Ga naar inhoud

[centraal] 1 juli napraat topic


Aanbevolen berichten

[..]

Idemdito, wat een saaie zender zeg! Nog erger dan TV West. -0-

Dit is overigens 1 van de snelst groeiende topics ooit hier.

Inderdaad heeeeel saaai. Maar om 1.09 am was dan eindelijk het nieuws met daarin het (inderdaad hele) korte stukje over de opening.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

oh ja... de opening was geweldig. Aad zei iets van "dan laat ik jou de opening verzorgen." "Wie?" "Jij" "Ik?" "Ja!" "Ja." *bassie doet niks* "Sta daar dan niet, open de tentoonstelling!" "Wie?" "Jij!" "Ik?" "Ja!" "jahaa" *doet weer niks* "Open dan!" "Wie?" "Jij!" "Ik?" "Ja!" "Jaaa!" *niks* "Neem je me soms in de maling? "Wie?" "Jij!" "Ik?" "Ja!" "Ja!" *grijnst* "Kun ook nog nee zeggen? "Wie?" "Jij!" "Ik?" "Ja!" "Ja!" "moet ik je soms ... (slaan of zo) "Wie?" "Jij!" "Ik?" "Ja!" "Nee!"

Quotes zijn niet helemaal goed natuurlijk, mijn geheugen he... maar Adriaantje was het niet verleerd! Geniaal gewoon, ik lag dubbel. _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
oh ja... de opening was geweldig. Aad zei iets van "dan laat ik jou de opening verzorgen." "Wie?" "Jij" "Ik?" "Ja!" "Ja." *bassie doet niks* "Sta daar dan niet, open de tentoonstelling!" "Wie?" "Jij!" "Ik?" "Ja!" "jahaa" *doet weer niks* "Open dan!" "Wie?" "Jij!" "Ik?" "Ja!" "Jaaa!" *niks* "Neem je me soms in de maling? "Wie?" "Jij!" "Ik?" "Ja!" "Ja!" *grijnst* "Kun ook nog nee zeggen? "Wie?" "Jij!" "Ik?" "Ja!" "Ja!" "moet ik je soms ... (slaan of zo) "Wie?" "Jij!" "Ik?" "Ja!" "Nee!"

Quotes zijn niet helemaal goed natuurlijk, mijn geheugen he... maar Adriaantje was het niet verleerd! Geniaal gewoon, ik lag dubbel. _O_

wie? jij? dubbel?"ja! :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites

Idd! Het was gisteren geweldig! :) Leuk alles eens in het echt te zien! Wat ik ook erg leuk vond, is om naar de verhalen die Aad vertelde te luisteren :) Binnenkort zal ik ook even een paar foto's van mij online zetten :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een geslaagde opening van de tentoonstelling zo te lezen. Helaas dat het me niet lukte om erbij te zijn. Gelukkig zijn de rekwisieten nog in het museum te bekijken (hoe was dat trouwens om al die spullen een keer in het echt te zien?).

Zo te zien hebben Bas en Aad echt de moeite genomen om iedereen te woord te staan, Dat siert ze wel, want eerlijk is eerlijk: ze hoeven het natuurlijk niet te doen, maar kennelijk vinden ze het toch erg leuk.

En nu maar wachten op de foto's! ben benieuwd.

Link naar bericht
Delen op andere sites

1 juli was echt geweldig!!!! En topdag voor alle aanwezigen. ^O^^O^^O^ . Ik ben heeeeel blij dat ik erbij was ook al moest ik er heel ver en lang voor reizen. Ook Randy deeld deze mening. (hij heeft internet problemen en kan dit dus op dit moment niet zelf komen zeggen :P )

Het was ook geweldig om de forumleden eens te ontmoeten.

P.S.: die groepsfoto is echt fantastisch

Link naar bericht
Delen op andere sites

We hebben het voor elkaar gekregen dat we een keer bij Adrina mogen gaan kijken en dan een rondleiding van Aad krijgen. Hoe dit verder in zijn werk gaat lees je binnenkort op het forum.

DJ en ik zelf gaan ze binnenkort weer ontmoeten. We gaan dan met Bas en Aad jingles opnemen voor de radio

Er staat een kleine prijsvraag op http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=717. Je kunt daar de DVD 25 jaar theater winnen. DOE OOK MEE ! ! ! !

