Ga naar inhoud

Voetbal: Speculatie en Discussie - deel 2


Aanbevolen berichten

Knappe zege van De Graafschap op Roda JC. Brengt ze weer iets verder van de laatste plaats.

Toch wel gek hoe voetbal kan lopen. Wint Roda JC vlak VOOR de winterstop eerst van de toen huidige nummer #1: PSV en zorgt daarmee voor een grote verrassing.

Verliezen ze gelijk NA de winterstop van de nummer #18: De Graafschap. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

ajax dus gewonnen...

das dus knap balen..

k had liever dat utreg gewonnen had..

en feyenoord ^O^

Whaha... Als je dat al balen vindt, het wordt nog veel erger! Feyenoord krijgt vandaag een flink pak op hun broek, let maar op! *)kakkerlakken

...We're Coming From Amsterdam, We're Going To Win The Cup...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Whaha... Als je dat al balen vindt, het wordt nog veel erger! Feyenoord krijgt vandaag een flink pak op hun broek, let maar op! *)kakkerlakken

...We're Coming From Amsterdam, We're Going To Win The Cup...

begrijp ik uit jou woorden dat jij ajacied bent? :r

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Scherp gezien! ^O^

Ag ja, de één houdt van Feyenoord en de ander van voetbal... :)

HAHAHHA

HUMORPANTALON BEN JE HOOR ;)

maar feyenoord gaat dus ff dik winne vandaag op dit moment nog 0-0 (toen ik dit typte) maar ze hebben nu rust en hebben nog een helft te gaan

dus *adriaan* kom we gaan er tegenaan

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

HAHAHHA

HUMORPANTALON BEN JE HOOR ;)

maar feyenoord gaat dus ff dik winne vandaag op dit moment nog 0-0 (toen ik dit typte) maar ze hebben nu rust en hebben nog een helft te gaan

dus *adriaan* kom we gaan er tegenaan

1-0 *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Inderdaad... erg stil...

(overigens ben ik niet van Rotterdamse kant *) )

Kom op, het gaat erom dat je voor Feyenoord was...

*B100* : Ik voelde aan m'n neus dat Feyenoord ging verliezen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Kom op, het gaat erom dat je voor Feyenoord was...

*B100* : Ik voelde aan m'n neus dat Feyenoord ging verliezen...

ik had er ook weinig vertrouwen in... klote, maar ik ging er niet meer van uit dat we kampioen zouden worden...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik had er ook weinig vertrouwen in... klote, maar ik ging er niet meer van uit dat we kampioen zouden worden...

Die Gullit is er nu een half jaar en heeft al 15 spelers gekocht... En dan nog niet kunnen winnen, dan is het toch wel heel erg met je gesteld hoor!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Die Gullit is er nu een half jaar en heeft al 15 spelers gekocht... En dan nog niet kunnen winnen, dan is het toch wel heel erg met je gesteld hoor!

Robin04, beste man, je hoeft nu niet alles overhoop te gaan halen wat over feyenoord gaat, ik heb genoeg te verwerken vandaag *)

Koeman is ook echt niet gelukkig met zijn aankopen, en Gullit speelt nu één wedstrijd met zijn nieuwe spelers, daar kan je hem (nog) niet op afrekenen!

Overigens ben ik het wel met je eens dat het erg met feyenoord en in het bijzonder met gullit gesteld is

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Robin04, beste man, je hoeft nu niet alles overhoop te gaan halen wat over feyenoord gaat, ik heb genoeg te verwerken vandaag *)

Koeman is ook echt niet gelukkig met zijn aankopen, en Gullit speelt nu één wedstrijd met zijn nieuwe spelers, daar kan je hem (nog) niet op afrekenen!

Overigens ben ik het wel met je eens dat het erg met feyenoord en in het bijzonder met gullit gesteld is

0keej, 0keej... Maar vertel mij dan eens over welke aankopen Koeman niet helemaal tevreden is?

En je zegt dat Gullit nu één wedstrijd met z'n nieuwe spelers speelt... Beetje raar als er na een winterstop ineens een heel nieuw elftal in het veld staat... O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

0keej, 0keej... Maar vertel mij dan eens over welke aankopen Koeman niet helemaal tevreden is?

En je zegt dat Gullit nu één wedstrijd met z'n nieuwe spelers speelt... Beetje raar als er na een winterstop ineens een heel nieuw elftal in het veld staat... O}

Je kunt nu toch ook niet zeggen dat Charisteas een slechte aankoop is?

Ik maak graag een lijstje met aankopen van ajax door koeman, maar dat wordt denk ik een hoop gegoogle...

in ieder geval: sikora, soetaers, anastasiou, (was machlas onder koeman?)

maar jah, ik ben dus anti-ajax dus ik ken ze niet allemaal uit mijn hoofd *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je kunt nu toch ook niet zeggen dat Charisteas een slechte aankoop is?

