Ga naar inhoud

bassie en adriaan spreekbeurt


Aanbevolen berichten

hoi, we hebben in mijn klas spreekbeurten en ik heb als onderwerp gekozen: *bas* en *adriaan*. en nou heb ik de vraag: welke punten moet ik het er in ieder geval over hebben? deze punten ga ik denk ik bespreken: *een filmpje van de crocksons uit dik trom laten zien

*de slagersactie *het verschil met klaris en smorenburg

*de beeindiging en de terugkomst van *bas* en *adriaan* bij de tros.

dit komt er even in me op, jullie kunnen ook punten en tips in dit topic zetten die ik kan vertellen in de speekbeurt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
hoi, we hebben in mijn klas spreekbeurten en ik heb als onderwerp gekozen: *bas* en *adriaan*. en nou heb ik de vraag: welke punten moet ik het er in ieder geval over hebben? deze punten ga ik denk ik bespreken: *een filmpje van de crocksons uit dik trom laten zien

*de slagersactie *het verschil met klaris en smorenburg

*de beeindiging en de terugkomst van *bas* en *adriaan* bij de tros.

dit komt er even in me op, jullie kunnen ook punten en tips in dit topic zetten die ik kan vertellen in de speekbeurt.

Ik zou ook wat biografie van B&A bespreken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...

ik heb hem inmiddels gedaan, iemand praatte tijdens de spreekbeurt toen ik vertelde over de aadbaron, ik hoor de dat en zij met aadbaron stem: niet prrraten in mijn spreekbeurtt!! gelach alom. juf lachte zich bijna van haar stoel, ook bij de scene van: DE POORT.... maar ik heb gekregen, tromgeroffel, ...................................................... het hoogste punt, EEN 9!!!!!! *O*^O^*O*^O^*O*^O^*O*

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb ook ooit eens een spreekbeurt gehouden over het duo, paar artikelen mee genomen, boeken, foto's, en wat oude artikelen,

iedereen vond het prachtig, en ik kreeg een goed cijfer (O)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wow das helemaal ideaal, een spreekbeurt houden over B&A.

IK heb ook geluk.

Vraag me niet waarom maar ik mag míjn profielwerkstuk in de zesde klas over B&A houden. Met het vaak AK.

Hahaha!! Moet ik gaan uitzoeken hoe B&A informatie weergaven over de EU in de video's van Europa!

Ideaal toch??

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...