Ga naar inhoud

djkoelkast

Admin
  • Aantal items

    24688
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door djkoelkast

  1. Gisteren weer een dubbele sessie. Het is wel redelijk onvoorspelbaar bij een aantal spelers inderdaad, maakt het ook wel leuker. Alan Norris 3-0 Kim Viljanen Kyle Anderson 3-1 Peter Jacques Jonny Clayton 0-3 Qualifier 4 James Wade 2-3 Keegan Brown Dave Chisnall 0-3 Vincent van der Voort Ian White 3-1 Qualifier 1 Maximaal aantal punten na deze dag: 19 1. djkoelkast (13) 2. Logitech (11) RM (11) TMP (11) 5. MarsM (10) Barbapapa (10) Hinse (10) Samba-boy (10) 9. Ross (6)
  2. Ik heb ze moeten uitschakelen omdat het niet meer werkte op de nieuwe versie, ik heb nog geen update gekregen van deze gratis versie (er is een betaalde plugin die wel zou moeten werken maar die is redelijk aan de prijs voor wat het doet + halfjaarlijkse updatekosten).
  3. Uitslagen en scores van zaterdag: Benito van de Pas 1-3 Steve West Mervyn King 2-3 Zoran Lerchbacher Robert Thornton 3-1 Qualifier 2 Joe Cullen 2-3 Jermaine Wattimena Jelle Klaasen 1-3 Jan Dekker Gary Anderson 3-0 Qualifier 7 Mervyn King stond 2-0 voor, bukte om een pijl op te rapen en het schoot in zijn rug, kon daarna echt niet meer gooien en heeft daardoor verloren, hierdoor zijn wel wat punten verloren gegaan. Maximale score na deze sessies: 13 1. djkoelkast (10) 2. TMP (9) 3. Samba-boy (8) Barbapapa (8) RM (8) Logitech (8) 7. MarsM (7) Hinse (7) 9. Ross (4) Overigens is nog niet 100% zeker dat Peter Wright mee gaat doen, uiterlijk woensdag wordt dit bekend.
  4. Ik denk dat dit nog wel in de lijn van de verwachtingen lag, alleen Bunting / van den Bergh was wat lastiger. Bunting is een goede speler maar de laatste tijd minder in vorm, van den Bergh heeft onlangs het jeugd-WK gewonnen, dus daarom verwachtte ik hem als winnaar.
  5. Klopt, die komen weer helemaal aan het einde, dat is het leukste (en het makkelijkste rekenen). Maar nu zijn ze maar 1 punt waard, niet zoals vorig jaar 2 punten. Houdt het spannender.
  6. De scores t/m gisteravond. Vandaag en morgen dubbele sessies! Uitslagen: Stephen Bunting 1-3 Dimitri Van den Bergh Phil Taylor 3-1 Chris Dobey Rob Cross 3-0 Qualifier 3 Maximale score na deze sessie: 7 1. djkoelkast (7) 2. TMP (6) RM (6) 4. Logitech (5) Barbapapa (5) Hinse (5) MarsM (5) Samba-Boy (5) 9. Ross (2)
  7. Meestal zitten ze in een tuigje, met het touw net achter de nek, dus dat klopt wel ongeveer.
  8. Ah! Ja, het vervelende is dat meer mensen een voorspelling hebben ingevuld dan er echt meedoen, ik heb hem over het hoofd gezien (en helaas kan ik geen voorspellingen verwijderen en hij stond al op 'niet openbaar'). Het is aangepast. Ross is nu 9e, geen 8e En Christian Kist komt uit Vroomshoop, daar praten ze net als waar Ross vandaan komt, dus vandaar vermoed ik
  9. De puntentelling van de bracket blijft als vorig jaar, 1 punt per ronde. Dit was het meest gekozen onder de deelnemers. De deelnemers zijn (in willekeurige volgorde): Samba-boy TMP Hinse Ross MarsM RM Logitech Barbapapa djkoelkast Uitslagen: Steve Beaton 3-1 William O'Connor James Wilson 3-1 Krzysztof Ratajski Michael van Gerwen 3-1 Christian Kist Gerwyn Price 3-0 Ted Evetts De stand op dit moment, na dag 1 is: Rang - naam - (score) 4 partijen gespeeld, maximale score is 4. 1. Samba-boy (4) TMP (4) RM (4) djkoelkast (4) 5. MarsM (3) Logitech (3) Hinse (3) Barbapapa (3) 9. Ross (0)
  10. Ik vind het wel een goeie, mag van mij overal worden ingevoerd (alleen dan een blauw bord en geen verbodsbord)
  11. Omdat ik er gisteren niet was zal ik vanavond de scores updaten. Voor de volledigheid zet ik mijn 2 & 3-voorspellingen openbaar, zodat daar geen misverstanden over ontstaan: 2: Gordon Mathers Brendan Dolan Jeff Smith Jamie Lewis Cody Harris Paul Lim Kevin Munch Bernie Smith 3: 720x
  12. djkoelkast

    Het Synthwave-topic

    Ik gebruik ook vaak gated reverbs, héérlijk
  13. Vandaag gaan we van start! Om 20:00u is het zo ver
  14. Nou ja, er is al 3x op gestemd, ik heb eigenlijk nog niet gelezen hoe veel er door gaan Maar Super Turrican moet gewoon door.
  15. Nee hoor, mag ook nu, volgens mij komt 'ie er gewoon onder. Anders had ik dat wel gevraagd
  16. Morgen verdwijnt mijn item automatisch, dus dan heb je mooi de bovenste plek meteen
  17. 1 Super Turrican 2 Sim City 3 Uniracers Cannon Fodder komt er toch wel
  18. Dat is hem Makkelijker dan gedacht
  19. Laatste dag om mee te doen!
  20. Nog 1 avond en 2 volle dagen om het in te vullen!
  21. Deze Tetris heeft wel een heel lelijke soundtrack, maar het andere spel lijkt me nog minder, dus Super Tetris 3
  22. Ondanks dat het totaal geen Tetris is ga ik wel voor Tetris Attack. Dat andere spel zou ik echt nooit met plezier spelen.
  23. Cannon Fodder is geen RTS wat mij betreft, gewoon een top down shooter met wat tactiek (je kunt bepaalde manschappen laten staan bijvoorbeeld om zo je 'levens' te spreiden en je manschappen worden ook elk level dat ze doorgaan beter).
×
×
  • Nieuwe aanmaken...