Ga naar inhoud

Hoeveel verschillende uitgaves Reis door Europa???


Aanbevolen berichten

Even een vraagje:

Hoeveel uitgaves zijn er van de serie De Reis door Europa.

deel 1: Arcade video

deel 1 t/m 6 Bridge Video

Deel 1: Arcade DVD

Deel 1 t/m 6 Bridge DVD

Klopt dit zo???

Ook nog deel 1 t/m 6 door CNR Video!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Welke muziek staat er op de eerster dvd van Europa deel 1? Smorenburg of Klaris.

En is deze dvd nog ergens te koop in de winkel?

Europa deel 1, 1e uitgave:

Nederlands: Aad Klaris muziek

Frans: Bert Smorenburg muziek

is nog heel sporadisch te krijgen, overzicht is ook weg omdat er een 2e versie van is die er precies op lijkt ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Europa deel 1, 1e uitgave:

Nederlands: Aad Klaris muziek

Frans: Bert Smorenburg muziek

is nog heel sporadisch te krijgen, overzicht is ook weg omdat er een 2e versie van is die er precies op lijkt ;)

Is die muziek niet andersom?

Nederlands: smoor

frans: klaris

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Is die muziek niet andersom?

Nederlands: smoor

frans: klaris

Dat is bij de nieuwste (3e) versie zo.

[..]

Klik op het volgende linkje voor meer informatie over de eerste dvd uitgave van 'De reis door Europa deel 1'

http://www.lapis.to/db/achterkant/1211051a.jpg

En dat is de tweede versie, volgens mij heeft ie geen verschil met de eerste, alleen het bridge logo inplaats van Arcade. En ze hebben ook allebei karaoke liedjes van Jimmy en Geronimo! :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

op de nieuwste voorkanten van de reis door europa (de getekende) is bij de videobanden ''arcade'' de uitgever en bij de dvd's bridgekids. de oude voorkanten (waarvan de zijkanten samen een plaat vormen) zijn uitgegeven door Cnr. dit vind ik persoonlijk de mooiste voorkanten maar van die serie heb ik jammer genoeg maar 1 deel.

groetjes dennis

Link naar bericht
Delen op andere sites
op de nieuwste voorkanten van de reis door europa (de getekende) is bij de videobanden ''arcade'' de uitgever en bij de dvd's bridgekids. de oude voorkanten (waarvan de zijkanten samen een plaat vormen) zijn uitgegeven door Cnr. dit vind ik persoonlijk de mooiste voorkanten maar van die serie heb ik jammer genoeg maar 1 deel.

groetjes dennis

Ja, ik vind het jammer dat die foto's zijn bijgewerkt. Ik heb deel 1 van de CNR versie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Ik was in een videotheek en ik zag dat er ook een "Op Reis door Europa deel 1" was die in 1999 was uitgebracht. Deze zat in een iets grotere hoes uitgegeven door Arcade.

DIT IS MIJN 500STE POST ! ! ! ! !

== niet meer zo groot svp, dit veroorzaakt onnodige irritaties enzo ==

Link naar bericht
Delen op andere sites
Was dat een dvd of een videoband? Want videobanden van Europa uitgegeven door Arcade zie ik heel regelmatig, maar die dvd heb ik nog nooit gezien :(

Het was een videoband. Ik wou ook dat ik die dvd zag in de winkel. Het hoort wel bij de dvd-collectie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een glazen hoes? Kun je er misschien een foto van maken voor de verduidelijking?

Volgens mij bedoelt ie zoiets: image020.gif

Ik heb ook een paar DVDs (geen B&A) met zo'n hoes, ik vind ze mooier dan de keepcases, maar ze passen in geen enkel DVD rek, omdat ze platter zijn dan de zwarte plastic doosjes.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...

Dus als het goed is zijn dit alle uitgaven van de europa serie:

deel 1 t/m 6 VHS CNR Video 1993

deel 1 t/m 6 VHS Arcade 1998

deel 1 t/m 6 VHS Bridge 2000

deel 1 VCD CNR 1995

deel 1 DVD Nederlandse versie Arcade 1999

deel 1 DVD Franse versie Arcade 1999

deel 1 DVD Bridge 1999

deel 1 t/m 6 DVD Bridge 2004

Link naar bericht
Delen op andere sites
:) En hoeveel Verschillende Uitgaves zij er nou van Amerika op vcd verschenen?????

4 uitgaves:

Op zoek in Curaçao

Op zoek in San Fransisco

Op zoek in Las Vegas - 2cd

Op zoek in het wilde westen - 2cd

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er zijn ook nog 2 super de boer dvd'tjes die ook tot op reis door Europa (deel 1) behoren:

Op zoek in Nederland

Op zoek in Frankrijk.

Op deze 2 dvd'tjes is dezelfde muziek te horen als op de dvd Op reis door Europa deel 1 de 2004 versie en deze dvd'tjes hebben geen extra's.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Ik keek net op de site van Frey, en die heeft 2 dagen geleden de dvd 'op reis door Europa deel 1' bij de blokker gekocht. Dit is een Bridge uitgave uit 2000. Betekent dat dus dat er meer dan 4 uitgaven van de dvd 'op reis door Europa deel 1' zijn?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maar op het plaatje van de videobanden staag Bridge 2003 en op de hoes 2000. Is er dan ook een uitgave van 2003 ?

Nee, dat zijn gewoon de 2000 uitgaven, maar de sticker is er in 2003 opgeplakt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

welke dan?

waarscheinlijk precies de zelfde als de franse, maar denk ik alleen maar.

overigens heb ik gezien dat op de nieuwe dvd een goof zit, je hoort een oude klarismuziekje. op de franse is dat weg,

Link naar bericht
Delen op andere sites
welke dan?

waarscheinlijk precies de zelfde als de franse, maar denk ik alleen maar.

overigens heb ik gezien dat op de nieuwe dvd een goof zit, je hoort een oude klarismuziekje. op de franse is dat weg,

Nee, op de Franse zit weer andere Smoormuziek.

Link naar bericht
Delen op andere sites

op de 1999 versie van bridge, de franse, is het smorenburg. op de nieuste versie, van 2004, hoor jij waarscheijnlijk alleen de begintune en dan kap je hem al af. :D de begintune, eindtune, en de eindtune in de voorstelling zijn klaris, de rest is smorenburg.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...