Ga naar inhoud

Griekse dansmuziek gevonden!!!


Aanbevolen berichten

Er is weer een nummer bekend. Nml. eentje die ze in de griekse serie gebruikten, als ze op Rhodos zijn. Als ze op het balkon zitten zie je daarna dat er op griekse muziek gedanst wordt. Dat is een nummer van N. Ignatiadis en het nummer heet Hasaposerviko. Ik heb hem al een tijdje op cd thuis maar had er nog altijd niet aan gedacht het op 't forum te zetten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja dat is 'm, alleen ziet de voorkant er dan iets anders uit, maar het gaat om dezelfde cd. En 't is idd een goeie cd (ik hou wel van griekse muziek :Y ).

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

heleboek van de serie muziek is gewoon bekende griekse muziek. ik heb muziek op me eigen Griekse CD's.

- Trio Hellenique & Athena

- Cafe Greece

Daar staan ook nummers op die *bas* & *adriaan* hebben gebruikt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb die cd op de afdeling met cd's bij de V&D gekocht. Ik weet niet of je er in de stad waar jij woont ook 1 hebt, maar je kunt het altijd proberen :)

ja we hadden hier vroeger een hele mooie V&D maar tegenwoordig verkopen ze er alleen maar kleren :(

ik zal eens in andere winkels gaan kijken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Ja, he.

Hij is nu helemaal anders.

Vroeger kwam ik er nog wel eens.

Toen hadden ze er nog leuk spul.

ze gaan het weer veranderen he

ze gaan alles weer verkopen wat ze vroeger ook deden

maar weer eens een kijkje nemen als het zover is

Link naar bericht
Delen op andere sites
er ligt nu bij V&D en Free Recordshop een 3delige box genaamd Athene! Daar vind je Griekse dansmuziek op ook gebruikt in Bassie en Adriaan en de verzonken stad

Ja die heb ik zien liggen. Staat er daar veel van op?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 6 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...