Ga naar inhoud

[belangrijk!] Tentoonstelling B&A, 1 juli 2004


Aanbevolen berichten

Zoals in het topic 'mail van Martijn' beschreven staat is er een B&A tentoonstelling in Dieren (nabij Arnhem).

De tentoonstelling wordt geopend door Bassie & Adriaan zèlf!

Een ieder die wil komen is natuurlijk van harte welkom echter:

Voor de officiële opening hebben alléén genodigden toegang!

Dus zonder officiële uitnodiging kun je niet bij de opening zijn (daarna natuurlijk wel en ook dan zullen B&A er nog rondlopen).

Wij hebben de geweldige eer om aan jullie, forumleden, 10 kaarten te verloten voor deze opening!

Wat moet je doen?

Stuur een mail MET NAAM EN ADRES (!!!) + je forumnaam naar:

tentoonstelling@bassieenadriaan.nl

Je moet echt je naam + adres moet meesturen, anders kunnen de kaarten niet opgestuurd worden.

Geen adres meesturen = geen kans maken (het moet allemaal vrij snel geregeld worden dus graag ook jullie medewerking)

Naderhand worden alle naam+adresgegevens verwijderd. (hier gebeurt verder niets mee en ik ben de enige die de mail leest).

Je kunt je vandaag en morgen opgeven tot 18.00u morgenavond!

Morgenavond tijdens de B&A Charts uitzending worden de winnaars live uitgeloot.

Iedereen maakt kans op 1 kaart, de loting is 100% willekeurig (briefjes met namen in een 'hoed').

De uitslag vind je ook hier in dit topic na de uitzending.

Even op een rijtje:


    [*:2nzb1hmh] Je mag je maar 1x aanmelden
    [*:2nzb1hmh] Er zijn 10 kaarten
    [*:2nzb1hmh] Alle forumleden mogen meedoen (mits geregistreerd VOOR 1 juni 2004)
    [*:2nzb1hmh] Ga niet met Aad / Martijn mailen voor meer kaarten (!!!)
    [*:2nzb1hmh] Ga ook niet mailen of dit een grap is, het is echt waar
    [*:2nzb1hmh] Geef alleen jezelf en niet een ander op (!)
    [*:2nzb1hmh] Weet zeker dat je kunt op 1 juli (stel je kunt niet is dat heel erg zonde voor de users die net buiten de boot vissen)
    [*:2nzb1hmh] Correspondentie over de uitslag is niet mogelijk
    [*:2nzb1hmh] Kaarten zijn niet inwisselbaar voor geld/goederen en niet overdraagbaar (staan op naam)

Een ieder die geen kaart heeft gewonnen kan gewoon komen, echter heeft toegang na de officiële opening.

Hoe meer forumleden er komen hoe gezelliger natuurlijk! Dus schroom niet te komen!!!

Let op: Als je je al hebt opgegeven dat je mee gaat in het andere topic en je wil kans maken op één van die kaarten, meld je dan evengoed aan!

Succes allemaal!

-reacties/vragen mag je hier kwijt-

Link naar bericht
Delen op andere sites

krijg je ook bevestiging als je je hebt aangemeld?

en hoe zit het met jou en mods? hebben jullie ook nog kaarten voor jullie zelf gereserveerd? Tja jezelf loten lijkt me iig niet logisch, dus lijkt me dat je er wel eentje voor jezelf hebt achtergehouden (terecht hoor, zonder jou had dit forum niet bestaan)? Of ga je gewoon zelf niet? :S :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
krijg je ook bevestiging als je je hebt aangemeld?

en hoe zit het met jou en mods? hebben jullie ook nog kaarten voor jullie zelf gereserveerd? Tja jezelf loten lijkt me iig niet logisch, dus lijkt me dat je er wel eentje voor jezelf hebt achtergehouden (terecht hoor, zonder jou had dit forum niet bestaan)? Of ga je gewoon zelf niet? :S :P

De crew (alle crewleden, dus admins. mods en ereleden) die gaat heeft kaarten. Deze 10 kaarten zijn allemaal te verloten onder de users.

Wij doen dus niet mee in de loting.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De crew (alle crewleden, dus admins. mods en ereleden) die gaat heeft kaarten. Deze 10 kaarten zijn allemaal te verloten onder de users.

Wij doen dus niet mee in de loting.

Als ik kijk naar de website van B&A, daar staat de officiële opening rond 14.00 is, maar daar mogen wij dus helmaal niet bij zijn, alleen de mensen met een officiële uitnodiging + de 10 lucky bastards (:P) die die kaarten winnen ? De rest komt dus om 15.00 neem ik aan dan?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wil je het echt spannend maken voor jezelf luister dan morgenavond vanaf 18.30u naar Radio B&A.