Ik maak graag een lijstje met aankopen van ajax door koeman, maar dat wordt denk ik een hoop gegoogle...

in ieder geval: sikora, soetaers, anastasiou, (was machlas onder koeman?)

maar jah, ik ben dus anti-ajax dus ik ken ze niet allemaal uit mijn hoofd *)

een speler als Anastasiou was meer uit nood, omdat Zlatan weg ging... Er was toen ook al gezegd dat als er een andere spits werd gevonden dat Anastasiou bankie kon gaan zitten...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

een speler als Anastasiou was meer uit nood, omdat Zlatan weg ging... Er was toen ook al gezegd dat als er een andere spits werd gevonden dat Anastasiou bankie kon gaan zitten...

omdat zlatan weg ging? anastasiou zat daar al eerder...

hij heeft geen potten kunnen breken en alleen een 1-0 tegen roda thuis in de 89e minuut (het zal eens nie zo zijn) en dat was het

kortom dat was een miskoop

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

omdat zlatan weg ging? anastasiou zat daar al eerder...

hij heeft geen potten kunnen breken en alleen een 1-0 tegen roda thuis in de 89e minuut (het zal eens nie zo zijn) en dat was het

kortom dat was een miskoop

Ik weet niet waar jij toen met je ged8en was, maar Anastasiou is gekomen omdat Zlatan z'n biezen had gepakt en we nu zonder een echte spits zaten...

Link naar bericht
Delen op andere sites
als ik alle miskopen van koeman optel zien we een waslijst waar een verzorster van het weeshuis nog trots op is...

bij gullit kan ik er zo geen bedenken

Vindt je het raar dat je geen miskopen kan bedenken bij Feyenoord? Gullit heeft meer spelers gekocht dan dat er in een elftal passen... Das vrij lastig oordelen dan!

Link naar bericht
Delen op andere sites
0w, 0w, 0w... Wat heb ik zitten genieten zeg, net bij Studio Sport... ^O^

Ik zal verder niet in details treden... ;)

Humorpentalon :P

Ajax draait ook weer een keer goed en gelijk trek je je bek open in dit topic... maarja, je goed recht!

Treed maar lekker in details, ik heb het toch niet gezien

Link naar bericht
Delen op andere sites
De eerste goal van Vitesse was echt een fout van Babos, ik vond Feyenoord niet echt geweldig spelen.

Hier kan ik het alleen mee eens zijn. Feyenoord speelde wel met inzet, maar niet genoeg. Ze hadden na de 1-0 door moeten drukken, maar helaas rende iedereen daardoor zo gehaast naar voren, dat Vitesse (dat met name voor rust vreselijk irritant speelde trouwens) ineens vrije doortocht had en dat moet je met een spits als Glucsevic natuurlijk niet doen. Die 1-1 was inderdaad een kolossale fout van Babos. Die bal had hij gewoon moeten pakken. Door die 1-1 kreeg Vitesse ineens de wedstrijd in de schoot geworpen. Toch lag het niet alleen aan Babos, ook de voorhoede (met name Kalou) stak niet in beste vorm vandaag.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hier kan ik het alleen mee eens zijn. Feyenoord speelde wel met inzet, maar niet genoeg. Ze hadden na de 1-0 door moeten drukken, maar helaas rende iedereen daardoor zo gehaast naar voren, dat Vitesse (dat met name voor rust vreselijk irritant speelde trouwens) ineens vrije doortocht had en dat moet je met een spits als Glucsevic natuurlijk niet doen. Die 1-1 was inderdaad een kolossale fout van Babos. Die bal had hij gewoon moeten pakken. Door die 1-1 kreeg Vitesse ineens de wedstrijd in de schoot geworpen. Toch lag het niet alleen aan Babos, ook de voorhoede (met name Kalou) stak niet in beste vorm vandaag.

ik weet het ook niet meer precies... de kwaliteit is misschien niet bijstergoed, maar toch een plaats in de subtop van Nederland onwaardig... Iedereen is uit vorm, men is niet echt bereid door het vuur te gaan voor elkaar of zo, hoe hard ze ook werken... Ik weet ook niet wat voor aandeel Gullit hierin heeft

Antonio, ben jij eigenlijk feyenoorder aangezien jij zo vaak naar de kuip gaat?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vitesse beschikt nu ook over goede spelers.

Wapenaar, Yakubu, Knopper, Hersi, Vreven, Gluscevic.

En SC Heerenveen heeft nu evenveel punten als Feyenoord dus Feyenoord zit nu zo goed als in de subtop.

