Ga naar inhoud

djkoelkast

Admin
  • Aantal items

    24688
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door djkoelkast

  1. djkoelkast

    Bassie & Adriaan #11

    Ik twijfel zelfs of het BCN was, echt mooi is het niet.
  2. djkoelkast

    Bassie & Adriaan #11

    Ze hebben zelfs de voor B&A geschreven Smorenburgmuziek op Tita-Tovenaarvideo's gebruikt als achtergrondmuziek (die er nooit was).
  3. Componist Vangelis overleden Componist en muzikant Vangelis, ofwel Evanghelos Odysseas Papathanasiou, is overleden. De Griek, die onder meer in 1982 een Oscar won voor de filmmuziek van Chariots of Fire, werd 79 jaar. Het blijft opmerkelijk: de componist achter talloze bekende filmmuziek, die in 1992 hier zelfs een nummer 1-hit scoorde met Conquest of paradise (dat hij schreef voor de film 1492: Conquest of paradise), kon amper noten lezen. Papathanasiou leerde het zichzelf allemaal. In thuisland Griekenland brak hij in de jaren 60 door via een aantal progressieve rockgroepen. Met de band Aphrodite’s child, met ook Demis Roussos binnen de gelederen, scoorde hij in heel Europa hits. Zijn dood werd woensdag bevestigd door zijn advocatenkantoor. Over de oorzaak is vooralsnog geen uitspraak gedaan, aldus Griekse media. (Volgens Het Parool is corona de doodsoorzaak) [Bron: Telegraaf]
  4. Gaan we binnenkort een biertje drinken bij Baruma?
  5. Lijkt me niet. Je kunt toch gewoon disney+ afsluiten, dan kun je ook alles zien.
  6. Ja. Sukkel. Je mist het beste.
  7. Er komt natuurlijk nog een 9e aflevering zondag, kijk ik wel naar uit. Hopelijk ook meer backstage en uitleg.
  8. 24khz 96kpbs is hoe dan ook waardeloos
  9. In de VS kan het anders zijn, is er in de EU geen partij die zo'n machine heeft?
  10. Grootste onzin die ik ooit heb gelezen. Je mag als digitalisator altijd een kopie in opdracht maken. Wat de ander er mee doet is aan de ander.
  11. Daarom denk ik nog steeds dat er opeens een half draaiboek weggegooid kon worden, door het opstappen van de mol.
  12. Hij heeft dat bananenpak al eerder aan gehad. Toen ze buiten yoga aan het doen waren wat hij belachelijk vond. Toen werd er al een leuke opmerking over gemaakt.
  13. Ik zei 2 en niet 3
  14. Ik vind het nog steeds een zeer vermakelijk programma en dat is het gewoon. Er zitten nog 2 chicks in ook, wat wil je nog meer
  15. Ik denk nog steeds dat ze bepaalde dingen niet meer konden doen omdat de mol is opgestapt. Dus een aflevering met helaas wat minder toffe spellen. Maar hou nou eens op met alles te overanalyseren, kijk en geniet.
  16. Er komen nog afleveringen hè
  17. Bijvoorbeeld dat die waterparkopdracht helemaal niet op deze manier gepland was, maar kleiner zou zijn, zoiets. Ik vond dat er een hulpmol was dan wel weer een leuke toevoeging.
  18. Ik hou het ook niet voor onmogelijk dat ze een aantal dingen niet konden doen nadat de mol was opgestapt, dus dat er nu wat last-minutedingen tussen zitten, zeker in die eerste aflevering.
  19. De opdrachten waren wat simpel, maar wel vermakelijk vond ik, dat telt ook mee. Bij NL vind ik de opdrachten vaak simpel maar ook saai.
  20. Ik ben blij dat ik nog steeds van elke aflevering kan genieten
  21. Ze gebruikten deze track in de eerste opdracht: Vond het wel grappig.
  22. There isn't a lot I can see from this, we'll need a proper set of photos of the inside, where we can see the hardware like memory and CPU.
  23. I think it would help if you can open it up and post some photos of it. As there may be different revisions of this Racer Pro.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...