Ga naar inhoud

Het Bassie & Adriaan-fotospel #2


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Ik geloof dat ik 'm heb:

b2gelesokken.jpg

ziet er inderdaad uit als rode sokken. Ik weet niet of dat het plaatje was dat ik zocht, had het zelf ook nog niet gezien. Wist alleen dat het B2 in de Stad was ;) Dus dit reken ik goed :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ziet er inderdaad uit als rode sokken. Ik weet niet of dat het plaatje was dat ik zocht, had het zelf ook nog niet gezien. Wist alleen dat het B2 in de Stad was ;) Dus dit reken ik goed :D

Okee: *O*

Op de volgende foto moeten Bassie & Adriaan zweven. Succes.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Okee: *O*

Op de volgende foto moeten Bassie & Adriaan zweven. Succes.

Ik heb geen plaatje maar het moment zal ik dan maar noemen:

Als B&A achterna gezeten worden door de groene mannetjes (nadat ze bij de ruine waren) springen ze van de rotsen, af de zee in.

in de sprong zie je B&A zweven.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb geen plaatje maar het moment zal ik dan maar noemen:

Als B&A achterna gezeten worden door de groene mannetjes (nadat ze bij de ruine waren) springen ze van de rotsen, af de zee in.

in de sprong zie je B&A zweven.

't is goed, maar ik wil toch nog een plaatje zien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

't is goed, maar ik wil toch nog een plaatje zien.

ja dat is lullig... hij geeft precies het juiste moment aan. Nu kan degene die dit als eerste leest en de dvd bij de hand heeft een shotje uploaden...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ja dat is lullig... hij geeft precies het juiste moment aan. Nu kan degene die dit als eerste leest en de dvd bij de hand heeft een shotje uploaden...

Ja maar ik moet toch echt een foto hebben.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ja dat is lullig... hij geeft precies het juiste moment aan. Nu kan degene die dit als eerste leest en de dvd bij de hand heeft een shotje uploaden...

Ja maar, het heet toch FOTOSPEL?

En niet Noem het juiste fragment-spel?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja maar, het heet toch FOTOSPEL?

En niet Noem het juiste fragment-spel?

Dat is wel zo, maar het gaat toch ook een beetje om het idee.

Als je een plaatje kan plaatsen moet je dat natuurlijk doen, maar als je dat niet kan is gewoon het moment noemen toch ook goed, vind ik dan...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat is wel zo, maar het gaat toch ook een beetje om het idee.

Als je een plaatje kan plaatsen moet je dat natuurlijk doen, maar als je dat niet kan is gewoon het moment noemen toch ook goed, vind ik dan...

Lees nog één keer goed de spelregels en zeg dan wat je er van vindt...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Lees nog één keer goed de spelregels en zeg dan wat je er van vindt...

Die heb ik allang gelezen en dit is mijn mening, of je het er nou wel of niet mee eens bent }:|.

Als je bijvoorbeeld ergens anders bent en je hebt de DVD's niet bij de hand, als je dan gewoon het fragment noemt is dat toch niet zo'n probleem, maja ga maar verder met het spel :P.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

kijk dat is nou sympathiek

gewoon zelf een plaatje neerzetten en de vraag weggeven aan die gene die het antwoord al had gegeven!!

TOP ^O^

Helemaal mee eens.

Link naar bericht
Delen op andere sites

1. Kale bol

2. Verkoper bij de touwtrekkraam

3. De man die in het water valt bij het geheim van de sleutel als adriaan de waterscooter pakt om de boeven te volgen, die bassie hebben ontvoerd.

4. Het bakkertje in Italie, die uitglijdt over een bananenschil, waarna Bassie de taart krijgt bij de wensfontein.

Link naar bericht
Delen op andere sites
1. Kale bol

2. Verkoper bij de touwtrekkraam

3. De man die in het water valt bij het geheim van de sleutel als adriaan de waterscooter pakt om de boeven te volgen, die bassie hebben ontvoerd.

4. Het bakkertje in Italie, die uitglijdt over een bananenschil, waarna Bassie de taart krijgt bij de wensfontein.

Nou nog even compleet maken, want dit is het FOTO-spel. :P;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Haha... nee die DVD's heb ik expres nog niet gekocht. Alle andere series heb ik al wel gekocht ;) ik kan het wel hoor... grote jongen O-)

Oké dan (Y) Maar euh, die post van mij sloeg eigenlijk op een welbekende uitspraak van B2 =

*b2* Kopen? Hoe doe je dat? Ik heb nog nooit wat gekocht! geintje tussendoor ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
3. De man die in het water valt bij het geheim van de sleutel als adriaan de waterscooter pakt om de boeven te volgen, die bassie hebben ontvoerd.

4. Het bakkertje in Italie, die uitglijdt over een bananenschil, waarna Bassie de taart krijgt bij de wensfontein.

Wooow... dat wist ik nog niet dat Bas die rollen ook speelde!

Link naar bericht
Delen op andere sites
''Maak een foto van een moment dat de Boevenbaas zijn woede op iets anders afreageert dan B1 en B2 of zijn sigaren'' ;)

Je moet toch nog foto's plaatsen? Dit heet niet voor niets 'fotospel'.

Link naar bericht
Delen op andere sites

het werkt als volgt:

ik stel BV: een vraag van plaats een foto van blablabla... en dan moeten de gasten die dat bericht dan lezen.. die moeten dan proberen de juiste foto erbij te zoeken...

zo werkt dit dus

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja hij was goed ;) Je mag een nieuwe opdracht verzinnen. Er waren alleen meerdere mogelijkheden daarom zei ik dat er nog even bij :)

okeej dan ^O^

komp die

maak een foto van wanneer de baron zn handen in zn oren stopt :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...