Ga naar inhoud

Welke dvd heeft het mooiste menuscherm?


Welke dvd heeft het mooiste menuscherm  

28 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke dvd heeft het mooiste menuscherm

    • De plaaggeest
      0
    • Het geheim van de sleutel
      1
    • De diamant
      0
    • De huilende professor
      1
    • Het geheim van de schatkaart
      4
    • De verdwenen kroon
      7
    • De verzonken stad
      10
    • Een van de Reis door europa reeks
      1
    • De reis door amerika
      4


Aanbevolen berichten

Ik heb er ff wat caps van gemaakt, ik vind die van de reis vol verassingen (Amerika het mooiste):

http://pic15.picturetrail.com/VOL576/27 ... 355050.jpg

maar vooral als je ergens op klikt, met die letters:

http://pic15.picturetrail.com/VOL576/27 ... 355086.jpg

Voor jou die van de stad met die sterren, die vind ik ook top!

http://pic15.picturetrail.com/VOL576/27 ... 355108.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb op de Verdwenen Kroon gestemd. Het menu ziet er mooi en strak uit met passende kleuren ^O^ . Ik ben juist niet zo voor het menu van de verzonken stad en amerika, want bij de verzonken stad zie je van die ''tekeningetjes'' van meeuwen en de zee die ik niet zo mooi vind, en bij Amerika vind ik het menu een beetje rommelig, vooral bij de extra's, want alles staat schuin op elkaar gezet :N

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit zijn de aantallen die ik op dit moment in de poll zie staan:

De Plaaggeest 0

Sleutel 0

Diamant 0

Professor 0

schatkaart 1

Kroon 4

Verz. Stad 1

Europa 0

Amerika 2

En ik vroeg me daarom af; ik las dat iemand op de sleutel stemde, maar de sleutel heeft in de poll nog geen stem gehad? O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dit zijn de aantallen die ik op dit moment in de poll zie staan:

De Plaaggeest 0

Sleutel 0

Diamant 0

Professor 0

schatkaart 1

Kroon 4

Verz. Stad 1

Europa 0

Amerika 2

En ik vroeg me daarom af; ik las dat iemand op de sleutel stemde, maar de sleutel heeft in de poll nog geen stem gehad? O}

misschien vergeten te stemmen en alleen een bericht gezet O}

Link naar bericht
Delen op andere sites

Trouwens, ik geef jullie wel gelijk met Amerika dat ik het rommelig vind met die schuine letters, maar dat vrijheidsbeeld vind ik wel heel mooi

Stad vind ik daarentegen ook heel overzichtelijk...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beetje raar dus, want zo heeft de poll helemaal geen zin want je kan nu niet direct opmaken van welke serie het menu het mooist is. Want als er 5 mensen bijvoorbeeld de kroon het mooist vinden en ook allemaal zouden stemmen lijkt dat menu het meest gewaardeerd, terwijl dit misschien helemaal niet zo hoeft te zijn als er 10 man de sleutel mooi vinden, waar er maar 3 van op de poll klikken 8)7 kleine moeite zou ik zeggen... :X tis geen ramp, alleen een beetje jammer

Link naar bericht
Delen op andere sites
Beetje raar dus, want zo heeft de poll helemaal geen zin want je kan nu niet direct opmaken van welke serie het menu het mooist is. Want als er 5 mensen bijvoorbeeld de kroon het mooist vinden en ook allemaal zouden stemmen lijkt dat menu het meest gewaardeerd, terwijl dit misschien helemaal niet zo hoeft te zijn als er 10 man de sleutel mooi vinden, waar er maar 3 van op de poll klikken 8)7 kleine moeite zou ik zeggen... :X tis geen ramp, alleen een beetje jammer

klopt helemaal!

maar maybe dacht is hij gewoon verder gegaan met het forum lezen ipv nog stemmen, hij zal het wel gewoon vergeten zijn

*harry* Foutje, moet kunnen!

