Ga naar inhoud

Toevallige voorbijgangers


Aanbevolen berichten

Ook bij de reis door europa inj Frankrijk.

Als *adriaan* d'r achterkomt dat *bas* calvados op z'n pannekoek had.

Dan kijken de andere mensen op het terrasje naar B&A.

Link naar bericht
Delen op andere sites

bij de sleutel als Bassie een ijsje neemt en Adriaan zegt dat ze weinig geld hebben.

Dan gaat Bassie het liedje zingen en dan zit er een vrouw op de achtergrond die echt constant in de camera kijkt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
In denemarken (op reis door europa), als B&A het pakje gaan pakken uit de hand van dat beeld, zie je een moeder met haar dochter heel verbaasd kijken naar B&A.

Is niet echt gek als je iemand in een atractiepark door een fontein (of wat is het) ziet lopen naar een beeld om daar een pakje te pakken :7

Link naar bericht
Delen op andere sites

als ze in griekenland met die ezels dat liedje zingen. Dimitrie. Dan zie je zo man te kijken naar ze. Van wat voor planeet komen die. Echt maar goed. Ik snap het wel hoor.

^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ben zelf ook bezig met een kinderserie en ik weet nu niet alleen hoe het is om nagekeken te worden, maar ook hoe het voelt!! (zie foto)

mooipruikeerst.JPG

Tjonge en dan heb je de *baron* zeker om getoverd in de graaf

*b2* in dove harry

*japie* in handige japie

*B100* vlugge 100

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

DVD's komen waarschijnlijk niet in de winkels te liggen, maar worden via de website te koop aangeboden en zo nu en dan eens op een grote vlooienmarkt. En we zien wel of het een beetje wil aanslaan!

nou sorry hoor. ik denk niet dat je dit op TV moet laten zien. Ik denk dat je zo een procces aan je broekt hebt. Want dit is gewoon een Copy-Cat. Nee maatje. Als jij zo graag beroemd wilt worden met kinderseries. Ga wat schrijven wat een beetje nieuw is. Je hoeft geen kaskraker te schrijven. Maar dit is gewoon te slecht voor woorden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

nou sorry hoor. ik denk niet dat je dit op TV moet laten zien. Ik denk dat je zo een procces aan je broekt hebt. Want dit is gewoon een Copy-Cat. Nee maatje. Als jij zo graag beroemd wilt worden met kinderseries. Ga wat schrijven wat een beetje nieuw is. Je hoeft geen kaskraker te schrijven. Maar dit is gewoon te slecht voor woorden.

Nou zeg, je hebt het nog niet eens gezien. Ik heb toch ook geen mening over jouw boek, dat ik nog niet gelezen heb? Lekker ben jij :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou zeg, je hebt het nog niet eens gezien. Ik heb toch ook geen mening over jouw boek, dat ik nog niet gelezen heb? Lekker ben jij :N

ja maar sorry. als ik een boek pak van lubbers en ik noem het anders en ik verander een paar woorden. dan blijft het een copy. sorry hoor. dit is gewoon fake.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Of bij de verzonken stad.

Als B&a op Santorini de boeven in de val proberen te lokken.

B&a rennen een straatje in.

Een dik oud vrouwtje in een witte jurk kijkt de hele tijd naar B&a.

Adriaan vertelt dan hoe ze de boeven in de val moeten lokken.

Bassie zegt dan *bas* Waarom loop je die kant op de boot ligt daar.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bij dat zelfde winkel centrum is als ik het goed heb ook een shorty opgenomen die op de band "Op bezoek bij Bassie & Adriaan" staat.

Het is het stukje dat B&A agent zijn en een liedje gaan zingen.

Ik heb die band Op bezoek bij Bassie & Adriaan ook, maar daar staat dat agentenliedje niet op.

Link naar bericht
Delen op andere sites
In denemarken (op reis door europa), als B&A het pakje gaan pakken uit de hand van dat beeld, zie je een moeder met haar dochter heel verbaasd kijken naar B&A.

Ja dat is ook een mooi gezicht. Dat gezinnetje loopt te wandelen. Het meisje ziet Bassie dat vijvertje bij het beeld inspringen en staat ineens aan de grond genageld.

