Ga naar inhoud

Voetbal: Speculatie en Discussie - deel 2


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Feyenoord treft AZ in de Amstel Cup, een echte topper dus. Feyenoord heeft wat goed te maken. :P

Ajax idem, thuis heerenveen, ook zij hebben wat goed te maken...

Ik vind weinig interessante duels op die 2 na...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik hoop dat Ajax ook succes heeft.

Al spelen ze met het team van zondag hebben ze een aardige kans.

Gister was er el een mooie wedstrijd BV Veendam-willem2 4-5!!!!!

Het publiek vond het in de Langeleegte geweldig.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik hoop dat Ajax ook succes heeft.

Al spelen ze met het team van zondag hebben ze een aardige kans.

Gister was er el een mooie wedstrijd BV Veendam-willem2 4-5!!!!!

Het publiek vond het in de Langeleegte geweldig.

zeker, mooi dat onze tilburgers toch gewonnen hebben *)

Jammer voor Jong Feyenoord...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Laat ik eens gek doen en een 0-2 voor Feyenoord voorspellen aanstaande zondag, het zal niet makkelijk worden, maar ik heb er een goed gevoel over :P

Ik verwacht dat Ajax met deze formatie aantreedt:

Vonk (keeper)

Trabelsi (rechtsback)

Escudé (verdediger 2)

Grygera (verdediger 3)

Maxwell (linksback)

Galasek (middenvelder 1, lijkt fit te zijn, heeft nog een wedstrijd met jong ajax gespeeld deze week)

Pienaar (middenvelder 2)

Van der Vaart (aanvallende middenvelder)

Rosales (rechtsvoor)

Anastasiou (spits)

Boukhari (linksvoor)

Ik verwacht dat Feyenoord als volgt speelt:

Babos (keeper)

Gyan (of Zuiverloon, rechtsback)

Saidi (verdediger 2)

Paauwe (verdediger 3)

Mtiliga (of Basto, linksback)

Ghaly (middenvelder 1)

Ono (middenvelder 2)

Goor ('valse linksbuiten')

Castelen (als hij fit is, anders Buffel, rechtsbuiten)

Kuyt (achter de spits)

Kalou (spits)

Ik denk dat bij Feyenoord de back de zwakke positie is en bij ajax de centrale verdediging... Nou moet ik zeggen dat Feyenoord dit jaar meer heeft laten zien met de centrale aanvallers (Kalou en Kuyt) dan Ajax met Rosales en Boukhari! Maar aan de andere kant heeft Ajax denk ik een sterker middenveld (vd Vaart, Galasek (als hij terug is) en Pienaar vind ik beter dan Ghaly, Ono en Goor). Ik hoop dat Feyenoord met 2 vlugge aanvallen/counters Ajax kan verslaan, maar het zal niet makkelijk worden...

Leuk detail: Ajax tegen spreekkoren!

Feyenoord zal geen supporters meenemen naar de eerstvolgende uitwedstrijd

als de aanhang zich opnieuw misdraagt. De club heeft dit maandag in een

waarschuwing aan de fans laten weten. Aanleiding is het optreden van de

supporters zondag in het duel met AZ in Alkmaar. Een groot deel van de

aanhang maakte zich daarbij schuldig aan het roepen van kwetsende

spreekkoren richting AZ-speler Van Galen en de scheidsrechter Van Egmond.

Feyenoord vindt dat in Alkmaar de tolerantiegrenzen zijn overschreden die

twee jaar geleden zijn opgesteld in overleg met de offficiële

supportersvereniging, supporters en diverse instanties. Feyenoord zal

maatregelen nemen tegen supporters die zich zondag hebben misdragen en die

op de videobeelden worden herkend. Bij een herhaling volgt er geen

waarschuwing meer en zal Feyenoord naar de eerstvolgende uitwedstrijd geen

supporters meenemen.

