Ga naar inhoud

[centraal] 1 juli napraat topic


Aanbevolen berichten

Hey allemaal, ik vond het in 1 woord een TOPDAG!

Ik ga morgenavond een uitgebreid verslag typen.

Wil iedereen zijn foto's op ORIGINELE GROOTTE even mailen naar info at bassieenadriaan punt en el ?

Deze komen als bijlage op de DVD (als data) en er komt een nieuw subdomein: foto.bassieenadriaan.nl

en typ hier je verslag: wat vond je ervan etc.

Foto's komen dan wel, hier gewoon text ;)

En bedankt allemaal voor deze topdag _O_

titel wat algemener gemaakt, was al na een paar posts off topic ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Helaas, helaas was het voor mij niet mogelijk om te komen. Nog van alles geprobeerd, maar m'n afstudeerbegeleiders zagen B&A niet als goede reden om het examengesprek te verplaatsen :(

Ben echter wel geslaagd en heb nu HBO-niveau :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op dit moment kan ik zeggen dat ik het leuk vond om iedereen te ontmoeten, maar dat de groep te groot was om echt met iedereen een praatje te maken. Weer wat geleerd. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik ben nu met fotos bezig :/

ff druk druk druk, moet ook nog de fotos van vannacht uploaden enzo... busy busy busy

maar vandaag was niet leuk

HET WAS KEI GAAF!!! :P:D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Even een bericht uit Hilversum.

Wij WatZegIe? en De_Boem vonden het een topdag !!!

Leuk om diverse forumleden te ontmoeten,

vooral DJ Koelkast en co.

En met Lennert hebben we ook vet gelachen.

Het was een zeer geniaal plan om vandaag naar Dieren te gaan.

Groetjes Vanessa & Marco *;

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat mij betreft was het een zeer geslaagde dag.

Leuke mensen, gezellige terugreis met de trein.

Hartstikke leuk dat Aad en Bas zo lang bleven en dat ze (vooral Aad) uitgebreid de tijd nam voor de vragen. Fantastisch om te zien dat hij het heerlijk vond om weer herinneringen op te halen.

Kortom: Een dag om nog lang aan terug te denken!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Weet iemand wanneer en hoe laat dat SBS-stukje wordt uitgezonden?

ik denk binnenkort, ben nu aan t opnemen, maar nog niets langsgekomen... ook niet in preview stukjes...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb het super naar mijn zin gehad. Ik vond het leuk om eindelijk de forum leden eens in levende lijven te ontmoeten. Ik kan het nu even niet anders uitdrukken als TOP

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Niet opgenomen toevallig?

hmmz eng, dat was Wonderer op tv ;)

btw er komt een nieuwe serie:

Bassie & Adriaan en de geheimzinnige opening

:P

en k ben bang dat shownieuws maxima belangrijker vind dan de familie van toor :(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

hmmz eng, dat was Wonderer op tv ;)

btw er komt een nieuwe serie:

Bassie & Adriaan en de geheimzinnige opening

:P

en k ben bang dat shownieuws maxima belangrijker vind dan de familie van toor :(

Nah ik denk echt wel dat het nog komt. Het was een heel interview. Is het niet vandaag dan wel morgen wellicht :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heeee allemaal!

Gezellige dag vandaag!

Bedankt iedereen, iets om niet te vergeten.

Komt de sbs stukjes online?

Ben benieuwd, ik kan dat niet nemen, helaas :(

tot hoors

Link naar bericht
Delen op andere sites
Heeee allemaal!

Gezellige dag vandaag!

Bedankt iedereen, iets om niet te vergeten.

Komt de sbs stukjes online?

Ben benieuwd, ik kan dat niet nemen, helaas :(

tot hoors

Alles op DVD ;)

Even kijken of ik ook toestemming krijg om wat stukjes interview erop te zetten, heb zelf ruim 1,5u materiaal ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Alles op DVD ;)

Even kijken of ik ook toestemming krijg om wat stukjes interview erop te zetten, heb zelf ruim 1,5u materiaal ;)

Ik heb ook ongeveer zoveel, dus misschien kunnen we wat combineren. Ik stuur het je wel op. Ik heb ook iets waar volgens mij niet veel personen bij stonden. Namelijk een stukje waarin Aad het heeft over de oorsprong van de Baron.

Link naar bericht
Delen op andere sites

hey allemaal,

ik was er ook met die wandelstok. ik heb nog even met aad staan praten. Vooral even gelachen. Ik was blij dat ik er al was me handicap weer erg aan het opspelen dat ik kon komen!!!

Tim _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb ook ongeveer zoveel, dus misschien kunnen we wat combineren. Ik stuur het je wel op. Ik heb ook iets waar volgens mij niet veel personen bij stonden. Namelijk een stukje waarin Aad het heeft over de oorsprong van de Baron.

Ik heb het hele interview binnen en ik heb alles buiten en hij kijkt steeds naar mijn camera :D

Alles non-stop gefilmd, genoeg tape mee en een batterij waar ik nog dik 3u mee kon filmen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
hey allemaal,

ik was er ook met die wandelstok. ik heb nog even met aad staan praten. Vooral even gelachen. Ik was blij dat ik er al was me handicap weer erg aan het opspelen dat ik kon komen!!!

Tim _O_

Ben ik ook heel blij om!

En mijn complimenten aan DJ Koelkast en Wer-Al-Zone

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb ook ongeveer zoveel, dus misschien kunnen we wat combineren. Ik stuur het je wel op. Ik heb ook iets waar volgens mij niet veel personen bij stonden. Namelijk een stukje waarin Aad het heeft over de oorsprong van de Baron.

Ja daar was ik ook bij. Was dat niet vlak voor dat hij over de B2 boefjes begon en dat toen alle geluidsapparatuur uit moest ?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er is echt heel veel heel leuk materiaal en ik wil het graag op DVD zetten en verspreiden onder de forumleden (en niet verder), maar even afwachten of het mag, ik wil geen gezeur.

Maar oh ik kan er niet over uit het was zoooooo'n gave dag :D :D :D

En we hebben ook heel veel nieuwtjes maar of we dat nou openbaar moeten maken? nee.. :P

Wel 1 leuk weetje: er komen sowieso nog meer dvd's van ander materiaal aan, dus voorlopig kunnen we nog genieten!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja daar was ik ook bij. Was dat niet vlak voor dat hij over de B2 boefjes begon en dat toen alle geluidsapparatuur uit moest ?

Is het wel verstandig om het daar hier over te hebben, ik zie het als iets dat Adriaan in vertrouwen aan ons heeft meegedeeld?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...