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gaan we het duo nog een keer ontmoeten? Want ik vind het echt jammer dat ik niet mee mocht. De volgende keer mag ik misschien wel mee...

indd wat adriaantje zegt, maar daar kunnen maar een beperkt aantal mensen heen, maar daar is een zeer geniale oplossing voor bedacht, maar zoals adriaantje zegt zal je daar binnenkort meer over kunnen lezen :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

indd wat adriaantje zegt, maar daar kunnen maar een beperkt aantal mensen heen, maar daar is een zeer geniale oplossing voor bedacht, maar zoals adriaantje zegt zal je daar binnenkort meer over kunnen lezen :D

Als er maar een beperkt aantal mee mogen, dan meld ik me nu aan. Deze kans moet ik grijpen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Allereerst iedereen bedankt voor de super gezellige dag!!! ^O^

Ik heb gisternacht toch nog maar even 3 uur tape bekeken, wat bruikbaar was en wat niet. Het hele interview met SBS staat er perfect op en alle andere momenten met adriaan op de stoel en bassie op de tafel staan er super op!!! We hebben heel wat beeldmateriaal wat goed bruikbaar is!! Uiteraard komt dit op de DVD!!

Nomaals: IK vond het een SUPERDAG!!! Bedankt!!! ^O^^O^^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als er maar een beperkt aantal mee mogen, dan meld ik me nu aan. Deze kans moet ik grijpen.

Aanmelden gaat niet. Dit zal op een andere, eerlijke manier verlopen

Link naar bericht
Delen op andere sites
We hebben het voor elkaar gekregen dat we een keer bij Adrina mogen gaan kijken en dan een rondleiding van Aad krijgen. Hoe dit verder in zijn werk gaat lees je binnenkort op het forum.

Wauw :D Dus je wil zeggen dat het forum binnenkort eens naar Adriaan mogen gaan in Adrina Produkties? Da's fantastisch!

Gaat dat nog door in de zomervakantie? Zou echt te gek zijn! Kan ik ook eens Adriaan in het echt zien en alle anderen die niet meekonden gisteren naar de B&A Tentoonstelling!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wauw :D Dus je wil zeggen dat het forum binnenkort eens naar Adriaan mogen gaan in Adrina Produkties? Da's fantastisch!

Gaat dat nog door in de zomervakantie? Zou echt te gek zijn! Kan ik ook eens Adriaan in het echt zien en alle anderen die niet meekonden gisteren naar de B&A Tentoonstelling!

Pfffff, had ik maar niks gezecht.

Nog één keer voor de duidelijkheid:

> We mogen één keer bij Adrina Producties BV gaan kijken.

> Er mogen maar een beperkt aantal mensen mee.

> Wie dat worden zal gaan via een quiz waarvan de vragen van Adriaan zelf komen

> Wanneer dit allemaal gaat gebeuren WETEN we NOG NIET.

Ga dus niet zitten zeuren om info want meer weten wij zelf ook nog niet. Zodra er meer informatie is komt dit vanzelf op het forum.

Ga dus zelf NIET naar Aad, Bas, Martijn of Adrina mailen. Als je dit gaat doen ga je het verpesten voor de rest van de mensen. Ik denk niet dat dat je echt ten goede komt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat zou inderdaad erg leuk zijn.

Loten lijkt me goed maar het is echt onterecht als (bijna) dezelfde mensen als volgende keer er weer zijn. Met de loting waren er 15 aanmeldingen voor de tentoonstelling, die kunnen toch wel mee?

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat zou inderdaad erg leuk zijn.

Loten lijkt me goed maar het is echt onterecht als (bijna) dezelfde mensen als volgende keer er weer zijn. Met de loting waren er 15 aanmeldingen voor de tentoonstelling, die kunnen toch wel mee?

Lukas.

Jij moet is leren lezen _O-

Het gaat volkomen eerlijk

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, je postte tegelijk met mij, niet gezien dus :P.

Ik ga een keer bellen voor een interview of iets dergelijks voor bij de locatie DVD die ik ga maken. Lijkt me een leuke extra over het hoe & wat over locaties (wie zocht locaties uit, was er een uitgebreid locatieresearch? enzovoort...).

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, je postte tegelijk met mij, niet gezien dus :P.

