Ga naar inhoud

[centraal] 1 juli napraat topic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[..]

Ik heb het hele interview binnen en ik heb alles buiten en hij kijkt steeds naar mijn camera :D

Alles non-stop gefilmd, genoeg tape mee en een batterij waar ik nog dik 3u mee kon filmen ;)

Tof man heel goed. Heb zelf ook nog een fotootje of 80. Moet je die nog hebben ?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb het hele interview binnen en ik heb alles buiten en hij kijkt steeds naar mijn camera :D

Alles non-stop gefilmd, genoeg tape mee en een batterij waar ik nog dik 3u mee kon filmen ;)

hey ja ik zag je aardig bezig met filmen! Trouwens misschien even een vraagje tussendoor. Die meid die naast je liep was dat nou je popje? O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Is het wel verstandig om het daar hier over te hebben, ik zie het als iets dat Adriaan in vertrouwen aan ons heeft meegedeeld?

Nee ik zeg er verder ook niets over. Alleen of dat het moment was dat Wer_Al_Zwowe bedoelt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn complimenten ook aan iedereen! De sfeer was in het begin nogal gespannen (bijna grimmig), maar dat was op het einde al helemaal verdwenen. *)

Wel zeer balen dat er waarschijnlijk veel van onze film mislukt is 8)7 Onder andere het hele interview met SBS dat niet goed op de band staat, onverklaarbaar. :(

Link naar bericht
Delen op andere sites

hey misschien een stom idee. maar we kunnen foto's, film en verhalen samenvoegen op 2 DVD's voor Aad en Bas! Als kado aan hun. Misschien als een aardigheidje.

Trouwens op de opmerking van bassie over prive opmerkingen vond ik mooi. Ik sprak hem ook nog even. Mijn moeder was vroeger journalist bij de Stem in breda. En haar eerste interview was met B&A. Hij herkende me moeder nog van een foto

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mijn complimenten ook aan iedereen! De sfeer was in het begin nogal gespannen (bijna grimmig), maar dat was op het einde al helemaal verdwenen. *)

Wel zeer balen dat er waarschijnlijk veel van onze film mislukt is 8)7 Onder andere het hele interview met SBS dat niet goed op de band staat, onverklaarbaar. :(

STRESSSSS. Maar DJ heeft ook een hoop opgenomen.

Ik kan niet wachten tot de DVD klaar is

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet niets over dat de apparatuur uit moest, dat zal wel zijn waar ik niet bij was.

Natuurlijk zijn er dingen gezegd die we niet openbaar moeten maken, dat is gewoon uniek voor ons, wij mochten er zijn.

Geen misbruik van de situatie maken!

Wat ook zo gaaf was; komt Adriaan naar me toe: jullie schrijven zo veel over de agent uit de kroon, nu is hij er, lopen jullie hem voorbij!

Ik had hem niet herkend :@ maar hij heeft nog een keer gezegd: DAT KAN GEEN ZUIVERE KOFFIE ZIJN en dat staat ook op film _O_ _O_ _O_

Overigens nog een DUIDELIJKE mededeling van Bassie; dat we geen privézaken over Bas op 't forum bespreken en duidelijk onderscheid moeten maken tussen BAS en BASSIE. Wij hebben het dus duidelijk altijd over BASSIE maar zeggen voor 't gemak soms BAS en dat heeft hij liever niet ;) begrijpelijk, en dat wilde hij ons nog een keer duidelijk maken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

We kunnen er ook gewoon voor kiezen om dingen die in privé tegen ons gezegd worden gewoon NIET besproken worden :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mijn complimenten ook aan iedereen! De sfeer was in het begin nogal gespannen (bijna grimmig), maar dat was op het einde al helemaal verdwenen. *)

Wel zeer balen dat er waarschijnlijk veel van onze film mislukt is 8)7 Onder andere het hele interview met SBS dat niet goed op de band staat, onverklaarbaar. :(

Wij hebben het hele interview er perfect op staan, djdarcli stond er recht voor. Ik denk dat we heel veel heel mooi materiaal hebben!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat is bij dezen afgesproken en geldt ook voor iedereen!

NIET op het forum. Dit is te openbaar. Over MSN kun je met forumleden natuurlijk best wat uitwisselen maar vertel er dan wel bij dat het PRIVÉ is

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga morgenochtend mijn foto's mijn pc op knallen en dan moet iemand mij even genoeg webspace aanbieden om het allemaal op kwijt te kunnen. (het viel me allemaal nogal mee, zonder mislukte foto's kom ik uit op 180 stuks, dus ongeveer 300 mb).