Ik hou m'n mondje dicht over het verlies van Feyenoord ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vitesse beschikt nu ook over goede spelers.

Wapenaar, Yakubu, Knopper, Hersi, Vreven, Gluscevic.

En SC Heerenveen heeft nu evenveel punten als Feyenoord dus Feyenoord zit nu zo goed als in de subtop.

Ik hou m'n mondje dicht over het verlies van Feyenoord ;)

je kan momenteel beter spreken over een top-3 dan een top-4... helaas, ook voor de spanning op de nederlandse velden

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hier kan ik het alleen mee eens zijn. Feyenoord speelde wel met inzet, maar niet genoeg. Ze hadden na de 1-0 door moeten drukken, maar helaas rende iedereen daardoor zo gehaast naar voren, dat Vitesse (dat met name voor rust vreselijk irritant speelde trouwens) ineens vrije doortocht had en dat moet je met een spits als Glucsevic natuurlijk niet doen. Die 1-1 was inderdaad een kolossale fout van Babos. Die bal had hij gewoon moeten pakken. Door die 1-1 kreeg Vitesse ineens de wedstrijd in de schoot geworpen. Toch lag het niet alleen aan Babos, ook de voorhoede (met name Kalou) stak niet in beste vorm vandaag.

Dat komt er van. Als Gullit meteen zoveel nieuwe spelers opstelt kun je verwachten dat het nog niet draait. Het heeft tijd nodig. Al vond ik Hofs wel goed spelen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

speelt az de laatste jaren mee in de top-3 wil jij zeggen?

Nee, ik bedoel dat de laatste jaren het gat tussen de Grote 3 Feyenoord, Ajax & PSV toen altijd groot was.

Dan hadden ze aan het einde van de competitie iets van 80 punten en de nummer 4 amper 50 punten.

Dat bedoel ik. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

(vi.nl)

ROEPT U MAAR

Hebben jullie ook zo'n medelijden met Ruud Gullit? 'Ik ben niet te benijden', treurde de coach na het verlies tegen Vitesse, waarna hij een wel heel zielig verhaaltje afstak: 'Waar heb ik dit aan verdiend? Hier staat een geplaagd man. Ik krijg het gevoel dat ik niet vooruit kom met Feyenoord. Hoe is het mogelijk dat we deze wedstrijd hebben verloren? Dit is een enorme deuk voor mij, de spelers en de club.' Let vooral op de volgorde die Gullit hanteert: voor mij, de spelers en de club.

Wel grappig dit stukje :P (tenzij je fan bent van Gullit ;)).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet nie wat iedereen nou zeurt over een fout van Babos, maar volgens mij heeft de verdediging gewoon ONGELOOFLIJK geblunderd... Hoe mogen die gasten ooit met z'n 2-en vrij komen te staan voor de keeper? Ik vind dat je dat niet op een keeper mag afrekenen! :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik weet nie wat iedereen nou zeurt over een fout van Babos, maar volgens mij heeft de verdediging gewoon ONGELOOFLIJK geblunderd... Hoe mogen die gasten ooit met z'n 2-en vrij komen te staan voor de keeper? Ik vind dat je dat niet op een keeper mag afrekenen! :N

Die speler had nooit zo vrij mogen staan, maar hij had die bal niet zo mogen laten doorglippen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Antonio, ben jij eigenlijk feyenoorder aangezien jij zo vaak naar de kuip gaat?

Yep! Seizoenkaarthouder en dus ook niet te benijden nu ;)

Maargoed wie er schuld heeft? Ik weet het niet. Feit is wel dat dit elftal gisteren gewoon gefaald heeft, want eerlijk is eerlijk, ze hadden het voor rust al moeten beslissen, aangezien Vitesse toen slechts één keer op doel schoot en Feyenoord steeds in de aanval was, maar de Rotterdamse spitsen waren gewoon veel te matig. De nieuwelingen hadden hun goede en zwakke momenten, maar over hen kun je pas na een paar weken echt oordelen denk ik.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Yep! Seizoenkaarthouder en dus ook niet te benijden nu ;)

Maargoed wie er schuld heeft? Ik weet het niet. Feit is wel dat dit elftal gisteren gewoon gefaald heeft, want eerlijk is eerlijk, ze hadden het voor rust al moeten beslissen, aangezien Vitesse toen slechts één keer op doel schoot en Feyenoord steeds in de aanval was, maar de Rotterdamse spitsen waren gewoon veel te matig. De nieuwelingen hadden hun goede en zwakke momenten, maar over hen kun je pas na een paar weken echt oordelen denk ik.

