Aww, dat moet zwaar zijn, ik weet hoe moeilijk dit kan zijn, maar Gio was voor jou meer dan je hond, echt je beste vriend, je maatje, je metgezel.
Heel erg veel sterkte hiermee, je hebt voor hem echt het beste gedaan, hoor verdrietig het ook is.
Alleen hier worden niet zo overduidelijk rookgordijnnen opgeworpen als in NL (behalve bij de 1e opdracht in Belgie dan, maar dat was letterlijk). Je zag natuurlijk wel heel duidelijk Sven mollen vond ik, maar dat lag er wel erg dik op allemaal.
Heerlijk.
RM jij bent altijd zo van de vaste regels die gevolgd moeten worden, het kan wat mij betreft gewoon nog steeds. En wie zegt dat er niet meer afleveringen zijn deze keer, of dat er een keer twee afvallen.
Ik vond het wel degelijk een hele fijne uitzending. Die knuffelopdracht helpt met de kandidaten te leren kennen, het zijn geen bekenden dus dat heb je wel nodig.
Ook geen expres door porto's in de war breng-opdrachten, dus wat mij betreft toch echt wel geniaal, die twist (noem me maar naïef) zag ik echt niet komen. En aan de reactie te zien de meeste kandidaten ook niet.
Ergens heb ik wel het idee dat die Noahmunt gevonden moést worden. En Pasmunten? Hmm...
En het oranje scherm dus ook nog niet gezien, kan de 1e afvaller nog terugkomen?
Ik denk dat ik er anders naar kijk dan jij @MarsM maar ik vond dit echt een briljante 1e aflevering en ik heb met volle spanning zitten kijken.
Locatie vind ik ook heel erg tof, echt zin om weer naar Duitsland te gaan.
Wat vonden jullie van de eerste aflevering?
Wat een briljante twist helemaal aan het einde. Omdat denk ik toch veel mensen eerst in dit topic gaan kijken hou ik het nog even stil allemaal
Dit topic is bedoeld om de afleveringen die we gezien hebben te bespreken en inhoudelijk te reageren en discussiëren. In een apart topic zodat de mensen die de afleveringen later kijken maar bijvoorbeeld wel het pooltopic in de gaten willen houden niet steeds over spoilers struikelen.
Ik heb er wel interesse in, maar ik had al een MiniMig, dus vond toen de investering voor de eerste MiSTer te hoog, later is hij erg uitgebreid met andere cores.
99% van wat ik wegdoe zijn banden met alleen maar films. Daar zit wel wat continuiteit bij, aankondiging/afkondiging/reclame maar vaak genoeg ook niet of maar deels. Ik heb daar allemaal niet zo veel mee.
Soms digitaliseer ik daar wat van en komt het op de youtube van Retroforum, alleen de laatste tijd heb ik het daar echt wel te druk voor. Maar komt vanzelf weer.
En dan nog gooi ik ze niet weg he, ik zorg dat een ander, die in die dingen wel interesse heeft, de banden kan overnemen.
Ja, maar dat herinner ik me niet meer. Hij speelt in wel meer series, maar vaak korte bijrollen, zodanig dat ik zijn stem echt niet herkende, gewoon totaal niet, zei me totaal niets. Dan is zoeken ook lastig
Gave contest maar ik vond hem echt te moeilijk voor wat ik kende, ik weet dat ik ook vragen had kunnen stellen maar daar hingen weer consequenties aan dus dan dacht ik doe maar niet