Ga naar inhoud

Bassie en Adriaan foto strip..


Aanbevolen berichten

Ik ben zelf een beetje aan het kijken of het wel leuk is om een hele serie in een foto strip te maken... Foto strip is rond de 22 afleveringen... Weet niet of jullie daar belangstelling hebben op het forum?

ISGOUD.JPG

INDEAUTO.JPG

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hahaha ik vind hem heel leuk. Alleen zet niet hele afbeelding in het topic. Liever een link, anders duurt het zo lang voordat hij geladen is

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou het leuker vinden als met bestaande plaatjes een heel NIEUW verhaal gemaakt werd... eigenlijk. Navertellen is niet zo interessant, in principe is dat gewoon de camps site van Lukas, alleen met tekst. Snappie?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, in plaats van dat Robin " dat is goud": zegt.

*Robin tegen Bassie* Die man op de poster achter je lijkt wel erg op jou Bassie.

Zoiets bedoel je zeker Wonderer.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, in plaats van dat Robin " dat is goud": zegt.

*Robin tegen Bassie* Die man op de poster achter je lijkt wel erg op jou Bassie.

Zoiets bedoel je zeker Wonderer.

Juistem. Volgens mij kan dat heel wat geinige stripjes opleveren. Enne.. maak ze ook op stripgrootte, dat laadt makkelijker (240x160 of zo)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heel mooi idee! Je mag gerust plaatjes gebruiken van mijn site (586 caps!) (helaas nu ff offline, wacht op het nieuwe domein of voeg me toe op MSN). Als je het leuk vind wil ik ze ook voor je hosten, en/of meteen online zetten in een soort online stripalbum ofzo :D.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oke met deze idéen kan ik wat. Binnenkort ga ik de serie maken, dan krijg ik een eigen laptop waar ik dag en nacht mee kan werken. Voor alle foto's van de schatkaart kan ik gelukkig zelf caps maken. Maar wil voor de andere serie's wel gebruik maken van je caps lukas.. Hieronder nog een foto maar dan met andere tekst...

wchuis.JPG

Link naar bericht
Delen op andere sites
Oke met deze idéen kan ik wat. Binnenkort ga ik de serie maken, dan krijg ik een eigen laptop waar ik dag en nacht mee kan werken. Voor alle foto's van de schatkaart kan ik gelukkig zelf caps maken. Maar wil voor de andere serie's wel gebruik maken van je caps lukas.. Hieronder nog een foto maar dan met andere tekst...

wchuis.JPG

kijk dat soort dingen zijn nou bruut :D

alleen zou ik als ik jou was dat Paint gehalte eruit proberen te halen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Oke met deze idéen kan ik wat. Binnenkort ga ik de serie maken, dan krijg ik een eigen laptop waar ik dag en nacht mee kan werken. Voor alle foto's van de schatkaart kan ik gelukkig zelf caps maken. Maar wil voor de andere serie's wel gebruik maken van je caps lukas.. Hieronder nog een foto maar dan met andere tekst...

wchuis.JPG

opzich is ie wel lache

Link naar bericht
Delen op andere sites
hier is mijn interpetatie van een strip

ik had alleen geen inspiratie en het ding werd 4mb groot :P

Download de strip!

haha ja lache :D

Maaruh hoe zit het nu? Gaat iedereen zn eigen strip maken of wordt het een cadavre exquis? Naja dat zowieso niet want je weet wat de persoon voor je heeft geschreven... Maaruh ik bedoel dus dat steeds iemand anders het vervolg schrijft? (like Djkoelkast - En de verdwenen pizza).

Maybe kan de TS hier ff een aantal regeltjes voor opstellen ;)

Ik ga dit topic iig wel volgen, creatieve dingen spreken me altijd wel aan :D K ga alleen niet meedoen, k heb geen zin om te gaan cappen en bewerken ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leuk dat jullie allemaal leuk op het idee reageren. Maar ik hoop wel dat ik die strip mag en kan gaan maken. Tis tenslotte wel mij idee. Maar ideén en verhaal lijnen zijn altijd welkom...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Leuk dat jullie allemaal leuk op het idee reageren. Maar ik hoop wel dat ik die strip mag en kan gaan maken. Tis tenslotte wel mij idee. Maar ideén en verhaal lijnen zijn altijd welkom...

Ja soms is het slimmer om een nieuwe start te maken en het deze keer wèl goed aan te pakken ;)

Je mag van mij best de strip maken, maar laat eens iets zien waar de kwaliteit wat hoger ligt, neem een voorbeeld aan die van mij, dan heb je een idee hoe de tekstbalonnetjes beter kunnen.

Ik heb die van mij niet uitgewerkt verder, was even snel snel, maar zo zie je dat je toch iets leuks kunt bereiken toch?! :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
Leuk dat jullie allemaal leuk op het idee reageren. Maar ik hoop wel dat ik die strip mag en kan gaan maken. Tis tenslotte wel mij idee. Maar ideén en verhaal lijnen zijn altijd welkom...

Tuurlijk moet jij een strip maken als jij een strip wilt maken, maar open dan niet eerst een topic, maar maak eerst de strip en show um dan ;) Goede ideeën werk je eerst uit :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
maar zo zie je dat je toch iets leuks kunt bereiken toch?! :D

De opzet ervan is inderdaad erg geslaagd. Zo maak je van bestaande plaatjes ineens iets heel anders en kun je zelf een geheel nieuwe serie in elkaar zetten :)

Je kunt er zelfs alle boeven in laten meedoen!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De opzet ervan is inderdaad erg geslaagd. Zo maak je van bestaande plaatjes ineens iets heel anders en kun je zelf een geheel nieuwe serie in elkaar zetten :)

Je kunt er zelfs alle boeven in laten meedoen!

En als je inspiratieloos bent voor verhalen kun je misschien wel een (deel van) een script gebruiken voor de film. Als dat mag van de schrijver tenminste ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat mij het leukste lijkt is steeds 1-pagina verhalen te maken.

Dus op 1 pagina 1 goede grap en een cliff voor de volgende keer, dan kun je elke week een nieuwe strip maken bijvoorbeeld ;)

Goed idee of niet?

Haha, ja zoiets wat ook achter op de Donald Duck staat. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat mij het leukste lijkt is steeds 1-pagina verhalen te maken.

Dus op 1 pagina 1 goede grap en een cliff voor de volgende keer, dan kun je elke week een nieuwe strip maken bijvoorbeeld ;)

Goed idee of niet?

Ik vind het een geweldig idee, zo ben je niet de hele tijd in de weer maar kun je gewoon elke week een leuke strip lezen

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat mij het leukste lijkt is steeds 1-pagina verhalen te maken.

Dus op 1 pagina 1 goede grap en een cliff voor de volgende keer, dan kun je elke week een nieuwe strip maken bijvoorbeeld ;)

Goed idee of niet?

Dat is een goed idee djkoelkast! Het leukste lijkt mij een vervolgverhaal zoals Het Geheim Van De sleutel op de officiele B&A site (hopelijk wordt die dan wel afgemaakt). Elke week een korte knaller (korte, lachwekkende strip van 3 plaatjes, zoals die strip-mopjes op de officiele B&A site) lijkt me ook wel leuk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...