De trekking is live te volgen op de radio :D

hell dan ben k nog aan t werk... ik hoop dat het eerlijk gaat en dat ik getrokken word........ ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb me ook aangemeld. Ik hoop dat alle mensen die zich hebben aangemeld hier ff een berichtje posten, dan weet ik hoeveel procent kans ik heb :D. Ik denk dat er een man of 20-30 zich aanmeld, dus volgens mij is de kans best groot! Bovendien tellen de mods en admin niet mee dus dat scheelt ook weer... Nu is het wachten...

*b1* We moeten een dag wachten.

*b2oud* Wat?? Wil 'ie ons slachten?

*b1* Nee, we moeten een uur wachten!

*b2oud* Phoe, was dat even schrikken!

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik doe zeker mee! Fantastisch idee DJKoelkast!

Maar ik ben helaas niet 100% zeker dat ik echt wel kan en zal mogen want het vervoer is duur en is heel lang. Meer als 4 uur en ik moet dan de Thalys nemen, dus ik weet niet of het zomaar zal gaan.

Maar als ik zo'n kaartje zou gewonnen hebben - is de mogelijkheid er- dat het misschien zal kunnen! Want ja, 1 juli is zomervakantie hé :Y

Je moet het echt zeker weten he Lorenzo! Het is vervelend als je niet kunt en het kaartje niet gebruikt. Besef wel dat er genodigde gasten zullen zijn 8-). Dus misschien wel de directie van de Tros, Nickelodeon, en misschien wel acteurs 8-). Kan ik gelijk ff wat netwerken :D.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je moet het echt zeker weten he Lorenzo! Het is vervelend als je niet kunt en het kaartje niet gebruikt. Besef wel dat er genodigde gasten zullen zijn 8-). Dus misschien wel de directie van de Tros, Nickelodeon, en misschien wel acteurs 8-). Kan ik gelijk ff wat netwerken :D.

Lukas.

Check het berichtje boven het jouwe, heb het al veranderd!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb me ook opgegeven. Maar over het algemeen heb ik de pech dat ik GEEN "Lucky Basterd" ben. Ik ben nog erger als B100. Ik val altijd buiten de mand. Maar misschien heb ik deze keer wel geluk :)

Zouk eindelijk eens wat winnen ahahhaha

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb me ook opgegeven. Maar over het algemeen heb ik de pech dat ik GEEN "Lucky Basterd" ben. Ik ben nog erger als B100. Ik val altijd buiten de mand. Maar misschien heb ik deze keer wel geluk :)

Zouk eindelijk eens wat winnen ahahhaha

Ah wel ja joh :) Heel goed dat je dan nog meedoet, want onthoud he! niet geschoten is altijd mis.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Naam opgestuurd en nu maar hopen op het kaartje

(wel vervelend, ik ga nu steeds daaraan lopen denken, hopelijk resulteerd zich dat niet in een negatief resultaat voor fysica :{ )

Maar dat zal de pret niet kunnen dempen als ik een van de kaarten zou winnen. ( so i keep my fingers crossed )

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aangezien alle aandacht nu op dit topic gevestigd is, dit zijn de 29 mensen die mij gemaild hebben

en waar jullie rekening mee kunnen houden in de organisatie. DE DEFINITIEVE LIJST! ^O^

djkoelkast + 2 intro's

Cold45

Lennert

Frey

Mr_Miyagi + 1 intro

Wonderer

Wer-Al_Zwowe + waarschijnlijk 1 intro

Freek + 1 intro

Dr.Ommels + waarschijnlijk 1 B&A verslaafde ;)

doeska

warboel

Adriaantje + 1 intro

randy_roes + misschien 1 intro

The Great Gonzo

rpc123nl + 3 intro's

Hinse + 1 intro

heidbuurt

Johnny B2 Good (onzeker, maar Wonderer gaat het regelen) ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

hmmz dat kan leuk worden...

