Ga naar inhoud

Bassie en Adriaan Soundtrack :(


Aanbevolen berichten

Hoi, ruim anderhalve maand geleden heb ik ook de soundtrack besteld, alles goed gedaan, alles netjes ingevuld en opgestuurd...

Nu is het geld nog niet afgeschreven! :C

Ik vind het wel heel sloom gaan bij Adrina Producties BV :(

Weet iemand hoe dit zou kunnen komen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoi, ruim anderhalve maand geleden heb ik ook de soundtrack besteld, alles goed gedaan, alles netjes ingevuld en opgestuurd...

Nu is het geld nog niet afgeschreven! :C

Ik vind het wel heel sloom gaan bij Adrina Producties BV :(

Weet iemand hoe dit zou kunnen komen?

Adriaan is naar Spanje,

en Martijn heeft het waarschijnlijk te druk met andere werkzaamheden ;)

kortom w8 nog ff even, en anders mail/bel je Adrina BV.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vervelend voor je. :(

Maar ook hier is van toepassing dat je zulke commentaren in het lopende topic kunt plaatsen over het Original Soundtrack Album. Ik laat deze nog even open voor reacties en dan gaat ie weer dicht. ;)

NOTE: Dames en heren, kijk eerst even of je een topic kunt vinden waar je reactie in past, tenzij het een heel nieuw of afwijkend onderwerp is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
klopt, Martijn is niet heel veel op de zaak aanwezig en houd ook rekening met eventuele vakanties nu he ;)

Het zal vast snel gebeuren ;) alleen kijk niet gek op als het pas volgende week gebeurt.

Dat neemt niet weg dat ruim 6 weken veeeeel te veel is }:|.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
Hoi, ruim anderhalve maand geleden heb ik ook de soundtrack besteld, alles goed gedaan, alles netjes ingevuld en opgestuurd...

Nu is het geld nog niet afgeschreven! :C

Ik vind het wel heel sloom gaan bij Adrina Producties BV :(

Weet iemand hoe dit zou kunnen komen?

Heb je hem inmiddels ontvangen??

Ik wacht zelf ook nog op mijn exemplaar, dat is weliswaar nog maar iets meer dan een week geleden dat ik die heb besteld, maar toch.... ik heb gehoord dat het sneller kon.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Ik heb vorige week maandag de brief voor het OSA op de post gedaan, ik heb hem echter nog niet ontvangen. Op de Adriaan Homepage staat dat ik er geen postzegel op moest doen, maar ik heb het per ongeluk wel gedaan. Is dat een probleem?

EDIT: Laat maar, hij komt net door de bus.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, dus als je er wel een postzegel opplakt moet dat geen probleem opleveren. Misschien omdat het nu wat later is, de cd is inmiddels al een tijdje uit gaat alles wat minder snel, maar in het begin duurde het ook een dikke werkweek hoor.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Heeft Aad 2 handtekeningen ofzo? Want op het echtheidscertificaat van het Orginal Soundtrack Album staat er een, en op een gesigneerde poster die ik heb staat weer een andere.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Heeft Aad 2 handtekeningen ofzo? Want op het echtheidscertificaat van het Orginal Soundtrack Album staat er een, en op een gesigneerde poster die ik heb staat weer een andere.

Ik denk dat er verschil zit tussen de handtekening van Aad en de handtekening van het personage Adriaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
Zijn de cd's, dvd's, afleveringen en nummers niet in omloop op dit forum? In mijn collectie ontbreekt namelijk een hele hoop...

Dat wordt sparen en kopen. Vrijwel iedereen hier heeft zijn collectie GEKOCHT en dat ga jij ook doen. Ik heb net even te veel "oploaden" en "rippen" gelezen in de posts van jou. Jakkes.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...