan doen. En net zoals Uncle Ar: ik mag van mijn ouders nooit in de toetsweek naar b en a. Ze zeggen: b en a? Dat is niet voor jou leeftijd, je toetsweek is veel belangrijker. :'(:(

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja ik weet het. Maar ik kan er echt niks aan doen. En net zoals Uncle Ar: ik mag van mijn ouders nooit in de toetsweek naar b en a. Ze zeggen: b en a? Dat is niet voor jou leeftijd, je toetsweek is veel belangrijker. :'(:(

Ik heb geen toetsweek, maar andere zaken die boven alles uit VOORRANG hebben volgens mijn ouders. :{ Maar ik begrijp het.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb nu toetsweek, 1juli heb ik rapport uitreiking, gelukkig heb ik al toestemming van mijn ouders. Ik had verw8 dat ze moeilijkzouden doen(zoals gewoonlijk).

Hopelijk weten we snel meer over de tijden, (en is het al duidelijk of het überhaubt vrij toegangkelijk is)???

Link naar bericht
Delen op andere sites

hmmz dat is wel kut... ik heb aanstaande week al toetsweek... als k naar B&A zou moeten in de toetsweek zou k ook niet gaan..... ik heb veel voor B&A over, maar een jaar langer op die kl*te school.. nee ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mijn moeder vertrouwt het allemaal niet. Zouden jullie haar duidelijk kunnen maken, d.m.v. een post dat het veilig is?

Het is veilig. De Baron komt vast niet, als hij wel komt is Adjudant Van Der Steen vast wel in de buurt. ;)

Maar goed, nu even serieus. Als één van de mensen die mee naar Bassie in Apeldoorn is geweest, weet ik dat er gewoon gezellige mensen mee gaan. En het gekste dat die mensen doen, is Bassie en Adriaan muziek aan zetten. Dat draagt alleen maar bij aan de goede sfeer. En bij een goede sfeer hoef je geen vechtpartijen of iets dergelijks te verwachten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Helaas, ook ik kan er niet bij aanwezig zijn, maar de thuisblijvers kunnen toch wel wagonladingen foto's verwachten van wat we allemaal gemist hebben?

What the hell? Ik keek er zo naar uit jou een keer te ontmoeten :P Je komt maar mooi, anders zal ik je!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

What the hell? Ik keek er zo naar uit jou een keer te ontmoeten :P Je komt maar mooi, anders zal ik je!

Hou je in Wonderer, maar al met al, het is jammer dat een aantal mensen moeten afhaken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik geloof dat ik beter kan gaan onderduiken :). Maar alle gekheid op een stokje, helaas het lukt me niet op 1 juli.

Nja, het is niet anders. Als Warboel nou ook gaat zeggen dat ie niet komt, ga ik door het lint.

En waarom hoor ik John niet? :(

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dan zou ik zelfs wel naar school kunnen, maar daar heb ik geen zin in :P

moet ik wel nog goed vervoer regelen, misschien wil mijn pa rijden, maar ik wil wel graag samen met de acrobatavieren eten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
effe info van Martijn:

De aanvang op 1 juli is om 14:00 uur. De officiële opening is om ongeveer 14:45 uur.

Zo te zien heb je de primeur. ^O^

Nu wordt het even een reisje plannen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoelaat spreken we dan af in Dieren?

Toch wel wat eerder om even kennis te maken met mekaar? 13u00? 13u30?

Tussen 1200 en 1300 lijkt me handig... beetje lullen... met zijn vieren hadden we zo een uur vol, laat staan als we daar met 20 man zitten.

Zijn naamkaartjes een idee of is iedereen zo slim dat ie iedereen kan onthouden?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Tussen 1200 en 1300 lijkt me handig... beetje lullen... met zijn vieren hadden we zo een uur vol, laat staan als we daar met 20 man zitten.

Zijn naamkaartjes een idee of is iedereen zo slim dat ie iedereen kan onthouden?

Naamkaartjes zijn altijd handig :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...