Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Kijk als een Nederlander dingen als joh, nah enzo erin zet wordt dit aanvaard omdat het spreektaal is.

Als ik beter ipv beters typ omdat wij het zo zeggen dan krijg ik weer zo'n opmerking.

Pfff

Het is toentertijd, niet toendertijd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik herhaal dat woord nu 3 keer en ik spreek het weldegelijk toendertijd uit en niet toentertijd...

Maarja, ik ben "maar" een Belg

Spreektaal is iets anders dan foute spelling. De voorbeelden die je aanhaalde (nah, joh) hebben geen alternatieve spelling. Dat zijn gewoon uitroepen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Is het punt niet, en ik ben niet koppig genoeg om niet toe te geven dat ik verkeerd was (heb net ook gelezen waar het woord vandaan komt, en snap m'n fout)

Maar er wordt weer al te graag gezegd dat ik maar een Belgje ben in het elitaire gezelschap van Nederlanders

Ah joh ;) Iedereen heeft wel wat waar hij constant op gepakt wordt. Mars kan niet tegen bier, Twice is regelmatig geband geweest en aan mij wordt met vrouwelijke voornaamwoorden gerefereerd.

Vooral niet te serieus nemen, da's slecht voor je bloeddruk ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Is het punt niet, en ik ben niet koppig genoeg om niet toe te geven dat ik verkeerd was (heb net ook gelezen waar het woord vandaan komt, en snap m'n fout)

Maar er wordt weer al te graag gezegd dat ik maar een Belgje ben in het elitaire gezelschap van Nederlanders

Och, als jij je na zo'n opmerking op je tenen getrapt voelt is het vooral jou probleem. Plagen noemen we dat.

Als een figuur als jofe14 een spelfout maakt zeg ik er niks van, dus zie het indirect ook gewoon als een compliment.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ah joh ;) Iedereen heeft wel wat waar hij constant op gepakt wordt. Mars kan niet tegen bier, Twice is regelmatig geband geweest en aan mij wordt met vrouwelijke voornaamwoorden gerefereerd.

Vooral niet te serieus nemen, da's slecht voor je bloeddruk ;)

Wat lees ik nou? :P:P:P

MarsM, meld je eens...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ah joh ;) Iedereen heeft wel wat waar hij constant op gepakt wordt. Mars kan niet tegen bier, Twice is regelmatig geband geweest en aan mij wordt met vrouwelijke voornaamwoorden gerefereerd.

Vooral niet te serieus nemen, da's slecht voor je bloeddruk ;)

Sorry jochie, was ook helemaal niet serieus bedoeld ;)

Ik dacht: "misschien kan ik hier een relletje cre?ren en zien hoe dit zich uitspeelt", maar kan het niet uithouden, en je reageert juist ZO dat ik niet terug kan aanvallen :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Sorry jochie, was ook helemaal niet serieus bedoeld ;)

Ik dacht: "misschien kan ik hier een relletje cre?ren en zien hoe dit zich uitspeelt", maar kan het niet uithouden, en je reageert juist ZO dat ik niet terug kan aanvallen :P

Foiled again! :D

Verzin maar wat anders dan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wonderer kan wederom gewoon weer niet over dingen ophouden ;) . Heb dat over dit ook al meer dan 30 keer gevraagd en het is nog onzin ook

Niks over te melden dus ;)

En jij hapt zoals gewoonlijk weer. Het was maar een voorbeeld hoor.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En jij hapt zoals gewoonlijk weer. Het was maar een voorbeeld hoor.

En jij vindt het niet vreemd dat ik hap na 30 keer hetzelfde. En dat "voorbeeld" ken ik wel een keer. Ik weet nog hoe dat ging toen ik dezelfde misvattende beschuldiging andersom maakte. Ik word trouwens uberhaubt schijtziek van mensen (niet expliciet jij) die voortdurend zeikopmerkingen maken en vervolgens "jij hapt :D " roepen. Als ik zeg dat jij een irritante zuigende teringtyfustrut bent dan "hap" je normaliter ook. Hoop dat we het daar op zn minst nog over eens kunnen zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En jij vindt het niet vreemd dat ik hap na 30 keer hetzelfde. En dat "voorbeeld" ken ik wel een keer. Ik weet nog hoe dat ging toen ik dezelfde misvattende beschuldiging andersom maakte. Ik word trouwens uberhaubt schijtziek van mensen (niet expliciet jij) die voortdurend zeikopmerkingen maken en vervolgens "jij hapt :D " roepen. Als ik zeg dat jij een irritante zuigende teringtyfustrut bent dan "hap" je normaliter ook. Hoop dat we het daar op zn minst nog over eens kunnen zijn.

