Ga naar inhoud

Het Bassie & Adriaan-fotospel #2


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Die kop van B100... _O-

mag ik je er even op attent maken dat als het geen invulling geeft wat betreft B&A dat je dan beter niks kan posten...

ik weet het uit ervaring en als je te veel baggert er een ban kan plaatsvinden...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

mag ik je er even op attent maken dat als het geen invulling geeft wat betreft B&A dat je dan beter niks kan posten...

ik weet het uit ervaring en als je te veel baggert er een ban kan plaatsvinden...

Ik vond dit nu niet zo'n bagger hoor, wat ik in de series-topics heb gelezen vond ik erger, maargoed, ik ben in een goede beu, dus ik ga niet lopen klagen ;).

Maarja, als er gebaggert wordt, dan liever hier in offtopic, dan in de meer gelezen topics ;)

Maareh algemeen gesproken vind ik dat het bagger-niveau goed meevalt de laatste tijd.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat plaatje staat ook ongeveer zo op de info site van Wonderer.

Dus denkt hij waarschijnlijk dat ik hem daarvanaf haal

Ik heb alleen al 6789 keer gezegd dat ik Europa niet op DVD heb, dus vandaar dat ik die plaatjes ook moet cappen met het NICK logo bovenin van tv af. (dat logo wat op Wonderer's afbeelding er dus niet staat en wat op een later moment gecapt is) Dus ik heb m echt zelf gemaakt hoor }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat plaatje staat ook ongeveer zo op de info site van Wonderer.

Dus denkt hij waarschijnlijk dat ik hem daarvanaf haal

Ik heb alleen al 6789 keer gezegd dat ik Europa niet op DVD heb, dus vandaar dat ik die plaatjes ook moet cappen met het NICK logo bovenin van tv af. (dat logo wat op Wonderer's afbeelding er dus niet staat en wat op een later moment gecapt is) Dus ik heb m echt zelf gemaakt hoor }:|

Maar de regels zeggen ook dat je geen screencaps mag gebruiken die je nog had liggen. En ik citeer: :P

het moet door jou zelf gemaakt zijn NA de opdracht (wat je had liggen telt niet mee)

En dit plaatje had jij duidelijk al een tijdje liggen, want het Nickelodeon logootje dat jij op je screencap hebt staan, staat nooit meer boven in beeld bij Nickelodeon.

En zo zit dat.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En dit plaatje had jij duidelijk al een tijdje liggen, want het Nickelodeon logootje dat jij op je screencap hebt staan, staat nooit meer boven in beeld bij Nickelodeon.

En zo zit dat.

Of je neemt het op van tv op een videoband en capt het dan later. Ergens anders zei hij toch ook dat hij heel veel opgenomen materiaal had liggen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Of je neemt het op van tv op een videoband en capt het dan later. Ergens anders zei hij toch ook dat hij heel veel opgenomen materiaal had liggen?

okeej weer ONtopic gaarne. svp...

maak een screenshot van dat bassie zenuwachtig om iets te zeggen..

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En dit plaatje had jij duidelijk al een tijdje liggen, want het Nickelodeon logootje dat jij op je screencap hebt staan, staat nooit meer boven in beeld bij Nickelodeon.

En zo zit dat.

Volgens mij willen jullie het ook niet begrijpen he... nou nog 1 keer dan:

Ik heb Op Reis Door Europa NIET op DVD, maar lange tijd terug van Nick opgenomen en zelf op DVD gezet. Vandaar dat het logootje van Nick misschien nu veranderd is ja. Maar wat maakt dat uit? Of ik het van een originele DVD of van de tv cap??!! De originele DVD's heb ik ook al tijden liggen, net zo lang als die tv-Europa DVD's. Het zijn toch dezelfde fragmenten en beelden die je dan krijgt }:| ? Dit fragment had ik dus niet nog liggen, maar na de vraag van Benafan gecapt van mijn eigen DVD.

En inderdaad heb ik vrij veel overig B&A materiaal hier liggen die ook echt niet allemaal origineel zijn. Ik snap alleen niet wat het probleem is... zo trots hoef je niet op jezelf te zijn, want het slaat nergens op :(

Ps. dank je Malabar... jij begrijpt het tenminste :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Volgens mij willen jullie het ook niet begrijpen he... nou nog 1 keer dan:

Ik heb Op Reis Door Europa NIET op DVD, maar lange tijd terug van Nick opgenomen en zelf op DVD gezet. Vandaar dat het logootje van Nick misschien nu veranderd is ja. Maar wat maakt dat uit? Of ik het van een originele DVD of van de tv cap??!! De originele DVD's heb ik ook al tijden liggen, net zo lang als die tv-Europa DVD's. Het zijn toch dezelfde fragmenten en beelden die je dan krijgt }:| ?

