Ga naar inhoud

Franstalige dvd's/video's


Aanbevolen berichten

Ik zag trouwens ook een Franse video, nooit geweten dat Bassie en Adriaan ook bekend zijn in Frankrijk :P

Nou zeker dus! Op de dvd van de reis door europa deel 1 uit 1999 staan 2 afleveringen in het Frans. Luister maar eens naar de Franse begintune > http://muziek.bassieenadriaan.nl/fragme ... sbegin.mp3

==edit: vanaf hier nieuw topic omdat het anders allemaal te offtopic was==

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

He wat grappig die tune :D

Ik zou die Franse afleveringen best wel een keer willen zien :)

[..]

Koop de dvd zou ik zeggen ;):P

[..]

hoe?

Stuur een mailtje naar DJ Koelkast toch?

Er is volgens mij een topic van.

Volgens mij is hier sprake van een misverstand. Want sinds wanneer verkoopt DJ. Koelkast de franstalige afleveringen?

De enige dvd, die hij naar mijn weten verkoopt, is de 1 juli dvd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
bij de franse DVD moet je goed opletten:

De oude versie is van 1999, de nieuwe van 2004 maar de hoes lijkt er erg op.

Er staat ook een trailer op voor een franse versie, ik zal martijn vragen of ik een filmpje van die trailer online mag zetten, hoor je nog van.

Ik snap het ff niet, ik bedoel een echte Franse dvd! Dus niet een Nederlandse dvd met reclame voor een franse ofzo... Dan moet k zeker bij n Franse webshop gaan kijken?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik snap het ff niet, ik bedoel een echte Franse dvd! Dus niet een Nederlandse dvd met reclame voor een franse ofzo... Dan moet k zeker bij n Franse webshop gaan kijken?

er moet er wel 1 zijn, want ik heb die zelf gezien op internet:

Bassie et Adrien et la voyage dans l'europe

maar dat is uit mijn hoofd en mijn frans is niet zo best :P

Ik heb Martijn gevraagd of er een franstalige versie te krijgen is, los, maar hij zegt dat het alleen als extra staat op die 1e uitgave van de dvd op reis door europa, dus ik weet het even niet meer ;)

even voor de duidelijkheid heb ik wel titels gezien op internet, alleen de DVD/video zèlf heb ik helaas nog niet gevonden...

edit: http://cdiscount.chauvat.com/B/BASSIE_E ... ADRIEN.htm

hij heet Bassie et Adrien en voyage en Europe

alleen op de onlineshop waar hij naar linkt niets te vinden helaas

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kweenie of 't is wat jullie bedoelen, maar het klopt dat er een DVD bestaat met zowel een Frans als Nederlands menu en zowel de Franse als Nederlandse afleveringen. Ik heb 'm zelf.

Trouwens, de stem van de Baron in de Franse versie _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kweenie of 't is wat jullie bedoelen, maar het klopt dat er een DVD bestaat met zowel een Frans als Nederlands menu en zowel de Franse als Nederlandse afleveringen. Ik heb 'm zelf.

Trouwens, de stem van de Baron in de Franse versie _O-

ja daar hebben we het over; dat is de bridge versie uit 1999, maar op de DVD zelf zie je alleen een Arcade logo ;)

er zou dus ook een echte 100% franse versie moeten zijn... getuige de link die ik eerder gaf ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ja daar hebben we het over; dat is de bridge versie uit 1999, maar op de DVD zelf zie je alleen een Arcade logo ;)

er zou dus ook een echte 100% franse versie moeten zijn... getuige de link die ik eerder gaf ;)

Is dat niet gewoon de Franse versie van een advertentie, die over dezelfde DVD gaat? Ik bedoel, als je een Franstalige in Nederland verkoopt, kun je de Nederlandstalige ook in Wallonie/Frankrijk verkopen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die 100 % Franse uitgave bestaat zeker. In ieder geval op video, DVD weet ik niet. De video die in het museum staat heet idd Bassie et Adrien et la voyage dans l'europe (als ik het goed heb...) De cover is exact dezelfde als die van Op zoek in Nederland en Frankrijk, de gele dus. Alleen zijn op de Franse video de twee afleveringen in het Frans gesproken (dat lijkt me iig meer dan logisch! ;))

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jaa, dat is 'm dus. Blijkbaar ook op DVD verschenen! Zou je 'm via die site kunnen bestellen?