Je snapt het gewoon niet. Het ging niet over of jij wel of niet tegen bier kan, maar dat dat je nog steeds plagerig wordt nagedragen, of het nou waar is of niet. Net zoals Randy steeds als enige Belg wordt neergezet.

Nee, ik had het niet vreemd moeten vinden dat je hapt, omdat je alles wat ik zeg uberhaupt wel als aanval ziet, ook al is dat niet zo.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je snapt het gewoon niet. Het ging niet over of jij wel of niet tegen bier kan, maar dat dat je nog steeds plagerig wordt nagedragen, of het nou waar is of niet. Net zoals Randy steeds als enige Belg wordt neergezet.

Nee, ik had het niet vreemd moeten vinden dat je hapt, omdat je alles wat ik zeg uberhaupt wel als aanval ziet, ook al is dat niet zo.

Dan zeg ik bij deze voor de 31e keer dat ik dat niet leuk vind, dus verzin iets anders plagerigs wat op waarheid gebaseerd is. En dit is een valentijn topic, dus JUIST geen topic om weer te gaan bekken tegen mekaar :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
En dit is een valentijn topic, dus JUIST geen topic om weer te gaan bekken tegen mekaar :P

En dit was ook ongeveer wat ik na mijn vorige post hier wilde gaan zeggen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Is niet alleen plagerig, maar ook nog eens de harde waarheid.

And I'm not planning on leaving (nuja, tenzij we weer 1 post per week krijgen van The Master in de eredivisiepoule ...)

Dat van dat bier ook, maar als ik dat zeg wordt MarsM weer boos :')

Serieus, mensen, doe gewoon niet zo moeilijk. Als ik op elke post die me niet aanstond ging reageren, was mijn postaantal intussen verdubbeld en hadden jullie ook zoiets van "heb je haar/hem weer" :P Beetje plagen moet je maar tegenkunnen, vooral als het niet kwaad bedoeld is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat van dat bier ook, maar als ik dat zeg wordt MarsM weer boos :')

Serieus, mensen, doe gewoon niet zo moeilijk. Als ik op elke post die me niet aanstond ging reageren, was mijn postaantal intussen verdubbeld en hadden jullie ook zoiets van "heb je haar/hem weer" :P Beetje plagen moet je maar tegenkunnen, vooral als het niet kwaad bedoeld is.

Meisje, je moet het wel goed verwoorden h? :P

Maar @Mars: dit is een gewone vraag h?, als IK het had gezegd over het bier, hadden we dan ook weer 3 lange posts gekregen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En dit was ook ongeveer wat ik na mijn vorige post hier wilde gaan zeggen.

Dacht ik eerst ook, maar volgens mij ook nog ooit een weekje toen dico een 2weken (of nog langere) ban kreeg.

Afijn, beter dan niet tegen bier kunnen >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dacht ik eerst ook, maar volgens mij ook nog ooit een weekje toen dico een 2weken (of nog langere) ban kreeg.

Afijn, beter dan niet tegen bier kunnen >:)

Nou ja, misschien niet de ban, maar je wordt nog steeds als het enfent terrible neergezet, als de situatie daar om "vraagt", terwijl ik juist vind dat je behoorlijk bent veranderd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou ja, misschien niet de ban, maar je wordt nog steeds als het enfent terrible neergezet, als de situatie daar om "vraagt", terwijl ik juist vind dat je behoorlijk bent veranderd.

Eigen ruiten ingegooid...

Ik ben zeer zeker veranderd, niet alleen op het forum. Maar ik kan w?l tegen plagen hoor :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Eigen ruiten ingegooid...

Ik ben zeer zeker veranderd, niet alleen op het forum. Maar ik kan w?l tegen plagen hoor :P

En je weet ook dat ik het niet gemeen bedoel :*

Vraag me trouwens af of het anderen ook is opgevallen of dat die de naam Twice meteen met rotzooi associeren ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat van dat bier ook, maar als ik dat zeg wordt MarsM weer boos :')

Serieus, mensen, doe gewoon niet zo moeilijk. Als ik op elke post die me niet aanstond ging reageren, was mijn postaantal intussen verdubbeld en hadden jullie ook zoiets van "heb je haar/hem weer" :P Beetje plagen moet je maar tegenkunnen, vooral als het niet kwaad bedoeld is.