Het is ook gewoon een wisselwerking... het kan niet blijven doorgaan dat de aanval sterk is en de verdediging niet... Het is nu gewoon het hele team dat de vorm mist... ze komen er wel weer overheen, maar de vraag is wanneer. Woensdag tegen AZ? Ik weet het niet. Ik weet wel dat je kan schreeuwen op versterkingen maar als de vorm er niet is dan kom je niet ver. Het enige wat je dan kan doen is keihard trainen en werken tijdens de wedstrijd (hetgeen ze hebben gedaan) en dan maar hopen dat de vorm terugkomt. Die vorm zal terugkomen, maar met de huidige stand van de competitie kan je wel zeggen dat de teerling geworven is. Het is een zaak om nu terug te keren in een goede vorm, dat alles weer gaat draaien, de automatismes terugkomen en dat Feyenoord weer aansluiting kan vinden bij Ajax, PSV en AZ. Is het niet dit seizoen dan wel volgend seizoen. Nu ook effe niet de wijzende vinger naar de coach of de spelers laten gaan denk ik zo...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou, ik heb de laatste dagen al niet veel goeds over Feyenoord gezegd, maar ik vind het echt een wanbeleid... Gullit heeft voor de winterstop aangegeven nieuwe mankrachten nodig te hebben, dan neemt ie een paar van die gasten uit landen waar je uberhaupt nog nooit van gehoord hebt, en een paar spelers uit slechte clubs in de Nederlandse competitie... :? Ik wil Ajax niet de hemel in prijzen, maar je kan ook eens kijken wat je koopt en een sterke speler kopen... Als je naar Ajax kijkt en die Charisteas ziet, die heeft vanaf minuut 1 al een geweldige uitstraling heeft en speelt (voor een eerste keer in een nieuw systeem) best aardig! Kijk, of je nou 6 "slechte" spelers koopt, of 1 goede... Een wereld van verschil, heerlijk hoor bij Feyenoord z0wn defensie die elkaar geen eens fatsoenlijk kan verstaan... Neej, volgens mij hebben ze een kat in de zak gekocht!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nou, ik heb de laatste dagen al niet veel goeds over Feyenoord gezegd, maar ik vind het echt een wanbeleid... Gullit heeft voor de winterstop aangegeven nieuwe mankrachten nodig te hebben, dan neemt ie een paar van die gasten uit landen waar je uberhaupt nog nooit van gehoord hebt, en een paar spelers uit slechte clubs in de Nederlandse competitie... :? Ik wil Ajax niet de hemel in prijzen, maar je kan ook eens kijken wat je koopt en een sterke speler kopen... Als je naar Ajax kijkt en die Charisteas ziet, die heeft vanaf minuut 1 al een geweldige uitstraling heeft en speelt (voor een eerste keer in een nieuw systeem) best aardig! Kijk, of je nou 6 "slechte" spelers koopt, of 1 goede... Een wereld van verschil, heerlijk hoor bij Feyenoord z0wn defensie die elkaar geen eens fatsoenlijk kan verstaan... Neej, volgens mij hebben ze een kat in de zak gekocht!

Kijk eindelijk iemand die verstand van voetbal heeft..

Het vernieude Feyenoord zou volgens Gullit weer komen met vernieuwd en beter voetbal.

Maar wanneer ik kijk naar die spelers...

Vernieuwd?? Ze zijn eerder slechter geworden dan beter!

Laten ze inderdaad maar eens een echte goede speler kopen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik geef jullie volkomen gelijk, maar feyenoord heeft dus niet het geld dat ajax heeft... Waarom niet? Feyenoord speelt geen champions league. Waarom niet? Feyenoord eindigt steeds slecht in de competitie. Waarom? Rob Baan en de rest van Feyenoord hebben een tijdje terug veel geld in slechte spelers gestoken...

Als feyenoord veel versterkingen moeten hebben moeten het spelers zijn die financieel aantrekkelijk zijn. Het is sowieso moeilijk. Ik denk indd ook dat ze de kat in de zak hebben gekocht, maar je weet het nooit, we zullen het zien...

Link naar bericht
Delen op andere sites
PSV wint makkelijk van Volendam (het staat nu 4-0), ik had eigenlijk ook niet anders verwacht.

Tussenstand:

Go Ahead Eagels - Willem II 0-1 (ed van GAE)

Dordrecht - Den Bosch 1-3

Morgen Feyenoord - AZ :) !

slecht, vorige ontmoeting was 10-0 *)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aardig groepje dat zich inmiddels geplaatst heeft voor de kwartfinale:

PSV, Willem II, Den Bosch, ADO Den Haag, Feyenoord, Top Oss en NAC Breda. Morgen dus nog Ajax of Heerenveen erbij en dan de loting.

Eén ding is duidelijk: er komt dit jaar een nieuwe cupwinnaar!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...