Ik ga een keer bellen voor een interview of iets dergelijks voor bij de locatie DVD die ik ga maken. Lijkt me een leuke extra over het hoe & wat over locaties (wie zocht locaties uit, was er een uitgebreid locatieresearch? enzovoort...).

Lukas.

Je zal dan alleen het forum buiten spel moeten laten.

(denk ik)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je zal dan alleen het forum buiten spel moeten laten.

(denk ik)

Jullie mogen blij zijn als je een DVD mag bestellen :P.

Haha, nee geintje. Iedereen die tips heeft omtrent locaties mag ze mailen en als je meewilt om me te navigeren: graag! Ik stel iedereen in de mogelijkheid de DVD te bestellen (O).

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik bedoelde dus als je gaat bellen }:|

Maar goed, DJ is gisteren nog in Naarden geweest en vanuit de trein heb ik voor zijn ogen gespeeld :P . Dus als je wat wilt gaan doen in Naarden wil ik je best wel helpen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik bedoelde dus als je gaat bellen }:|

Maar goed, DJ is gisteren nog in Naarden geweest en vanuit de trein heb ik voor zijn ogen gespeeld :P . Dus als je wat wilt gaan doen in Naarden wil ik je best wel helpen.

Naarden... Dat lijkt zo op elkaar :{. Ik kan alles wel vinden denk ik maar om precies de goeie camerapunten te vinden en paadjes en alles, daar kan ik hulp goed bij gebruiken :Y.

Lukas.

( Nu weer beetje ontopic :P )

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Pfffff, had ik maar niks gezecht.

Nog één keer voor de duidelijkheid:

> We mogen één keer bij Adrina Producties BV gaan kijken.

> Er mogen maar een beperkt aantal mensen mee.

> Wie dat worden zal gaan via een quiz waarvan de vragen van Adriaan zelf komen

> Wanneer dit allemaal gaat gebeuren WETEN we NOG NIET.

Ga dus niet zitten zeuren om info want meer weten wij zelf ook nog niet. Zodra er meer informatie is komt dit vanzelf op het forum.

Ga dus zelf NIET naar Aad, Bas, Martijn of Adrina mailen. Als je dit gaat doen ga je het verpesten voor de rest van de mensen. Ik denk niet dat dat je echt ten goede komt.

Sorry! Ik was alleen enorm nieuwsgierig! En hoe dat komt? Ik heb B&A nog nooit in het echt gezien, NOG NOOIT. Gisteren naar de Tentoonstelling komen was helemaal onmogelijk tot m'n grootste spijt.

Dus moet je het me niet kwalijk nemen als ik EENS IETS VRAAG :(

En mailen was ik al helemaal niet van plan, ik vroeg het aan jou en aan niemand anders.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat zou inderdaad erg leuk zijn.

Loten lijkt me goed maar het is echt onterecht als (bijna) dezelfde mensen als volgende keer er weer zijn. Met de loting waren er 15 aanmeldingen voor de tentoonstelling, die kunnen toch wel mee?

Lukas.

Volgens mij ben je al herhaaldelijk gewaarschuwd tegen zeuren. Je was er niet eens, gisteren, wat zeik je dan? Loting is altijd eerlijk en als je niet tegen je verlies kan, ga je maar ergens anders huilen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Sorry! Ik was alleen enorm nieuwsgierig! En hoe dat komt? Ik heb B&A nog nooit in het echt gezien, NOG NOOIT. Gisteren naar de Tentoonstelling komen was helemaal onmogelijk tot m'n grootste spijt.

Dus moet je het me niet kwalijk nemen als ik EENS IETS VRAAG :(

En mailen was ik al helemaal niet van plan, ik vroeg het aan jou en aan niemand anders.

Dat doe ik ook niet. Sorry als je denkt dat dit alleen voor jou bedoeld is. Dit is gewoon algemeen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Even nog wat dingetjes op een rijtje:

Wer Al Zwowe: zou jij mij je tape(s) kunnen sturen? ik wil de hoogst mogelijke kwaliteit halen en nog e.e.a. nabewerken.

Randy Roes: wil jij mij het geluidsmateriaal als mp3 sturen? dat kunnen we gebruiken voor dts of dolby digital geluid

De rest: DE DVD KOMT ER, DAT IS ZEKER WANT IK HEB OFFICIELE TOESTEMMING (met selectief materiaal (!!!)) EEN DVD TE MAKEN _O_

Een ieder die bruikbaar materiaal heeft op DV formaat of iets waar ik wat mee kan graag mailen of contact opnemen. Dit wordt een megaproject :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
Even nog wat dingetjes op een rijtje:

Wer Al Zwowe: zou jij mij je tape(s) kunnen sturen? ik wil de hoogst mogelijke kwaliteit halen en nog e.e.a. nabewerken.