Ook leuk: als *bas* en *adriaan* in de Universal Studios bij Woody en Winnie Woodpecker lopen, je ziet zo'n mannetje richting B&A lopen met een handtekeningenboekje en ineens weer teruglopen met zo'n blik van 'Oh nee die ken ik niet!'.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zat daarnet De Plaaggeest te kijken, en toen zag ik in aflevering 5 ook toevallige voorbijgangers. Als de schandebakker in het water valt zie je op de achtergrond 2 mensen die in hun stoel zaten, dan opstaan en met grote ogen naar de schandebakker kijken. Eén van die mensen zit spontaan te lachen en de ander zit (geloof ik) te roepen naar de Schandebakker! _O_:D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanmiddag ook weer dit fenomeen waargenomen bij 'de Sleutel', als *bas* en *adriaan* aankomen in Spanje op het vliegveld worden ze echt door 30 omstanders zwaar nagestaard. Later valt Bassie van de trap, en daarachter zie je ook 2 vrouwen (dacht ik) waarvan er eentje een lachstuip krijgt. :):D

Link naar bericht
Delen op andere sites

--------------------------------------------------------------------------------

Nog een leuke...

Die mensen staan daar gewoon een beetje laf te lachen, terwijl Bassie & Adriaan achterna worden gezeten door gemene boeven. Bel dan op z'n minst de politie even...

Tja en ik weet weer precies waar dit is opgenomen....Het bruggetje is natuurlijk (hoop ik tenminste) nationaal bekend he...--> Valkenburg. Ben er laatst nog geweest; ook de Rodelbaan ligt hier 5 minuten vandaan waar B&A ontsnappen van de boeven (is waar ze naar beneden "glijden") ..Jammer genoeg was het zondag toen, maar binnenkort ga ik er naar toe :) ...voor meer info kijk eens op http://www.kabelbaan.nl ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
In die scène loopt ook Joop Dickmans, *b2* , als toerist in de groep samen met de vrouwen van Bas en Aad.

Ik heb het nu ook gezien! Inderdaad, als je het weet dat Joop Dikmans daar tussen loopt, herken je hem heel duidelijk. Hij loopt in die scène trouwens ook een beetje in die vreemde houding. Hij doet dat dus blijkbaar niet alleen als B2.

Link naar bericht
Delen op andere sites

In De Plaaggeest, aflevering 1, als B&A uit de bakkerij rennen, achtervolgd door de Schandebakker, zie je op de achtergrond 3 mensen (waarvan eentje op een brommer zit) heel verbaasd kijken naar dat rennende groepje. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nog een uit de Verdwenen Kroon.

Als B&A voor de 2e keer het geld moeten overhandigen zegt de *adjudant* Breng hun leven niet in gevaar.

In het filmpje daarna zie je B&A rijden in een bocht langs een oud huisje.

Daar staan 4 of 5 mensen die naar de auto kijken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb het nu ook gezien! Inderdaad, als je het weet dat Joop Dikmans daar tussen loopt, herken je hem heel duidelijk. Hij loopt in die scène trouwens ook een beetje in die vreemde houding. Hij doet dat dus blijkbaar niet alleen als B2.

Hmmz, dat is me nog niet opgevallen. Welke aflevering is dat, en welke tijd ongeveer. Helemaal in het begin? Kon m nog niet herkennen. Help me, misschien lukt t mij ook :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hmmz, dat is me nog niet opgevallen. Welke aflevering is dat, en welke tijd ongeveer. Helemaal in het begin? Kon m nog niet herkennen. Help me, misschien lukt t mij ook :P

De tijd weet ik niet. maar je ziet het groepje als B&A van het vliegveld naar de bus lopen. B&A lopen achter de groep mannen en vrouwen aan. Daartussen loopt Joop. Het shot zit dus in deel 1, vlak na het gesprek met de dame van het reisbureau.

Misschien dat iemand een screenshot kan neerzetten? Ik heb er helaas niet zo snel 1 bij de hand.

Link naar bericht
Delen op andere sites
In die scène loopt ook Joop Dickmans, , als toerist in de groep samen met de vrouwen van Bas en Aad. Leuke bijkomstigheid

Ik heb ook even gekeken en het is hem idd. Wat grappig, dat was me nooit eerder opgevallen. De vrouwen van Bassie en Adriaan had ik al wel meerdere malen herkend.

Dit is de Algemeen assistent in de serie van Bassie en Adriaan en de Verzonken Stad. Die wordt ook gebruikt bij het vragen naar het politiebureau en in de scène als Bas en Aad vanaf het vliegveld naar de autobus lopen

Is dit niet dezelfde man die in de Reis vol Verrassingen achter Bassie en Adriaan op de tribune zit bij de cowboyshow en achter de Baron en B100 langsloopt als ze de boem hebben laten ontploffen in Cypress Gardens?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Is dit niet dezelfde man die in de Reis vol Verrassingen achter Bassie en Adriaan op de tribune zit bij de cowboyshow en achter de Baron en B100 langsloopt als ze de boem hebben laten ontploffen in Cypress Gardens?

Dat dacht ik ook toen ik die man zag. Het zou natuurlijk best kunnen. Als hij bij het productieteam hoort, kan hij makkelijk af en toe als figurant optreden.