( *baron* EEN FOUTJE KAN NIET!)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oja, als we het toch over de beste hebben, misschien leuk om te kijken wat het slechtste is... (beetje overbodig om daar een nieuw topic over te maken)

De slechtste vind ik de diamant

Die ultra-moderne foto van B&A :r

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het minste menuutje vind ik die van de Huilende Professor, want daar zijn naar mijn mening echt hele moderne B&A foto's gebruikt, die niet echt bij de Bassie en Adriaan uit de serie passen, net als op de voorkant van de DVD. (vooral de foto in het extra's menu waar B&A met hun ruggen tegen elkaar staan :N ) Daarnaast vind ik het menu van de Verzonken Stad ook niet zo heel erg mooi door de tekeningetjes.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik sluit me aan bij MarsM als het gaat om de verzonken stad, hij is eenvoudig, maar die sterretjes verpesten het, vind ik.

Het is wel allemaal mooi gemaakt, maar naar mijn mening hadden die mogen weggelaten worden.

De huilende professor darentegen vind ik zeer mooi gedaan, bvb dat boek met foto's vind ik zeer mooi

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga voor het geheim van de schatkaart.

Iedereen heeft het tot dusver ook alleen gehad over het hoofdmenu, maar als je de submenu's ook gaat bekijken dan springt voor mij de schatkaart er verreweg bovenuit! Vooral het menu van afleveringen, wat in de vorm van een schatkaart staat. De stippellijntjes maken het dan ook nog eens helemaal af!!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik sluit me aan bij MarsM als het gaat om de verzonken stad, hij is eenvoudig, maar die sterretjes verpesten het, vind ik.

Het is wel allemaal mooi gemaakt, maar naar mijn mening hadden die mogen weggelaten worden.

De huilende professor darentegen vind ik zeer mooi gedaan, bvb dat boek met foto's vind ik zeer mooi

Die vind ik ook geweldig, onder begeleiding van: "Ga naar het bos of het strand" Leuk nummer!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, het is leuk dat het nummer toch op de dvd staat, ondanks het nooit in de serie heeft gezeten.

Neej dat zegt Adriaan daar ook.

Wél een leuke manier om zo toch dat nummer erin te zetten _O_

Maar nu weer ff ONtopic

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Het blijkt ook wel dat de hoofdstukken op de DVD lang niet altijd overeen komen met de afleveringen van de tv series. Vooral bij de DVD's van Amerika (2/2) klopt dat helemaal niet.

Idd. B.V. bij hoofdstuk 7: Je ziet een plaatje dat *bas* *adriaan* in een publiek zitten. Als je het aanklikt zie je haaien. De aflevering op tv bij Nick. begint bij als *bas* heel droevig is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
Ik ga voor -hoe kan het ook anders- de Huilende Professor, hele mooie kleuren, en leuke foto.

_O- De "hoe kan het ook anders" maakt het wel schitterend : want het klinkt alsof je de meerderheid volgt, maar eigenlijk is er nog mar 1 stem voor de Professor ( waarschijnlijk de jouwe )

Enfin, ik moet in dit topic toch wel kwijt dat ik het menu van De liedjes uit grootmoeders tijd ook mooi vind : vooral de selectie van de liedjes is echt mooi.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

_O- De "hoe kan het ook anders" maakt het wel schitterend : want het klinkt alsof je de meerderheid volgt, maar eigenlijk is er nog mar 1 stem voor de Professor ( waarschijnlijk de jouwe )

Enfin, ik moet in dit topic toch wel kwijt dat ik het menu van De liedjes uit grootmoeders tijd ook mooi vind : vooral de selectie van de liedjes is echt mooi.

Even een uitleg voor iedereen die het nog niet wist: De Huilende Professor is mijn favoriet, vandaar de Hoe kan het ook anders!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

_O- De "hoe kan het ook anders" maakt het wel schitterend : want het klinkt alsof je de meerderheid volgt, maar eigenlijk is er nog mar 1 stem voor de Professor ( waarschijnlijk de jouwe )

Enfin, ik moet in dit topic toch wel kwijt dat ik het menu van De liedjes uit grootmoeders tijd ook mooi vind : vooral de selectie van de liedjes is echt mooi.

Ja, Ik vind het ook wel mooi. Je komt eerst een beeld te zien van Alle Liedjes uit Grootmoederstijd daarna een uitleg met die pijltjes en dan kom je pas in de liedjes. Wel leuk bedacht !
Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...