Edit: over spreekkoren

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oja, nog wat transfernieuws:

Feyenoord heeft interesse in Bobby Petta

Manchester City (en Ajax nog steeds) willen Danny Landzaat

Wiljan Vloet verkeert in crisis met zijn Roda JC

Tottenham Hotspur aast op Van Bommel

Hofs en Jevric warschijnlijk weg bij Vitesse

AC Milan, Juventus, Internazionale en AS Roma willen Maxwell, kost €12 miljoen

Geruchten, zonder link, alleen gelezen:

Ajax en Feyenoord interesse in Bousabon (NAC Breda), ook bevestigd door Hugo Borst

Edwin vd Sar in belangstelling van Manchester Utd nu hij op de bank zit bij Fulham

Soow jullie zijn weer een beetje bijgepraat... :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die Zuiverloon is wel goed idd.

Heb hem van de zomer zien spelen met Jong Feyenoord tegen jong Ajax om de finale van de Shellcup en hij deed het goed.

Maxwell voor 12 miljoen, ik vind dat wel een aardig bedrag is voor Maxwell.

Hij is niks voor niks geselecteerd voor het grote Brazilië!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Die Zuiverloon is wel goed idd.

Heb hem van de zomer zien spelen met Jong Feyenoord tegen jong Ajax om de finale van de Shellcup en hij deed het goed.

Maxwell voor 12 miljoen, ik vind dat wel een aardig bedrag is voor Maxwell.

Hij is niks voor niks geselecteerd voor het grote Brazilië!

maxwell kan een geweldige voetballer zijn, maar dit jaar vind ik dat hij een beetje meegaat met het huidige ajax-niveau... jammer van zo'n voetballer...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Met een beetje pech voor Feyenoord is Salomon Kalou voor de winterstop ook alweer weg. Auxerre wil de broertjes Kalou herenigen. Als Auxerre genoeg bied is Salomon Kalou dus weer weg. :(

klopt... echt klote... als je een goede speler hebt issie zo weer weg...

In Rotterdam dreigt in de winterstop, en anders wel volgend jaar een enorme leegloop te krijgen. Kuyt, Kalou, Buffel, Lazovic, Smolarek... En als Ono en Saidi zo blijven spelen zijn die ook zo weg :X

Mij lijkt het beter als Gullit de broertjes Kalou herenigd ;)

Auxerre vind ik ook niet echt een grote stap voorwaarts, ik denk dat als Salomon zo door blijft spelen hij wel een grotere club kan krijgen. Middenmoter in Spanje of zo...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

klopt... echt klote... als je een goede speler hebt issie zo weer weg...

In Rotterdam dreigt in de winterstop, en anders wel volgend jaar een enorme leegloop te krijgen. Kuyt, Kalou, Buffel, Lazovic, Smolarek... En als Ono en Saidi zo blijven spelen zijn die ook zo weg :X

Waar Lazovic en Smolarek naar toe dan, ze zitten bij Feyenoord grootendeels op de bank.... ?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Waar Lazovic en Smolarek naar toe dan, ze zitten bij Feyenoord grootendeels op de bank.... ?

daarom juist... ik hoorde dat Gullit niet meet met Smolarek verder hoeft, wél met Lazovic maar hij heeft geen kans om hem te testen als Kuyt/Kalou zo draait, dus die loopt kans om verhuurd te worden...

