Ga naar inhoud

djkoelkast

Admin
  • Aantal items

    24688
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door djkoelkast

  1. Ik zie net dat ik uit 2005 nog een interview met Dick Rienstra heb, ooit uitgezonden op Radio Clown & Acrobaat. Ongeveer 25 minuten lang. Zouden mensen het leuk vinden dit nog eens te horen?
  2. Aww onze toch wel een beetje "eigen" Adjudant van der Steen. Wees op je hoede! Een ode aan deze geweldig sympathieke man met wat heerlijke jingles: Adjudant van der Steen - LIVE JINGLE.mp3 Adjudant van der Steen - RUSTIG.mp3 Dick Rienstra - Clown en Acrobaat jingle 3.mp3
  3. Rustig aan, ik heb echt een behoorlijk boekwerk opgehaald zaterdag, ik heb zelf ook nog niet alles kunnen bekijken, maar kwam dit alvast tegen. Ik heb de foto's hier op het forum geupload dus die blijven dan ook staan hier. Ik zal ook kijken of er documentatie/scherma's van die andere kaart bij zit.
  4. Ik heb de schema's gevonden en foto's gemaakt. Gezien Whizzi het toch binnenkort gaat scannen en openbaar gaat maken en ik er nu geen tijd voor heb is dit in elk geval iets waar je mee verder kunt hoop ik:
  5. Ik heb hier nu mogelijk meer info over voor je, ik moet de documentatie nog doorspitten, maar er zit een volledige handleiding bij over de MDCR-kaart. De rest van de kaarten nog niet bestudeerd, maar er zou best een 80-kolomskaart tussen kunnen zitten.
  6. Ik ken de uitspraak, maar dan nog
  7. Die is wel héél vergezocht, zelfs in het Brabants.
  8. Wie weet heeft @Integra zo'n machine staan, of weet hij er een te staan.
  9. Deze zou ik graag overnemen, dit zou een schitterende toevoeging aan de collectie zijn, die ook regelmatig (als het weer mag) tentoon wordt gesteld, bijvoorbeeld op de Retro Gamedag in Schagen.
  10. Niet zonder dat je het gaat horen, zeker bij een mono-opname.
  11. Openshot Shotcut Davinci resolve (niet makkelijk te leren!) En ik zou adviseren om niet de video maar de audio te knippen.
  12. Eindresultaat: vernaggelde audio die of te snel of te langzaam loopt. Audio drifting is vrij normaal en de enige manier om het goed te doen is stukje voor stukje de delen die uit sync lopen op te zoeken en audioframes toe te voegen danwel te verwijderen zodat het weer goed loopt.
  13. Klinkt veel beter zo Die brom zou er misschien nog uit kunnen met een klein notch filter op de juiste frequentie
  14. Zodra je de hoge frequenties vernaggelt dat het klinkt als een 32kbps mp3 uit 1998 dan is het te ver.
  15. Jij bent voor eeuwig geband op alle contests.
  16. Noisereduction is ok, zolang je het niet hoort, hier is het echt wel te veel. Dat hij op 45rpm is opgenomen is niet erg.
  17. Die noisereduction maakt het onluisterbaar
  18. "Ik voel me niet goed" En dit is geen gesprek, maar eenzijdig. Misschien de 'begroeting' van de telefoonbeantwoorder?
  19. Ja 7 was ook gewoon Airwolf, dus 25 punten
  20. Ik heb vaker 'zelfopgenomen' platen gezien met meerdere gaten, soms ook 3.
  21. Dat tweede gat is om dronken naar de plaat te luisteren, dan compenseert het je eigen valse gehoor.
  22. Voetbal gaat hem voor mij niet worden
  23. Welk BBS was dat? Misschien sluit het aan op wat ik heb.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...