Nee, dat kan niet. Op de site staat dat de producten van Bridge bij genoeg winkels worden verkocht en daarom verkopen ze het niet online.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb ook ff naar Bassie et Adrien gezocht op internet, die site kwam ik ook tegen! Denk alleen dat dat gewoon het Nederlandse boekje is, anders zou de titel wel in het Frans zijn, toch?

klopt het is ook de NL versie en te koop in België ;)

maargoed: de 100% franstalige DVD: is hij er wel echt en is hij nog te koop? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat ik me afvraag:

Hoe doen ze het liedje

"In Frankrijk daar wordt anders gesproken dan bij ons in Frahankrij"....

Bij de aflevering van "De 10" zit ook een fragmentje van een Franse B&A in Amerika...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat ik me afvraag:

Hoe doen ze het liedje

"In Frankrijk daar wordt anders gesproken dan bij ons in Frahankrij"....

Bij de aflevering van "De 10" zit ook een fragmentje van een Franse B&A in Amerika...

Gewoon, knippen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

wel ondertiteld mag ik hopen?

Neu. B&A spreken voor zich, geloof ik, was het argument, ze hoefden niet per se te weten wat ze zeiden om te begrijpen wat er gebeurde. Ik heb samen met een Duitse vriendin de Kroon gekeken en die begreep ook wel min of meer wat de strekking was. Alleen de grappen missen ze dan...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Neu. B&A spreken voor zich, geloof ik, was het argument, ze hoefden niet per se te weten wat ze zeiden om te begrijpen wat er gebeurde. Ik heb samen met een Duitse vriendin de Kroon gekeken en die begreep ook wel min of meer wat de strekking was. Alleen de grappen missen ze dan...

sja maar toch, voor kinderen?

Overigens heeft

http://www.cdiscount.com/

de dvd "en voyage en europe" waarschijnlijk wel gehad, maar nu niet meer... misschien kan iemand die wat beter frans kan dan ikke ff mailtje sturen?:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
overigens is het erg frustrerend als je aan het googlen bent en iets nieuws denkt te vinden dat er op al die pagina's steeds "Wonderer" staat :P

_O- Geniaal. Sorry, ik pleeg nu eenmaal compleet te zijn ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik mag aannemen dat Martijn Passchier hier meer, zo niet alles van weet en hij zegt me dat deze nooit is uitgekomen, misschien moeten we ons daar maar bij neerleggen ;)

Blijft de vraag waarom er wel een franse DVD hoes is en jullie de franse DVD/video hebben gezien in Dieren (staat het ergens op foto???)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Overigens heeft

http://www.cdiscount.com/

de dvd "en voyage en europe" waarschijnlijk wel gehad, maar nu niet meer... misschien kan iemand die wat beter frans kan dan ikke ff mailtje sturen?:)

Kun jij mij de pagina geven, want ik kan het niet vinden. Ik zal wel eens kijken of ik een mailtje kan sturen. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik mag aannemen dat Martijn Passchier hier meer, zo niet alles van weet en hij zegt me dat deze nooit is uitgekomen, misschien moeten we ons daar maar bij neerleggen ;)

Blijft de vraag waarom er wel een franse DVD hoes is en jullie de franse DVD/video hebben gezien in Dieren (staat het ergens op foto???)

En het stukje in de 10 dan? Dat is een stuk van de Amerika serie, waar B&A frans spreken. Lijkt me stug dat ze twee hele series hebben laten inspreken, maar er verder niets mee gedaan hebben? Al valt er met Google indd niets te vinden....