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

NIET op het forum. Dit is te openbaar. Over MSN kun je met forumleden natuurlijk best wat uitwisselen maar vertel er dan wel bij dat het PRIVÉ is

Dat zeg ik toch ;)

wat je prive vertelt moet je zelf weten, maar gewoon geen dingen openbaar maken waaraan je twijfelt of dat zou mogen. Lijkt me heel simpel. Er lezen meer mensen mee hoor ;)

En zie de smakelijke details maar als extratje dat we er geweest zijn... Wauw we zijn bevoorrecht :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ga morgenochtend mijn foto's mijn pc op knallen en dan moet iemand mij even genoeg webspace aanbieden om het allemaal op kwijt te kunnen. (het viel me allemaal nogal mee, zonder mislukte foto's kom ik uit op 180 stuks, dus ongeveer 300 mb).

inpakken en per msn sturen

ik zet alle foto's online, als 't lukt dit weekend nog

dus iedereen foto's inpakken en mailen of per msn

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wauw we zijn bevoorrecht :D

Allemaal dankzij DJ Koelkast en de HELE B&A Portal Crew ;) mag ik 1 artiestenloon voor Alle mensen???? ;)

^O^_O_^O^_O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

dat lieve kleine meisje O+

haha gewoon het mooiste meisje wat aanwezig was :P

nou ik ben het met DJ eens. Ze zag er mooi uit! Ik heb Geen vriendin dus ik mag zulke uitspraken doen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vergeet de ontzettend sympathieke Martijn Passchier niet, zonder hem was dit er niet _O_

Hij is echt een ontzettend aadige kerel :D

Heb een paar keer uitgebreid met hem gesproken

ohja wat hij misschien niet weet :P

ik heb een printje gemaakt van het forum en mensen van het museum hebben die ingelijst en erbij gehangen WHAHAHA _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Allemaal dankzij DJ Koelkast ;) mag ik 1 artiestenloon voor DJ??? ;)

^O^_O_^O^_O_

Vergeet de rest van de crew niet, en de leden }:| Het is prachtig dat hij de materialen en input beschikbaar kan stellen voor onze community, maar hij regelt dit soort dingen niet alleen, hij heeft alleen een grotere mond. We zijn een team, tenslotte.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Vergeet de rest van de crew niet, en de leden }:| Het is prachtig dat hij de materialen en input beschikbaar kan stellen voor onze community, maar hij regelt dit soort dingen niet alleen, hij heeft alleen een grotere mond. We zijn een team, tenslotte.

Ik heb de crew ook uitgebreid bedankt en ik ben jullie niet vergeten, dat hadden jullie toch wel door he? Vooral bij de vraag: wie is het allemaal begonnen ;) Nou dat was ik niet alleen, dat was ik, SAMEN met de crew :D Ik beheer het zootje alleen maar ;) dus een beetje het aanspreekpunt misschien, maar zonder crew hadden we dit niet gered hoor

MAG IK EEN NOG GROTER APPLAUS VOOR DE CREW _O_*O* !!!!!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vergeet de ontzettend sympathieke Martijn Passchier niet, zonder hem was dit er niet _O_

Hij is echt een ontzettend aadige kerel :D

Heb een paar keer uitgebreid met hem gesproken

ohja wat hij misschien niet weet :P

ik heb een printje gemaakt van het forum en mensen van het museum hebben die ingelijst en erbij gehangen WHAHAHA _O_

Martijn is een toffe gozer! Ik heb foto's mogen nemen toen ik bij Aad op kantoor was van paar spullen. Maar ik heb ik in het foto album geplakt. En ik heb toen ook een gesprek met hem gehad. Hij is niet alleen de grootste B&A fan. Maar ik denk dat Aad ook zijn mentor is als het ware.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Vergeet de rest van de crew niet, en de leden }:| Het is prachtig dat hij de materialen en input beschikbaar kan stellen voor onze community, maar hij regelt dit soort dingen niet alleen, hij heeft alleen een grotere mond. We zijn een team, tenslotte.

DJ Koelkast heeft wel veel intiatieven genomen, maar ik ben het er zeker mee eens dat alle leden, crew en Bassie en Adriaan (+Martijn) zelf voor een topsfeer hebben gezorgd.

Link naar bericht
Delen op andere sites

hey jongens ik zat nu te denken. Kunnen we in plaats van onze eigen film geen documantaire maken. Door B&A fans voor B&A fans. Gewoon over Bassie en Adriaan. Hoe het begon, De fouten, geschiedenis, De mensen achter Bassie en Adriaan. ETc. Vandaag hebben ze al veel bloot gegeven. Het lijkt me machtig om een docu van hun te maken!