Link naar bericht
Delen op andere sites

De opstelling van Feyenoord zal zondag weinig afwijken van het duel met de Bredanaars. Hossam Ghaly zal Pascal Bosschaart weer vervangen, terwijl het aannemelijk is dat de ervaren Chris Gyan de voorkeur krijgt boven Gianni Zuiverloon. De enige wijziging in het elftal is de terugkeer van Romeo Castelen, die zondag ontbrak door een hamstringblessure. De rechteraanvaller traint weer volop mee met de groep en lijkt de Klassieker te halen. Zijn terugkeer gaat waarschijnlijk ten koste van Thomas Buffel, al wilde Gullit daar vrijdag geen uitsluitsel over geven. ‘Want Buffel en Castelen kunnen prima in één team samen spelen’, aldus de oefenmeester, die niet in detail wilde treden over de mogelijke opstelling. Het enige twijfelgeval is Glenn Loovens, die vrijdag de training verliet met een rugblessure. ‘Waarschijnlijk wordt zaterdag duidelijk of hij het haalt’, aldus Gullit. Overigens heeft het duel voor twee Feyenoorders een speciaal karakter. Hosssam Ghaly en Karim Saidi vieren het Suikerfeest na een maand vasten en hopen dat op te luisteren met een zege in de Arena. In Feyenoord TV lieten beiden onlangs weten een afspraak te hebben. Als één van de twee tegen Ajax scoort, zullen ze gaan bidden in een volle Arena.

Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Babos; Gyan, Saidi, Paauwe, Mtiliga; Buffel, Ono, Ghaly, Goor; Kuyt en Kalou.

leuk om ff te melden allemaal ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

daarom juist... ik hoorde dat Gullit niet meet met Smolarek verder hoeft, wél met Lazovic maar hij heeft geen kans om hem te testen als Kuyt/Kalou zo draait, dus die loopt kans om verhuurd te worden...

Maar ik vind het niet slim om Smolarek nu al te verkopen, stel nu: Je verhuurd Lazovic, Castelen is nog steeds niet fit en kuyt raakt geblesseerd; wie hou je dan over?? Juist, Smolarek, omdat Leonardo ook nog niet klaar is om hele wedstrijden te spelen.

En Buffel staat in de basis tegen Ajax, Castelen is nog niet fit.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar ik vind het niet slim om Smolarek nu al te verkopen, stel nu: Je verhuurd Lazovic, Castelen is nog steeds niet fit en kuyt raakt geblesseerd; wie hou je dan over?? Juist, Smolarek, omdat Leonardo ook nog niet klaar is om hele wedstrijden te spelen.

En Buffel staat in de basis tegen Ajax, Castelen is nog niet fit.

klopt wat je zegt, maar in het geval smolarek of lazovic verwacht ik één van die 2 snappie?

Vergeet verder Magrao (nu Jong Feyenoord), Pardo, Song (beter buitenspeler als back als je het mij vraagt) niet!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar ik vind het niet slim om Smolarek nu al te verkopen, stel nu: Je verhuurd Lazovic, Castelen is nog steeds niet fit en kuyt raakt geblesseerd; wie hou je dan over?? Juist, Smolarek, omdat Leonardo ook nog niet klaar is om hele wedstrijden te spelen.

En Buffel staat in de basis tegen Ajax, Castelen is nog niet fit.

Leonardo sukkelt ook al een paar jaar van de ene in de andere blessure, benieuwt of hij ooit nog echt terugkomt.

En van Lazovic heb ik nog niet veel bijzonders gezien, ze noemde hem eerst de nieuwe Kezman :r, hij komt niet eens in de buurt van Kezza

Link naar bericht
Delen op andere sites

ADO pakt uit tegen RBC: 5-1.

RBC bakt er met Jan van Dijk ook weinig van. :N

FC Dordrecht heeft de koppositie overgenomen van Heracles Almelo in de Gouden Gids Divisie.

En van Basten is geinterreseerd in Yildirim van SC Heerenveen voor Oranje.

Joris Mathijssen van AZ is er al aan toegevoegd door het matige spel van Heitinga.

En Melchiot is ook weer terug in Oranje.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ADO pakt uit tegen RBC: 5-1.

RBC bakt er met Jan van Dijk ook weinig van. :N

FC Dordrecht heeft de koppositie overgenomen van Heracles Almelo in de Gouden Gids Divisie.

En van Basten is geinterreseerd in Yildirim van SC Heerenveen voor Oranje.

Joris Mathijssen van AZ is er al aan toegevoegd door het matige spel van Heitinga.

En Melchiot is ook weer terug in Oranje.