En inderdaad heb ik vrij veel overig B&A materiaal hier liggen die ook echt niet allemaal origineel zijn. Ik snap alleen niet wat het probleem is... zo trots hoef je niet op jezelf te zijn, want het slaat nergens op :(

Ik weet niet wat je wilt bereiken met wat je nu allemaal zegt?

maar ik ben trots op mezelf :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Volgens mij willen jullie het ook niet begrijpen he... nou nog 1 keer dan:

Ik heb Op Reis Door Europa NIET op DVD, maar lange tijd terug van Nick opgenomen en zelf op DVD gezet. Vandaar dat het logootje van Nick misschien nu veranderd is ja. Maar wat maakt dat uit? Of ik het van een originele DVD of van de tv cap??!! De originele DVD's heb ik ook al tijden liggen, net zo lang als die tv-Europa DVD's. Het zijn toch dezelfde fragmenten en beelden die je dan krijgt }:| ? Dit fragment had ik dus niet nog liggen, maar na de vraag van Benafan gecapt van mijn eigen DVD.

En inderdaad heb ik vrij veel overig B&A materiaal hier liggen die ook echt niet allemaal origineel zijn. Ik snap alleen niet wat het probleem is... zo trots hoef je niet op jezelf te zijn, want het slaat nergens op :(

Dat wist ik ook niet, dat jij het van tv opgenomen hebt. Neem me niet kwalijk. }:| En trouwens ík was niet zo trots hoor, dat was Twice.

Maar laten we ons nu gewoon bezighouden met de opgave van Benafan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Waarom ben je dan zo trots op jezelf?

Wat is dan precies je probleem waar je over door blijft zagen? Ik heb het idee dat hier sprake is van eenrichtingsverkeer. Of je bent gewoon een klein beetje doof *b2* dat kan ook.

oh Acrobaatje... ik nam even jou quote, maar dat van dat trots zijn was voor twice bedoeld...

en wat ik er mee wil bereiken is voor de zoveelste keer aangeven dat ik Europa niet op DVD heb en niet aan het valsspelen ben.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Lijkt mij ook maar het beste dan. Ik kan er alleen slecht tegen als er van die hersenloze opmerkingen worden gemaakt die nergens op slaan en dan uiteindelijk nog zo arrogant wordt gedaan en er niet wordt geluisterd. Dat is gewoon vaak het probleem bij sommigen, dat er gewoon niet goed wordt gelezen en daardoor allerlei misverstanden ontstaan. Dit was namelijk al eerder ter sprake gekomen en er is eigenlijk helemaal geen probleem.

Vanaf nu dus weer ontopic en voor degenen die zich aangesproken voelen, lijkt het me beter via pb verder dit uit te praten als daar behoefte aan is. :{

Link naar bericht
Delen op andere sites
wanneer ben ik welkom, uncle ar?

waarom eigenlijk, zo vriendelijk was ik niet in dit topic :P

Je komt maar wanneer je wilt. Alleen niet volgende week, want ik moet

eerst even slaappillen kopen. >:) Houd je van koffie of liever thee? :P;)

Hier is trouwens de nieuwe opdracht:

*Maak een screenshot waarop 2x Bassie zijn linkerhand MET duim zichtbaar is*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je komt maar wanneer je wilt. Alleen niet volgende week, want ik moet

eerst even slaappillen kopen. >:) Houd je van koffie of liever thee? :P;)

Hier is trouwens de nieuwe opdracht:

*Maak een screenshot waarop 2x Bassie zijn linkerhand MET duim zichtbaar is*

Den Haag is ver, maar zeker niet onoverbrugbaar...

Ik ga ervoor :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Haha en ik schopte het topic expres niet omhoog. :P:D

Maar goed, de hint: één hand is echt en eentje nep. ;)

haha... nou dan dus dat stuk bij de mond van de waarheid wat ik zei... alleen.......... ik kan europa dus weer niet cappen :'( (doe je expres he Uncle_Ar :P:*

Link naar bericht
Delen op andere sites

whahahah :P Dan had je me toch nog te pakken, want de shorty's heb ik ook niet op DVD :@O-)

Maar dit was ook wel zo'n beetje het enige moment dat die handen van die poppen tegelijk in beeld kwamen. (Die Bassie pop had namelijk steeds zijn linkerhand in zijn zak zitten 8)7:+ )

Ik ga zo snel mogelijk een nieuwe opdracht verzinnen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het topic doet het weer :)

Doordat het topic niet wou laden, kon MarsM het antwoord niet controleren. Inmiddels heeft hij het op een andere manier goedgerekend ;)

Nieuwe opdracht, een makkelijke: Maak een shot van Adriaan die iets eet (en ook net iets in zijn mond stopt) :9

Dat doe je toch altijd als je eet...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...