Randy Roes: wil jij mij het geluidsmateriaal als mp3 sturen? dat kunnen we gebruiken voor dts of dolby digital geluid

De rest: DE DVD KOMT ER, DAT IS ZEKER WANT IK HEB OFFICIELE TOESTEMMING (met selectief materiaal (!!!)) EEN DVD TE MAKEN _O_

Een ieder die bruikbaar materiaal heeft op DV formaat of iets waar ik wat mee kan graag mailen of contact opnemen. Dit wordt een megaproject :D

De tapes stuur ik liever niet. Maar ik kan wel het materiaal zonder nieuwe compressie op een aantal dvdtjes zetten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat vind ik ook prima ^O^

ik wil graag alles als DV AVI hebben als dat mogelijk is ;)

Anders stuur je alleen het meest bruikare en interessante ;)

Ik heb ook nog 45 min aan materiaal, ik wil het graag opsturen, alleen 1 vraag, wat is precies dv kwaliteit?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb ook nog 45 min aan materiaal, ik wil het graag opsturen, alleen 1 vraag, wat is precies dv kwaliteit?

Dezelfde kwaliteit 1 op 1 zoals op je tape

is wel 20mb per minuut als 't niet meer is

dus je kunt tape opsturen (krijg je uiteraard terug!) of (laten) rippen en op meerdere DVD's branden.

Volgende week komt er speciaal voor deze DVD een nieuwe harddisk ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dezelfde kwaliteit 1 op 1 zoals op je tape

is wel 20mb per minuut als 't niet meer is

dus je kunt tape opsturen (krijg je uiteraard terug!) of (laten) rippen en op meerdere DVD's branden.

Volgende week komt er speciaal voor deze DVD een nieuwe harddisk ;)

Dan stuur ik um op, zet ik um thuis ff op een video band kan ik thuis genieten tot die terug komt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat het tof was enzo geloof ik graag, helaas was ik er niet :(

Kan iemand daarom wat vertellen over het museum en de stukken enzo? Staan er stukken van alle series? Welke stukken staan er uit de Plaaggeest? En waren er naast B en A ook andere Bassie en Adriaan figuren aanwezig?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat vind ik ook prima ^O^

ik wil graag alles als DV AVI hebben als dat mogelijk is ;)

Anders stuur je alleen het meest bruikare en interessante ;)

Ik stuur je zo'n beetje alles. Misschien dat in de mindere delen toch een goed bruikbaar stukje zit.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat het tof was enzo geloof ik graag, helaas was ik er niet :(

Kan iemand daarom wat vertellen over het museum en de stukken enzo? Staan er stukken van alle series? Welke stukken staan er uit de Plaaggeest? En waren er naast B en A ook andere Bassie en Adriaan figuren aanwezig?

http://www.bassieenadriaan.nl/fotos

Eerst lezen, dan posten

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat het tof was enzo geloof ik graag, helaas was ik er niet :(

Kan iemand daarom wat vertellen over het museum en de stukken enzo? Staan er stukken van alle series? Welke stukken staan er uit de Plaaggeest? En waren er naast B en A ook andere Bassie en Adriaan figuren aanwezig?

Theo van Woerden; agent uit de Kroon was er,

verder geen bekenden uit de series.

Martijn Passchier was er uiteraard wèl.

Alle foto's komen zo gauw ik ze van iedereen heb allemaal online :D

Dus met de foto's nog even geduld!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Theo van Woerden; agent uit de Kroon was er,

verder geen bekenden uit de series.

Martijn Passchier was er uiteraard wèl.

Alle foto's komen zo gauw ik ze van iedereen heb allemaal online :D

Dus met de foto's nog even geduld!

Zo kan het ook :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
O-) jij vroeg foto's O-)

Snotjandriedubbelduppies!