Ik ben blij dat we een bondscoach hebben die ook op vorm selecteren... Iedereen weet dat Mathijssen, Yildirim, Castelen niet echt geweldige spelers zijn, maar het zijn wel spelers die verekte goed kunnen zijn als ze in vorm zijn... dát is een verschil.

Advocaat bleef stug Kluivert selecteren en opstellen, dat viel mij erg tegen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
En van Basten is geinterreseerd in Yildirim van SC Heerenveen voor Oranje.

Wordt lastig. Yildirim heeft meerdere malen laten weten graag voor zijn moederland Turkije te willen spelen, maar misschien dat MvB hem kan overhalen voor Oranje te kiezen. Yildirim kan zeker een goede zijn voor oranje.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wordt lastig. Yildirim heeft meerdere malen laten weten graag voor zijn moederland Turkije te willen spelen, maar misschien dat MvB hem kan overhalen voor Oranje te kiezen. Yildirim kan zeker een goede zijn voor oranje.

Net zoiets als Kalou... Slalomon dan...

Vandaag een stukje in de column van Hugo Borst over woensdag jl. Jong Feyenoord - RKC

Woensdagavond, tijdens Jong Feyenoord - RKC, misdroeg een klein deel van het Legioen zich. Khalid Sinouh, doelman van de Waalwijkers, werd uitgescholden voor teringterrorist, !@##$!@#moslim en geitenneuker. Als hij ging uittrappen, hoorde hij geitengeblaat.

Zelf heb ik het op 100 meter afstand niet geregistreerd, maar na afloop stond ik oog in oog met een pipse Sinouh. Hij had de haat gehoord en voelde zich bedreigd. Toen scheidsrechter Van Sighem tijdens de wedstrijd vroeg of hij moest ingrijpen, schudde de doelman zijn hoofd. Hij wilde het niet uitvergroten of laten escaleren.

Ik vroeg Khalid na afloop waarom hij, geëngageerde voetballer van Marokkaanse afkomst en een liberale moslim, zich eigenlijk niet eerder openlijk had uitgelaten over de moord op Van Gogh en de nasleep? Als rolmodel kan hij immers brandjes blussen. Nou, dat ging hij ook zeker doen. Donderdagavond zat hij bij Barend en Van Dorp, zei hij.

Hij is, dezer dagen, een aangeslagen sportman. Gisteren sprak ik hem nog even aan de telefoon. Khalid zei dat hij meteen na het opstaan Teletekst (101, geen 601) aanzet en opgelucht adem haalt als er de afgelopen nacht niks in de brand is gestoken, dat hij alle geweld afkeurt, dat hij zijn 2-jarige zoontje in Nederland in vrede wil laten opgroeien. Kan de volgende mafkees die plannen heeft om Sinouh of een van zijn collega's te beledigen daar misschien even bij stilstaan?

Ik wacht nog steeds met smart op de eerste voetballers die het niet langer pikken. Wanneer treden ze nou eens op tegen hun eigen supporters? Laat de wedstrijd eens stilleggen en roep per microfoon de aso's tot de orde. In dit geval: de paar idioten die Sinouh uitmaakten voor geitenneuker, beledigden en kwetsten indirect ook de moslims Saïdi en Ghaly die voor Feyenoord spelen.

Ik vind dat het Feyenoordlegioen zich na uit AZ (waar ze zich hebben misdragen) niet heeft laten zien dat ze het wél kunnen... Schandalig vind ik het. Sinouh zat donderdag bij Barend en Van Dorp gewoon te huilen... Dit kan echt niet hoor... Ik ben Feyenoorder maar dit gaat wat ver...!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Helaas nog niets meegekregen van de klassieker behalve de uitslag. Hoorde wel dat de thuisploeg iets beter was, maar dat de uitslag wel terecht was, aangezien beide ploegen kansen hebben gehad.

