Ga naar inhoud

Bassie in papaul vanavond


Aanbevolen berichten

ik heb het niet gezien, hoeft van mij ook niet zo.

Paul de Leeuw is niet meer wat hij was zoals in de schreeuw van de leeuw... iedereen is ook zo braaf tegenwoordig he :P

En mijn moeder vind dit al te grof.... :P

ik heb het inmiddels al gezien en ik vond het wel grappig, maar niet dat je zegt _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vond het een leuke aflevering van PaPaul en *bas* was idd. weer super en ik vindt ook dat hij beter "Gefeliciteerd" had moeten zingen. Je zag dat ook aan dat meisje wat jarig was.

Denk je echt dat dat meisje dat liedje kent?

Die indruk kreeg ik anders niet

Link naar bericht
Delen op andere sites

wat ik me afvraag en altijd al afvroeg:

bij de lachspektakelshow hadden B&A altijd iemand die jarig was... Ik vroeg me vroeger altijd al af hoe ze dat wisten, maar daar zullen moeders misschien wel voor gezorgd hebben? Maar dit meisje had alleen Adriaan een handje gegeven na de voorstelling (Bassie vond ze te eng), maar is dus niet op het podium geweest, zodat er voor haar gezongen kon worden...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb de herhaling gezien en ik vind het een geweldige uitzending van Papaul, eindelijk weer de spontante opvliegers van Paul de Leeuw in de show! En nog aandacht besteed aan Bram Vermeulen ook. ^O^

'k Vond Bassie trouwens ook erg leuk, het valt me op dat hij van Paul de Leeuw de grove humor wel kan hebben.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op omroep.nl is hij her te bekijken bij ''Uitzendig gemist'' Was best wel grappig.

:? Zou je misschien een linkje kunnen geven? ik heb namelijk vanmiddag al op omroep.nl lopen zoeken, maar nu blijkt dus dati k niet kan zoeken :'(

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Bas was eergisteren ook weer bij PaPaul vanwege de "Make Up Award 2004", hij moest de finale spelen tegen Irene van der Laar, omdat Bas de winnaar was van de award in 2003. Irene deed haar best, maar good old Bas was weer supersnel, zodat hij de grote beker weer voor de 2de keer mee naar huis mocht nemen. Ongelooflijk dat hij zo snel is, met schminken, maarja das de ervaring.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...