Ga naar inhoud

djkoelkast

Admin
  • Aantal items

    24688
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door djkoelkast

  1. Welkom op Retroforum. Je foto doet het niet omdat de extensie .pg is en niet .jpg
  2. Als het te groot is om hier te uploaden dan kun je altijd Zippyshare gebruiken en de link hier plaatsen.
  3. De volgende aflevering staat online. Er staat ook nog een extra programma op: 10x De Mol. Een documentaire over 10 seizoenen De Mol. Veel kijkplezier!
  4. Ik heb ook de link in de 1e post aangepast (dat kan alleen een moderator namelijk)
  5. Tipje: gescand is met een d (voltooid deelwoord van scannen, stam is scan, n zit niet in 't kofschip dus een d)
  6. Ik wil je ook wel een stukje webruimte schenken voor je pagina, dan heb je dat gedoe niet meer. Bijvoorbeeld retroforum.nl/che1b
  7. Ik vraag het toch gewoon netjes, ik zie niet in waarom dat afgeschermd zou moeten. Het is ook zeker niet persoonlijk, maar het is wel reclame en het genereert natuurlijk meerdere pagina's met dezelfde term waar Google weer heel blij van wordt, zeker als het pagina's zijn die continu worden bijgewerkt met nieuwe berichten. Dus in die zin ga je er zeker wel iets op vooruit. Op zich vind ik dat nooit een probleem, immers Retroforum is niet alleen non-profit, maar ook vrij van reclame, draait 100% op vrijwilligers en ik betaal het volledig uit eigen zak, afgezonderd van hier en daar een kleine donatie van een vriendelijk forumlid. Maar ik zag het nu in de laatste posts in bijna elke post van je staan en dan vind ik het wat veel worden. Hoe goedbedoeld ook, het is wel reclame op dat moment, of dat reclame is voor een commerciele of non-profitinstelling doet er niet toe. Er is geen specifieke policy, het viel me gewoon op dat ik wel erg vaak de bedrijfsnaam voorbij zie komen en daarom vraag ik vriendelijk of dat beperkt kan worden. Je moet er ook niet meer van maken dan het is, voor de rest ben je van harte welkom om mee te posten, je nieuwe aanwinsten te laten zien etc., want dat vinden heel veel mensen heel erg interessant. En ik denk dat ze inmiddels wel weten welk museum het over gaat
  8. Ik zou het prettiger vinden als je gewoon 'museum' zegt, ik denk dat er nu wel genoeg gratis reclame is gemaakt.
  9. Het is denk ik wel mooi als dat een eigen topic krijgt (met de link in de openingspost) dan is het makkelijk terug te vinden. En als er dan iets nieuws is gescand dat je in dat topic een update plaatst.
  10. Daarvoor moet je Whizzi hebben, die heeft alles liggen
  11. Ik zou me daar niet druk om maken, er is immers toen toestemming voor gegeven en die toestemming valt natuurlijk niet opeens maar weg. Ik zou het allemaal zo volledig mogelijk houden en eventueel later wegstrepen als daar verzoeken toe komen (maar kan het me niet voorstellen).
  12. Aflevering wordt nu geupload. Er komt binnenkort ook nog een bonus: "10x de Mol"
  13. djkoelkast

    Reclame spellen

    Dit is wel leuk om te proberen op de MiSTer FPGA die ik heb staan
  14. Haha ik heb hem ook gezien gisteren en mij viel een aantal punten ook op ja.
  15. Hij was toch duidelijk, het is een foef. En een foef is het Vlaams voor kut.
  16. Poepchaufage En de getatoeëerde foef was ook mooi hahaha
  17. Ik vind dit het bewijs dat simpele spelletjes ook heel leuk kunnen zijn Voor een kaktusveld moet je natuurlijk niet in je eigen land zijn (een strand waar je steps kunt begraven daarentegen...) En vooral: dat je geen 300 biechtmomenten nodig hebt per spel, want dat vind ik de grootste kwaliteit. Alles is duidelijk, maar je wordt niet behandeld als derderangs debiel.
  18. Het linkje is naar de deelnemers gestuurd
  19. Ik ga hem zo inzenden, ik was wat langer in het filmhuis dan gepland.
  20. Iedereen die meedoet aan de pool krijgt van mij de link naar de afleveringen via PM. Er komt dus geen openbare link meer en de oude link zal ongeldig zijn morgen.
  21. Ik zal zodra ik tijd heb de aflevering van Café de Mol online zetten. Overigens is dat de enige die ik ga uploaden, voor de rest alleen de reguliere uitzendingen (net als voorheen).
  22. Uiteraard doe ik mee en ik zorg ook weer dat de afleveringen te zien zijn voor de vaste Retroforumbezoekers
  23. djkoelkast

    Wie is de Mol 2022

    Nou het was nog erger dan we dachten Alleen dankzij het zinnetje "het is geen soapie" is Everon nooit in mijn vizier geweest. En in de montage was niets te zien. Kim-Lian of Fresia werden verdachtgemaakt. Kortom weer een ongelooflijk waardeloos kutseizoen
  24. djkoelkast

    Wie is de Mol 2022

    Als het Kim-Lian is dan is dit een waardeloos seizoen Als het Kim-Lian niet is dan is het een nog veel waardelozer seizoen Overigens zit "iedereen" op Fresia voor wat ik er van lees.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...