Sjongejonge, 3 uur bezig geweest om mijn foto's te uploaden, houdt ie er bij 288 mb van de 298 mb mee op met de melding: Blocking call cancelled. Nou probeer ik het morgen nog wel eens, echt balen dat de connection aborted werd. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vroeg om alle foto's op originele grootte maar WIE HEEFT ME 70 MB (!!!) IN 1 MAIL GESTUURD???

hoop dat ie m binnenhaalt :P

Ja sorry, dat zouden wel die van mij kunnen zijn. Ik had ze nog gecomprimeerd, maar volgens mij maakte het amper iets uit qua grootte.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Snotjandriedubbelduppies!

Sjongejonge, 3 uur bezig geweest om mijn foto's te uploaden, houdt ie er bij 288 mb van de 298 mb mee op met de melding: Blocking call cancelled. Nou probeer ik het morgen nog wel eens, echt balen dat de connection aborted werd. :P

Toch misscien maar een FTP inrichten dan?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Pfffff, had ik maar niks gezecht.

Nog één keer voor de duidelijkheid:

> We mogen één keer bij Adrina Producties BV gaan kijken.

> Er mogen maar een beperkt aantal mensen mee.

> Wie dat worden zal gaan via een quiz waarvan de vragen van Adriaan zelf komen

> Wanneer dit allemaal gaat gebeuren WETEN we NOG NIET.

Ga dus niet zitten zeuren om info want meer weten wij zelf ook nog niet. Zodra er meer informatie is komt dit vanzelf op het forum.

Ga dus zelf NIET naar Aad, Bas, Martijn of Adrina mailen. Als je dit gaat doen ga je het verpesten voor de rest van de mensen. Ik denk niet dat dat je echt ten goede komt.

Ik weet dat er natuurlijk een gevaar is dat leden wat zeggen wat niet kan. Maar deze tekst vind ik niet kunnen. Gaat in strijd van het al oude Nederlandse begrip. Vrijheid van meningsuiting. Ik weet niet hoe het zit met de rest van ons. Maar als ik wat aan Aad wil vragen. Dan doe ik dat met al mijn plezier. Maar dan doe ik ook als Tim Traas. Niet als forumlid.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik weet dat er natuurlijk een gevaar is dat leden wat zeggen wat niet kan. Maar deze tekst vind ik niet kunnen. Gaat in strijd van het al oude Nederlandse begrip. Vrijheid van meningsuiting. Ik weet niet hoe het zit met de rest van ons. Maar als ik wat aan Aad wil vragen. Dan doe ik dat met al mijn plezier. Maar dan doe ik ook als Tim Traas. Niet als forumlid.

Daar doelen we ook niet op.

Het is de bedoeling dat Bas en Aad van Toor's privé uitlatingen niet hier eindigen en misschien verkeerd begrepen worden en vervolgens zo gedraaid worden dat er iets kwetsends uit komt.

Iedereen weet nu inmiddels wel dat Bas er enorm pissig om geworden is dat de uitlatingen die hij deed als Bas van Toor geplaatst worden onder de naam van Bassie. Het zijn twee verschillende personen, behandel ze dan ook zo. Zoals Bas gisteren zei: "Mensen zien mij niet als een mens." Nu snap ik maar al te goed wat hij hiermee bedoelde.

En ik ben niet degene die hier over beslist maar er is op het forum een nieuwe regel in werking getreden die het VERBIED om privé uitlatingen neer te zetten die schadelijk kunnen zijn en ons in vertrouwen gezecht worden.

Adriaantje schreef:

We kunnen er ook gewoon voor kiezen om dingen die in privé tegen ons gezegd worden gewoon NIET besproken worden

DJ Koelkast schreef:

Dat is bij dezen afgesproken en geldt ook voor iedereen!

Is het zo duidelijk genoeg :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Sorry wat is dit voor antwoord? Sorry jij bent nog wel Global Moderator. Er zullen altijd mensen zijn die vraagtekens achter de loting zetten. Ik heb niet eens mee gedaan dus ik heb ook geen recht om uitspraken over de loting te doen. En ik heb alle vertrouwen dat het eerlijk en objectief is gebeurt. Er is geen enkel en ook geen enkel bewijs dat de loting corrupt zou wezen. Omdat dit een open site is! Duidelijke regels en geen achterkamertjes politiek zoals ze dat noemen. Maar als Global Moderator zou IK en ik zeg ook duidelijk IK niet zo antwoord geven. Ziet er een beetje kinderachtig uit!

Kun jij ook iets anders als mensen afzeiken? Of laat je IQ dat niet toe?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...