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En het stukje in de 10 dan? Dat is een stuk van de Amerika serie, waar B&A frans spreken. Lijkt me stug dat ze twee hele series hebben laten inspreken, maar er verder niets mee gedaan hebben? Al valt er met Google indd niets te vinden....

die trailer staat ook op de DVD

en ik ben bezig met toestemming om die trailer online te zetten, nog even afwachten of het mag.

ook de franstalige liedjes JIMMY en GERONIMO bestaan, deze staan op de DVD en draaien mee op Radio B&A ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En het stukje in de 10 dan? Dat is een stuk van de Amerika serie, waar B&A frans spreken. Lijkt me stug dat ze twee hele series hebben laten inspreken, maar er verder niets mee gedaan hebben? Al valt er met Google indd niets te vinden....

Misschien hebben ze dit alleen voor tv uitzending gedaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

die trailer staat ook op de DVD

en ik ben bezig met toestemming om die trailer online te zetten, nog even afwachten of het mag.

ook de franstalige liedjes JIMMY en GERONIMO bestaan, deze staan op de DVD en draaien mee op Radio B&A ;)

gaaf, heb ze nog niet langs horen komen, k luister de laatste tijd ook niet zo veel meer naar de radio...

sorry, ik had begrepen dat op de dvds alleen trailers stonden van de franstalige EU serie...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik krijg helaas geen toestemming om de trailer online te zetten.

Nou ja, niets aan te doen ;)

Dan toch nog even allemaal opzoek naar de DVD, al herinner ik me nog dat bijna niemand hem wilde toen de hele serie Europa uitkwam, toen zei iedereen: nou dan neem ik die nieuwe wel ;)

Ik heb hem nog niet zo lang geleden nog gehaald, ik zal proberen te achterhalen waar precies, misschien dat dat helpt. Ergens online in ieder geval.

Link naar bericht
Delen op andere sites

how wacht mozes en alibaba...

die trailer staat dus _niet_ op alle franse dvds?

gloeiende, zeg dat eerder.....

Vanmiddag was ik in Heerde, waar het opeens keihard begon te plenzen. Nou heb ik er van nature een hekel aan om kleddernat te worden en daarna nog een hele avond te moeten werken. Dus ben k een winkel ingerend om te schuilen. Dit was dus de Marskramer. Zeg ik zo tegen mn vriend die bij me was "zouden ze hier ook B&A dvds hebben?" hij zo "jazeker" en wijst naar een promotietv, die het menu van de B&A op zoek in Nederland en Frankrijk weergaf. FF op de play knop gedrukt, whoo gaaf, er zat nog geluid bij ook (wel zachtjes ;)), ff aan een medewerker gevraagd of ik mocht kijken, mocht dus :). FF doorgeskipt naar de Extra's en daar zat een halve franse aflevering bij ofzo :? Overigens heb k niet de trailer gezien? Of was dat nou een andere versie van de dvds? Ik volg het niet helemaal ;) (t is al laat :P). Wel stonden er bloopers op ;) Die ene is mooi, waar Aad op zijn tong bijt, moet je bassie daarna zien kijken, die heeft niet door wat er aan de hand is :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
die met bloopers is de NIEUWE versie van de DVD, uit 2004, kijk altijd achterop, voor de DVD waar de trailers op staan moet je die uit 1999 hebben ;)

tsja viel nogal moeilijk achterop te kijken, deze dvd zat dus in een dvdspeler, stond geen hoes bij.. En in de schappen stonden alleen B&A Live en B&A op zoek in Wales en Portugal ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
die met bloopers is de NIEUWE versie van de DVD, uit 2004, kijk altijd achterop, voor de DVD waar de trailers op staan moet je die uit 1999 hebben ;)

Is die versie uit 1999 nog wel te krijgen, want ik heb 'm één keer gezien, maar dat was vorig jaar.

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...