Ga naar inhoud

Het Bassie & Adriaan-fotospel #2


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ok bedankt, had er niet meer op gerekend, ik ga ff een vraag bedenken, ik post hem zo...

Nou ja, ik laat jullie niet langer in spanning zitten, ik post er een die wel te doen moet zijn...

Maak een afbeelding waarin B2 de deur van de auto opendoet zodat de baron eruit kan...

Link naar bericht
Delen op andere sites
een tip tussen de bedrijven door:

europa

haha vergis je niet in benafan :9

plaag, sleutel, diamant, prof gedeeltelijk, schatkaart gedeeltelijk, kroon, stad, geheimzinnige opdrachtgever en reis vol verassingen gedeeltelijk zijn allemaal europa :9

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

haha vergis je niet in benafan :9

plaag, sleutel, diamant, prof gedeeltelijk, schatkaart gedeeltelijk, kroon, stad, geheimzinnige opdrachtgever en reis vol verassingen gedeeltelijk zijn allemaal europa :9

Ik denk dat hij Europa bedoelt ofwel de Geheimzinnige Opdrachtgever :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

De Canarische eilanden horen bij Spanje, dus Europa :) Eigenlijk alles speelt zich af in Europa behalve dan die delen van de Reis vol Verrassingen.

Maar zou het niet zijn in een winkelstraatje in een dorpje in Griekenland?

Link naar bericht
Delen op andere sites
De Canarische eilanden horen bij Spanje, dus Europa :) Eigenlijk alles speelt zich af in Europa behalve dan die delen van de Reis vol Verrassingen.

Maar zou het niet zijn in een winkelstraatje in een dorpje in Griekenland?

Jah zeg, St. Maarten en Saba horen ook bij Nederland, maar die liggen echt niet in Europa, hoor. Volgens mij liggen de Canarische Eilanden gewoon in Afrika.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ok...

Ik wil graag 4 foto's zien *)

2x dat B2 zich pijn doet door zijn eigen stommiteiten (2 caps uit verschillende series)

2x dat B2 wordt gepijnigd door iemand anders (2 caps uit verschillende series)

Succes :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...