Maar misschien ook iets voor een screencap? Een vergelijking van die man in De Verzonken Stad en De Reis vol Verrassingen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
Dat dacht ik ook toen ik die man zag. Het zou natuurlijk best kunnen. Als hij bij het productieteam hoort, kan hij makkelijk af en toe als figurant optreden.

Maar misschien ook iets voor een screencap? Een vergelijking van die man in De Verzonken Stad en De Reis vol Verrassingen.

Het is me onlangs opgevallen dat deze man ook een van de handlangers van de Baron in Luxemburg is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
In die scène loopt ook Joop Dickmans, , als toerist in de groep samen met de vrouwen van Bas en Aad. Leuke bijkomstigheid
Ik heb ook even gekeken en het is hem idd. Wat grappig, dat was me nooit eerder opgevallen. De vrouwen van Bassie en Adriaan had ik al wel meerdere malen herkend.

o dan moet ik daar tog maar eens op gaan letten want dat is me nog niet opgevallen

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ehhh... benafan, waarom staat er niks in je bericht??

Omdat hij zijn bericht voor de afsluitende quote tag heeft geschreven :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

zou iemand misschien een screenshotje kennen maken van daar in kreta, dat B2 ook in die menigte loopt??

ik hoop dat iemand dat wil doen want ik wil natuurlijk wel weten op wie ik DAN moet letten en hoe die er dan uitziet

ik hoop dat iemand et doet

Link naar bericht
Delen op andere sites
zou iemand misschien een screenshotje kennen maken van daar in kreta, dat B2 ook in die menigte loopt??

ik hoop dat iemand dat wil doen want ik wil natuurlijk wel weten op wie ik DAN moet letten en hoe die er dan uitziet

ik hoop dat iemand et doet

Hij heeft een witte alpinopet op, vrij makkelijk te herkennen. Als B&A na dat calimero incident naar de bus lopen, is er ook een groepje mensen die naar dezelfde bus loopt. Daar loopt ie tussen. Zijn korte broek is geloof ik blauw (of wit, en dan is zijn shirt blauw). Maar die witte pet is erg duidelijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hij heeft een witte alpinopet op, vrij makkelijk te herkennen. Als B&A na dat calimero incident naar de bus lopen, is er ook een groepje mensen die naar dezelfde bus loopt. Daar loopt ie tussen. Zijn korte broek is geloof ik blauw (of wit, en dan is zijn shirt blauw). Maar die witte pet is erg duidelijk.

Ook het loopje van Joop is onmiskenbaar, die -een beetje krom lopende- houding herken je meteen. Ok misschien is het als *b2* wat overdreven, maar Joop heeft van zichzelf al een beetje dat loopje.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ook het loopje van Joop is onmiskenbaar, die -een beetje krom lopende- houding herken je meteen. Ok misschien is het als *b2* wat overdreven, maar Joop heeft van zichzelf al een beetje dat loopje.

ik noem die houding

de 'poep' houding

zo lijkt het

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat ene winkelcentrum in de Plaaggeest en in de Schatkaart deed me overigens ook denken aan Hoogvliet. Er staat me iets van bij dat dat winkelcentrum er zo uit ziet, maar ik kan me vergissen, is al 15 jaar geleden dat ik daar voor het laatst geweest ben.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
[..]

De bovenste foto kan ik niet thuis brengen, maar de onderste foto is beslist de Lijnbaan in Rotterdam-Centrum.

Beslist niet dus.

Het is het oude Liesveld in Vlaardingen.

En op die andere foto loopt Bassie op de Billitionlaan in Vlaardingen

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Beslist niet dus.

Het is het oude Liesveld in Vlaardingen.

En op die andere foto loopt Bassie op de Billitionlaan in Vlaardingen

Ik zat ook te twijfelen maar het lijkt mij de lijnbaan in Rotterdam. En idd die andere foto is vlaardingen, dsie kerk op de 8tergrond lijkt mijde grote kerk biop de markt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik zat ook te twijfelen maar het lijkt mij de lijnbaan in Rotterdam. En idd die andere foto is vlaardingen, dsie kerk op de 8tergrond lijkt mijde grote kerk biop de markt.

Nee het is allebei 100% Vlaardingen, want ik kom vaak genoeg op beide plekken (alleen het Liesveld is nu totaal veranderd) Ik zie alleen de grote kerk niet op de foto.

Als je goed kijkt kun je ook op beide foto's hetzelfde grote grijze gebouw zien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee het is allebei 100% Vlaardingen, want ik kom vaak genoeg op beide plekken (alleen het Liesveld is nu totaal veranderd) Ik zie alleen de grote kerk niet op de foto.

Als je goed kijkt kun je ook op beide foto's hetzelfde grote grijze gebouw zien.

Liesveld is idd erg veranderd, maar helemaal achteraan zie je een kerk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...