djkoelkast + 2 intro's <- admin

Cold45

Lennert

Frey

Mr_Miyagi + 1 intro

Wonderer <- mod

Wer-Al_Zwowe + waarschijnlijk 1 intro

Freek + 1 intro

Dr.Ommels + waarschijnlijk 1 B&A verslaafde ;)

doeska

warboel

Adriaantje

randy_roes + misschien 1 intro

The Great Gonzo

rpc123nl + 3 intro's

Hinse + 1 intro <- mod

heidbuurt <- mod

Johnny B2 Good (onzeker, maar Wonderer gaat het regelen) ;) <- onzeker dus doet niet mee met loting

hmmz dat kan leuk worden... Op deze manier tel ik maar 13 mensen die kans kunnen maken bij de loting, als zich er 3 daarvan om de een of andere manier niet opgeven om mee te loten.... zowieso is het wel zwaar lullig voor die 3 personen, naja die moeten zich dan maar vermaken emt de intro's die komen...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Uncle Ar, ik ben vergeten te zeggen dat ik miss ook een intro mee neem, me vriendin. Maar mocht ik een kaartje winnen dan zal ze maar ff moeten w88 :D haha. Kun je dit nog veranderen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
hmmz dat kan leuk worden...

djkoelkast + 2 intro's <- admin

Cold45

Lennert

Frey

Mr_Miyagi + 1 intro

Wonderer <- mod

Wer-Al_Zwowe + waarschijnlijk 1 intro

Freek + 1 intro

Dr.Ommels + waarschijnlijk 1 B&A verslaafde ;)

doeska

warboel

Adriaantje

randy_roes + misschien 1 intro

The Great Gonzo

rpc123nl + 3 intro's

Hinse + 1 intro <- mod

heidbuurt <- mod

Johnny B2 Good (onzeker, maar Wonderer gaat het regelen) ;) <- onzeker dus doet niet mee met loting

hmmz dat kan leuk worden... Op deze manier tel ik maar 13 mensen die kans kunnen maken bij de loting, als zich er 3 daarvan om de een of andere manier niet opgeven om mee te loten.... zowieso is het wel zwaar lullig voor die 3 personen, naja die moeten zich dan maar vermaken emt de intro's die komen...

Volgens mij kan iedereen zich aanmelden hoor. En ik denk na deze oproep dat er wel meer mensen mee willen. Maar ik ga sowieso *O*.

Of ik nou een kaartje win of niet >:) Maar het zou wel tof zijn

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Volgens mij kan iedereen zich aanmelden hoor. En ik denk na deze oproep dat er wel meer mensen mee willen. Maar ik ga sowieso *O*.

Of ik nou een kaartje win of niet >:) Maar het zou wel tof zijn

Wie is dat? :P

+ waarschijnlijk 1 B&A verslaafde

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nog 6u de tijd om te reageren!

Nog 7u en we gaan de gelukkigen bekendmaken.

Mijn vriendin is aanwezig bij de trekking en heeft de supervisie over dat alles eerlijk en goed verloopt (zij is géén B&A fan :P en ze leest dit forum ook niet, dus 100% objectief ;) ). Het wordt erg spannend :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou weet ik nog steeds niet hoe laat we gaan verzamelen! :?

Wonderer had dit gezegd:

13:00 in Dieren op het station verzamelen

14:00 begin opening

14:45 officiële opening

Volgens mij.

Maar op de Adriaan Homepage staat dit:

De officiële opening is op 1 juli om ±14:00 uur.

Daarna is de tentoonstelling voor iedereen nog t/m 30 september te bezichtigen

Wat is het nu?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Laten we dat nog even open houden.

Als ik woensdag de lijst met adressen naar Martijn doorstuur zal ik er even naar vragen, dat komt allemaal wel goed.

Laten we het oudew tijdschema even helemaal vergeten.

Let me be the guide :P Ik weet waar 't ligt.

Vanaf 't station op loopafstand trouwens.

Maar details daarover volgen, ik zal dan een nieuw topic aanmaken tegen die tijd. (ergens eind van de week/begin volgende week)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Laten we dat nog even open houden.

Als ik woensdag de lijst met adressen naar Martijn doorstuur zal ik er even naar vragen, dat komt allemaal wel goed.

Laten we het oudew tijdschema even helemaal vergeten.

Let me be the guide :P Ik weet waar 't ligt.

Vanaf 't station op loopafstand trouwens.

Maar details daarover volgen, ik zal dan een nieuw topic aanmaken tegen die tijd. (ergens eind van de week/begin volgende week)

houd serieus wel rekening met wat ik in het vorige topic heb gezegd, dus niet 5 mins van te voren verzamelen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
--oh en zemellappig zijn? de kans dat je wint is altijd 50% (of wel, of niet :P ) -- dus nergens voor nodig :P --

Je bent mis hoor : in kansrekenen gezien.

Je hebt 1/(aantal deelnemers) kans dat je getrokken wordt

1/(aantal deelnemers-1) dat je als 2e

Sorry voor het streverige wiskunde ( examen daarover in 2 dagen 8)7 )

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...