Ha, gaaf uitgewerkt!
Ik heb nog wel leuke foto's, die zal ik even uitzoeken en uploaden zodra ik er wat tijd voor heb, dit is even een hele drukke week.
Nou dat is de pest, iedereen heeft van hem gehoord dankzij dat mongolennummer "zwemmen in bacardi lemmen" (het moet immers rijmen) en het feit dat 'ie wèl geld int maar niet optreedt als er bier wordt gegooid. Wat dat betreft staat hij inderdaad hetzelfde in het leven als B&A: alles voor centjes.
Ik ga kijken wat ik mee kan nemen, als er wensen zijn laat maar weten, dan ga ik kijken of het lukt.
Ik wil in ieder geval het Mister Multisystem meenemen:
Wat leuk dat er wat meer activiteit komt. Als een of meerderen van jullie in de gelegenheid is om naar Schagen te komen op 11 september dan is het misschien wel leuk om een P2000 mee te nemen en e.e.a. te demonstreren daar.