Grappig trouwens dat het Feyenoord op diverse internetfora verweten wordt dat het zich als grote favoriet uitriep voor de wedstrijd, terwijl dat toch echt sommige journalisten waren. In het Feyenoord kamp heb ik alleen verhalen gehoord dat ze optimistisch waren omdat het momenteel aardig loopt, dat vind ik nou niet jezelf als favoriet voor de wedstrijd bestempelen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Helaas nog niets meegekregen van de klassieker behalve de uitslag. Hoorde wel dat de thuisploeg iets beter was, maar dat de uitslag wel terecht was, aangezien beide ploegen kansen hebben gehad.

v.d Vaart is geblesseerd en heeft zich afgemeld voor het Nederlands Elftal.

Gunstig voor PSV en AZ deze uitslag :).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Helaas nog niets meegekregen van de klassieker behalve de uitslag. Hoorde wel dat de thuisploeg iets beter was, maar dat de uitslag wel terecht was, aangezien beide ploegen kansen hebben gehad.

Ik heb niets gezien, de hele wedstrijd per radio gehoord... Ajax had iets meer kansen, en iets meer overwicht, maar af en toe zeiden ze ook: "Je kunt zien dat Feyenoord een betere ploeg is want ze komen beter in de wedstrijd"... Moeilijk te zeggen, maar als de site van Feyenoord al het volgende meld: "Het verschil op de ranglijst tussen Feyenoord en Ajax blijft vier punten. Dat was zondag de voornaamste opbrengst van een in 1-1 geëindigde klassieker, waarin de Amsterdammers de meeste aanspraak maakten op de overwinning. Omdat PSV en AZ hun wedstrijden wel wonnen, zakt Feyenoord wel naar de derde plaats. " zegt dat wel genoeg...

Ik baal er, als Feyenoord, toch wel van... }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites
v.d Vaart is geblesseerd en heeft zich afgemeld voor het Nederlands Elftal. Gunstig voor PSV en AZ deze uitslag :).

Ja dat is ook zo Voor PSV is dit de gedroomde uitslag en AZ staat nu (voorlopig) tweede. Ik ben echt benieuwd of Co dat vol kan houden (zie ook vorig seizoen). Typisch ook al die geblesseerde Ajacieden. V.d. Vaart, Pienaar, De Jong, ze vielen bij bosjes vanmiddag. Daarnaast pakt Ajax drie keer geel tegen 1x Feyenoord, dus de ontevredenheid zal in Amsterdam denk ik het grootst zijn., vanwege het puntverlies maar ook de persoonlijke schade.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja dat is ook zo Voor PSV is dit de gedroomde uitslag en AZ staat nu (voorlopig) tweede. Ik ben echt benieuwd of Co dat vol kan houden (zie ook vorig seizoen). Typisch ook al die geblesseerde Ajacieden. V.d. Vaart, Pienaar, De Jong, ze vielen bij bosjes vanmiddag. Daarnaast pakt Ajax drie keer geel tegen 1x Feyenoord, dus de ontevredenheid zal in Amsterdam denk ik het grootst zijn., vanwege het puntverlies maar ook de persoonlijke schade.

ja en vergeet niet dat de 3e plaats (op 4 punten), 2e plaats (op 6 punten) en 1e plaats (op 10 punten) wel erg ver weg is en dat ajax voorlopig beter achterom dan voorwaats kan kijken...

Link naar bericht
Delen op andere sites

nou... dit weekend is weer afgesloten

de klassieker achter de rug

ruud van nistelrooij, boudewijn zenden, arjen robben weer gescoord in engeland

Ik hoop dat barca vanavond kan winnen... valencia en sevilla blijven maar misstappen zetten, real madrid begint zo langzamerhand weer bovenop zijn crisis te komen

Dan kunnen we weer uit gaan kijken naar Andorra - Nederland

En dan volgende week wordt er weer een vol voetbalprogramma afgewerkt...