Link naar bericht
Delen op andere sites
hey jongens ik zat nu te denken. Kunnen we in plaats van onze eigen film geen documantaire maken. Door B&A fans voor B&A fans. Gewoon over Bassie en Adriaan. Hoe het begon, De fouten, geschiedenis, De mensen achter Bassie en Adriaan. ETc. Vandaag hebben ze al veel bloot gegeven. Het lijkt me machtig om een docu van hun te maken!

Ook daar is al over gesproken en het laatste woord zeker nog niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ook daar is al over gesproken en het laatste woord zeker nog niet.

Ik denk dat daar een goede hoop in zit! Ik heb 2 jaar geleden samen met school een docu gemaakt over school en de geschiedenis daarvan. Dat was simpel. Maar ik de basis is het zelfde.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Trouwens weet je wat me echt op viel! Aad zag er best gaaf uit met zijn normaal pak. Ja misschien stom. Maar net als vele was ik aad gewent in Adriaan pak. Maar dit pak stond hem helemaal niet slecht.

*adriaan* VOOR PREMIER!!!!!!! Hij ziet er veel beter uit dan JP (Sorry moest even) 8)7

Link naar bericht
Delen op andere sites
Trouwens weet je wat me echt op viel! Aad zag er best gaaf uit met zijn normaal pak. Ja misschien stom. Maar net als vele was ik aad gewent in Adriaan pak. Maar dit pak stond hem helemaal niet slecht.

*adriaan* VOOR PREMIER!!!!!!! Hij ziet er veel beter uit dan JP (Sorry moest even) 8)7

Adriaan is gewoon een gentleman ;) , bovendien was zoals een andere user mij vandaag vertelde (even z'n naam kwijt), is hij weleens vaker ook in de series in normale kleding te zien geweest.

En volgens mij is Adriaan de acrobaat een goede weerspiegeling van zoals hij in het echt is, dus zoals hij zelf ook zegt: blauwe blouse of niet ik blijf gewoon Adriaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
hey jongens ik zat nu te denken. Kunnen we in plaats van onze eigen film geen documantaire maken. Door B&A fans voor B&A fans. Gewoon over Bassie en Adriaan. Hoe het begon, De fouten, geschiedenis, De mensen achter Bassie en Adriaan. ETc. Vandaag hebben ze al veel bloot gegeven. Het lijkt me machtig om een docu van hun te maken!

In plaats? Het lijkt me beter om naast onze film een docu te maken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Weet je wat echt tof was: wij hadden Aad een vraag gesteld over zijn riem en daar de volgende dag al een antwoord op gehad (LEES HIERONDER) Maar wij stonden bij die poppen te kijken en hadden het over de riem en toen kwam hij gewoon naar ons toe en vertelde ronduit over de verschillende riemen en wees ze aan in de vitrine's.

Ik (Vanessa) zeg dus heel spontaan : "ja, daar hadden we pas nog over gemaild". En Aad weet dat gewoon !!!! Hij vond het echt leuk, zei hij.

Hij heeft het vast heel erg druk en dan wel dit soort dingen onthouden.

ADRIAAN RULES !!!! O+

Misschien helemaal off-topic, maar ik moest het even kwijt aan jullie.

.......Allereerst een antwoord op je vraag. Die riemen hebben niet echt een betekenis, maar ik heb in de serie het geheim van de sleutel opeens een andere riem omdat tijdens het wegvaren op een waterski-jet, de waterstraal van jet achter mijn riem kwam en hem los maakte. Hij ligt nu op de bodem van het meer bij Kudelstaart. Op de riem van de serie van de Kroon staat een afbeelding van het acrobatenummer waar ik 25 jaar mee heb gewerkt......

Link naar bericht
Delen op andere sites

groepje.jpg

politie - Nederland waarshuwd voor allen die in contact komen met deze personen. Ze zijn meestal gewapend met een hoge dosis lachspieren en mogelijk met lolbroeken. Uiterst gevaarlijk. Onderneem niks als u één van deze mensen tegen kom en bel de politie in u regio of verblijf plaats. Sluit allen ramen deuren en zet Bassie en Adriaan aan [/i]

Link naar bericht
Delen op andere sites

...maar ik heb in de serie het geheim van de sleutel opeens een andere riem omdat tijdens het wegvaren op een waterski-jet, de waterstraal van jet achter mijn riem kwam en hem los maakte. Hij ligt nu op de bodem van het meer bij Kudelstaart.

Twee dingen:

Ik ga een duikcursus nemen.

Lees de faq, integraal posten van dit soort mail is niet toegestaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...