Wat wil je nou eigenlijk dan? Je hebt dit al 30 keer gezegd en ik heb al 30 keer gezegd dat het NIET zo is en dat ik het irritant vind. Als je dan doorgaat word ik boos (of "hap" ik :r ). Als ik verzin dat ik jou als een hoer achter een raam heb zien zitten en ik lul dat overal als waarheid rond zou je dat ook niet leuk vinden (ongetwijfeld ga je nu btw toch weer zeggen dat het je dan niet interesseert). Als je anderen beschuldigt van het ontbreken van inlevingsvermogen vind ik dat je hier op dit moment wederom zelf tekort schiet. "Jij" kan het een plagerijtje vinden (goh, je vindt gewoon ?cht dat het zo is), ik vind het hoogstirritant worden, en dat heb ik ook al 29 keer gezegd. Z?ker als je zelf in de hoogste bomen zit als ik hetzelfde over jou en Cold beweer na kliergedrag.

@Randy: 1 keer is leuk... 30 keer niet... dus als jij het 30 keer zou doen en je houdt niet op dan zou ik hetzelfde reageren ja.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wat wil je nou eigenlijk dan? Je hebt dit al 30 keer gezegd en ik heb al 30 keer gezegd dat het NIET zo is en dat ik het irritant vind. Als je dan doorgaat word ik boos (of "hap" ik :r ). Als ik verzin dat ik jou als een hoer achter een raam heb zien zitten en ik lul dat overal als waarheid rond zou je dat ook niet leuk vinden (ongetwijfeld ga je nu btw toch weer zeggen dat het je dan niet interesseert). Als je anderen beschuldigt van het ontbreken van inlevingsvermogen vind ik dat je hier op dit moment wederom zelf tekort schiet. "Jij" kan het een plagerijtje vinden (goh, je vindt gewoon ?cht dat het zo is), ik vind het hoogstirritant worden, en dat heb ik ook al 29 keer gezegd. Z?ker als je zelf in de hoogste bomen zit als ik hetzelfde over jou en Cold beweer na kliergedrag.

@Randy: 1 keer is leuk... 30 keer niet... dus als jij het 30 keer zou doen en je houdt niet op dan zou ik hetzelfde reageren ja.

Wat ik wil? Dat je jezelf niet zo ongelooflijk druk maakt om iets dat het absoluut niet waard is. Ik kan me prima inleven en ik weet precies hoe het voelt als mensen blijven doorgaan op iets dat je niet prettig vindt, en ik weet ook dat als je je er niet zo druk over maakt, het een stuk minder erg is. De helft van de lol komt namelijk van de overtrokken reacties op een losse opmerking.

En dat van die hoge bomen en kliergedrag moet je me nog even uitleggen, want als ik denk dat ik weet waar je het overhebt, gaat je vergelijking weer eens grondig de mist in. Maar voor ik daar wat over zeg, wil ik eerst zeker weten wat je ermee bedoelt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wat ik wil? Dat je jezelf niet zo ongelooflijk druk maakt om iets dat het absoluut niet waard is. Ik kan me prima inleven en ik weet precies hoe het voelt als mensen blijven doorgaan op iets dat je niet prettig vindt, en ik weet ook dat als je je er niet zo druk over maakt, het een stuk minder erg is. De helft van de lol komt namelijk van de overtrokken reacties op een losse opmerking.

En dat van die hoge bomen en kliergedrag moet je me nog even uitleggen, want als ik denk dat ik weet waar je het overhebt, gaat je vergelijking weer eens grondig de mist in. Maar voor ik daar wat over zeg, wil ik eerst zeker weten wat je ermee bedoelt.

A) Jij hebt het al 30 keer gezegd en ik heb gezegd dat het niet waar en niet leuk is en je blijft doorgaan, dus je weet blijkbaar niet hoe dat voelt. Z?ker niet als je dat (nog steeds) "lol" noemt. Nokken = Nokken.

B) "Ik" vind wel dat het wat waard is om hier op in te gaan. Als jij zogezegd wil dat ik me er niet druk om maak, moet je die opmerking uberhaubt achterwege laten. Dan creeer je ook geen gezeik, want dat doe je toch echt zelf.

C) Je "weet" bij de 31e keer hoe ik reageer en d?t ik reageer, dus ik snap jouw doel niet van het plaatsen van dit nieuws hier. Blijkbaar wil je me voor lul zetten ?n vervolgens wederom aan iedereen laten denken dat ik zogezegd alleen maar weer de pik op jou heb. Je kan wel weer aankomen met een "voorbeeldje", maar je pakt wel weer een "voorbeeldje" van mij waar je al 30 keer gezeik over hebt gehad.

D) Ik leg helemaal niks uit over een vergelijking en je hoeft nergens wat op te zeggen, want het wordt toch wel weer verdraaid en je leest het toch niet. Zak lekker in de stront.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...