Ik verwacht volgende week geen misstap van de TOP-4 (mag ik dat zo zeggen :P ), leuk detail is wel Willem II - NAC Breda, de 2 rivalen, dat gaat weer spoken hier in tilburg ;)

En om dan nog even vooruit te blikken, daarna wacht ons namelijk een Europacup week met Juve - Ajax op dinsdag (zou er iets te halen vallen) en woensdag PSV - Arsenal (zelfde vraag...) Donderdag is er weer Uefa-Cup, zonder feyenoord helaas...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik hoop dat barca vanavond kan winnen... valencia en sevilla blijven maar misstappen zetten, real madrid begint zo langzamerhand weer bovenop zijn crisis te komen

En om dan nog even vooruit te blikken, daarna wacht ons namelijk een Europacup week met Juve - Ajax op dinsdag (zou er iets te halen vallen) en woensdag PSV - Arsenal (zelfde vraag...) Donderdag is er weer Uefa-Cup, zonder feyenoord helaas...

Barca verloren van Betis Sevilla en Real Madrid met 6-1 Albacete verpletterd.

Ik denk dat er voor PSV tegen Arsenal zeker iets te halen valt, de vorige keer hoefde men zeker niet veel onder te doen ik gok op 1-1.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Arsenal had wel moeilijk gewonnen bij de club van Martin Jol: Tottenham.

4-5.

En over de Gouden Gids Divisie.

Hekkensluiter FC Eindhoven wint opvallend bij BV Veendam met 1-4.

gloort er nog iets voor FC Eindhoven?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Arsenal had wel moeilijk gewonnen bij de club van Martin Jol: Tottenham.

4-5.

En over de Gouden Gids Divisie.

Hekkensluiter FC Eindhoven wint opvallend bij BV Veendam met 1-4.

gloort er nog iets voor FC Eindhoven?

het jammere vind ik bij de gouden gids divisie dat er minder te winnen is...

Okay, je kan nacompetitie afdwingen, maar je kan niet degraderen, dus clubs die na 10 wedstrijden in het rechterrijtje staan kunnen zich bij wijs van spreken alvast opladen voor het volgende seizoen...

jammer dat er niet 1 degradeert en er dan een hoofdklasse-club bij komt, maar dan is weer de vraag: Uit welke hoofdklasse en waar moet deze dan in geplaatst worden...

Link naar bericht
Delen op andere sites
jammer dat er niet 1 degradeert en er dan een hoofdklasse-club bij komt, maar dan is weer de vraag: Uit welke hoofdklasse en waar moet deze dan in geplaatst worden...

Daarnaast staan de meeste amateurclubs ook niet te trappelen om naar de Gouden Gids Divisie te gaan. Het kost nogal wat om een BVO te worden en de meeste clubs kunnen dat simpelweg niet betalen. De enige die momenteel weer interesse heeft is Omniworld uit Almere, maar de rest ziet het dus gewoon niet zitten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Daarnaast staan de meeste amateurclubs ook niet te trappelen om naar de Gouden Gids Divisie te gaan. Het kost nogal wat om een BVO te worden en de meeste clubs kunnen dat simpelweg niet betalen. De enige die momenteel weer interesse heeft is Omniworld uit Almere, maar de rest ziet het dus gewoon niet zitten.

Omniworld is al enkele jaren bezig, AGOVV is er met ingang van het vorige seizoen (weer) bij.

Het lijkt me wel leuk om een club uit Zeeland of Flevoland erbij te krijgen, die zijn tenslotte nog niet vertegenwoordigd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Daarnaast staan de meeste amateurclubs ook niet te trappelen om naar de Gouden Gids Divisie te gaan. Het kost nogal wat om een BVO te worden en de meeste clubs kunnen dat simpelweg niet betalen. De enige die momenteel weer interesse heeft is Omniworld uit Almere, maar de rest ziet het dus gewoon niet zitten.

klopt, daarbij moet je dan, vind ik, ook de hoofdklasses in klasse verdelen en niet in regio's als je begrijpt wat ik bedoel. Maar je hebt wel gelijk, maar je kan het ook anders spelen... Is een competitie van 18 clubs (GGdivisie resp. 19) wel zo nodig... Is het nodig voor de topclubs in Nederland om wedstrijden tegen (met alle respect) Groningen, Den Haag, Den Bosch, Volendam, RBC, etc...

