Hinse, op 30-12-2010 - 14:18, zei:
Hm, ik heb duidelijk iets gemist in die tijd, want ik heb nog nooit van Rob Muntz gehoord.

Foei!
Snel even de filmpjes uit dit topic kijken dan.
Hij is nu helaas vooral bekend van Ditzo reclames.
De rijdende hufter was ook zo mooi, maar mocht niet meer ofzo
Na wat zoekwerk:
De rijdende hufter is een deel uit een serie programma’s onder de noemer Muntz Actueel. Deze programma’s zijn echter nooit uitgezonden. De VPRO wilde op het laatste moment namelijk met censuur ingrijpen, waarna Muntz en Van de Wint besloten de hele serie terug te trekken.
Deel 1: De Rijdende Hufter, is een persiflage op de rijdende rechter, breekijzer Pieter Storms en mensen die hulp zoeken bij tv programma´
Na het Hitler incident bij de VPRO mochten Muntz en Van de Wint onder dreiging van een rechtzaak toch nog drie programma's maken. Echter, nadat de VPRO de hele productie met argusogen gevolgd had, moesten twee dagen voor uitzending toch nog alle scènes gecensureerd worden, wegens het niet tegen zichzelf in bescherming nemen van een zwakbegaafde, seksisme, stigmatisering, discriminatie en het aanzetten tot crimineel gedrag
[17:05:09] Zipo - www.billboardproject.be -Missing The Times We Never Get To Share says:
gij bent mijn computer superhero :D