Kan er geen GGdivisie van 16 (of maybe nog minder clubs) komen (helaas voor de clubs die dan buiten de boot vallen)... dat je dan later kijkt of dit ook mogelijk is voor de eredivisie... :{

ik zeg maar iets *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoorde vanavond in ''Voetbal-Insite'' dat Ajax Kanu wil terughalen?

Zal mij benieuwen. Na de winterstop weten we meer. Hij stond al wel heel lang op de lijst. ;)

Meer nieuws:

Van Bommel overweegt ajax

Vloet + Roda spelers ruzie bijgelegd

FC Twente trekt zweede aanvaller aan

Van Gaal genoemd bij Boca Juniors

Ghali haalt uit naar Gullit

en ook dat van Kanu, lees daarover meer hieronder:

Ajax zoekt meer versterkingen:

Komende woensdag tijdens de vriendschappelijke interland Frankrijk – Polen zal er een delegatie van Ajax op de tribune zitten om de Poolse middenvelder Sebastian Mila (Dyskobolia Grodzisk) en de spits Maciej Zurawski (Wisla Kraków) te bekijken, beide spelers worden al langere tijd gevolgd door de Amsterdamse club.

Ronald Koeman ging gisteren in het programma Voetbal Insite in op de namen van enkele mogelijke versterkingen voor de spitspositie, naast de Pool Maciej Zurawski, staan daar ook de namen op van Jan Koller (Borussia Dortmund) en Nwanko Kanu (West Bromwich Albion)

Daarnaast worden ook de jonge spitsen Marouane Chamakh (Girondins Bordeaux) en Markus Rosenberg (Halmstads BK, gehuurd van Malmö FF) nog steeds in verband gebracht met de landskampioen.

dat was het wel weer een beetje... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De enige die momenteel weer interesse heeft is Omniworld uit Almere, maar de rest ziet het dus gewoon niet zitten.

Omniworld wil erg graag ja. Maar het geplande grote Omniworld stadion (voor allerlei takken van sport) gaat ook al niet meer door en de gemeente heeft ook geen zin om te sponsoren ed.

Omniworld is er nog niet klaar voor, het team is nog echt niet sterk genoeg.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mmmmmm, Jan Koller naar Ajax hè.

Hij is een erg goede speler maar of ik hem nou graag bij Ajax zie spelen..

Als je een gerucht verspreid doe dat dan aub voorzichtig... Want als je het zo zegt denk ik dat het rond is, maar ik heb alle mogelijke bronnen bekeken maar er is nog niets zeker

Dit is het enige wat ik er over lees:

Ronald Koeman ging gisteren in het programma Voetbal Insite in op de namen van enkele mogelijke versterkingen voor de spitspositie, naast de Pool Maciej Zurawski, staan daar ook de namen op van Jan Koller (Borussia Dortmund) en Nwanko Kanu (West Bromwich Albion).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nog een bericht over Theo Lucius in het Brabants Dagblad:

"Theo Lucius staat bekend om de handel in vuurwerk en weet zijn voorraad overtuigend te verkopen. ... Hiervoor dreigt hij te worden achtervolgt."

"Naar verluid heeft Theo Lucius een kind in Zweden."

Nog een bericht over hem:

Lucius ontevreden over eigen publiek

Altijd die negativiteit over Lucius :r, daar kan ik echt niet tegen.

Over zijn goede spel word nooit gesproken }:|.

En dat laatste bericht: hij heeft wel een beetje gelijk, maar als je veel geld uitgeeft om naar een voetbalwedstrijd te gaan mag je toch hopen op een leuke wedstrijd.

Ik zou zelf waarschijnlijk ook teleurgesteld zijn als ik naar de wedstrijd was geweest....

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Altijd die negativiteit over Lucius :r, daar kan ik echt niet tegen.

Over zijn goede spel word nooit gesproken }:|.

En dat laatste bericht: hij heeft wel een beetje gelijk, maar als je veel geld uitgeeft om naar een voetbalwedstrijd te gaan mag je toch hopen op een leuke wedstrijd.

Ik zou zelf waarschijnlijk ook teleurgesteld zijn als ik naar de wedstrijd was geweest....

tjah... dat is waarschijnlijk omdat hij niet vaak goed speelt en een enorme grote bek heeft...

Als ik lees in de VI: "Hiddink kan niet meer om mij heen" dan denk ik, als je dat zegt over de trainer van Groningen of zo, okay, maar je praat wel over PSV... En als hij graat middenveld speelt of zijkant voorin hebben ze daar Park, vBommel, Beasley, Farfan lopen, die zijn op het moment gewoon beter...

Link naar bericht
Delen op andere sites

*O* En WE staan weer bovenaan in groep 1 wat Oranje betreft *O*

Maar wat een draak van een wedstrijd tegen Andorra weer. Kennelijk slaagt Oranje er maar niet in om tegen dat soort landen eens goed voetbal te spelen. Gelukkig wel drie mooie doelpunten.

België weer onderuit *(* het gaat daar ook met het jaar minder, terwijl er korte tijd geleden nog met zoveel lof over de Rode Duivels gesproken werd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
*O* En WE staan weer bovenaan in groep 1 wat Oranje betreft *O*

Maar wat een draak van een wedstrijd tegen Andorra weer. Kennelijk slaagt Oranje er maar niet in om tegen dat soort landen eens goed voetbal te spelen. Gelukkig wel drie mooie doelpunten.

België weer onderuit *(* het gaat daar ook met het jaar minder, terwijl er korte tijd geleden nog met zoveel lof over de Rode Duivels gesproken werd.

Tjah... draak van een wedstrijd, wij Nederlanders zijn nou eenmaal te verwend, het doet er verder niet toe, wat je zegt, we staan weer 1e...

België is gewoon niets waard zonder Bartje Goor :P Neej ik kan ook geen oorzaak vinden voor die plotselinge ommekeer

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, ik zag het ook op het Sportjournaal.

Het is echt schandalig.

De Spanjaarden zijn erg racistisch.

Wright-Philps kwam erin en ze gingen oerwoud geluiden maken.

De trainer van Spanje was ook zo erg.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Duels ook zondagmiddag om 16.30 uur

19 november 2004, 15:24:21

ZEIST (ANP) - In het nieuwe voetbalseizoen kunnen ook wedstrijden in de eredivisie op zondag om 16.30 uur beginnen. Dat blijkt uit het zogenaamde Tenderdocument dat de Eredivisie CV vrijdag op haar eigen website heeft geplaatst.

Daarin worden de (zes) pakketten, de procedures en de randvoorwaarden belicht voor de uitzendrechten van de eredivisie voor de komende drie seizoenen. Het nieuwe aanvangstijdstip op zondag, naast de reeds bestaande aanvangsuren 12.30 uur en 14.30 uur, is niet verplicht. Clubs mogen zelf aangeven hoe vaak en wanneer ze een thuiswedstrijd op zondag om 16.30 uur willen laten aanvangen. Indien de lokale autoriteiten instemmen, mogen wat de ECV betreft ook duels met een (hoge) risicofactor zondag in de namiddag beginnen.

,,Deze uitbreiding is in het speelschema opgenomen op verzoek van een aantal eredivisieclubs'', zei Chris Woerts, commercieel directeur van de ECV. ,,Vooral in bepaalde regio's in het zuiden en oosten sluit dat tijdstip goed aan bij maatschappelijk leven in die gebieden. In België en Duitsland zijn wedstrijden later op zondagmiddag ook in trek.''

Wat een rottijd zondag om 16.30u, wordt ook moeilijk met Studio Sport om 19.00u moeten ze die wedstrijd waarschijnlijk later (na 20.00u laten zien).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...