Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Via msn zoiets afspreken / vragen is sowieso not done, dus who cares :P

Weet niet wat jij precies wilt afspreken, maar als je vindt dat je elkaar buiten school eens moet spreken kan je best via msn ns wat afspreken. Al zou je dr gewoon ns uit school een cafe in kunnen slepen of ff samen een rondje stad doen...
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Weet niet wat jij precies wilt afspreken, maar als je vindt dat je elkaar buiten school eens moet spreken kan je best via msn ns wat afspreken. Al zou je dr gewoon ns uit school een cafe in kunnen slepen of ff samen een rondje stad doen...

Ja dat wel, maar ik blijf even in het kader van het topic praten en niet in mijn individuele situatie :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja dat wel, maar ik blijf even in het kader van het topic praten en niet in mijn individuele situatie :P

ging toch echt over jouw individuele situatie wat je nou met valentijn ging doen. Toen was de conclusie dat je niets aan valentijn gaat doen, omdat je je ding wel buiten valentijn om regelt. Ik concludeer vervolgens uit mijn waarnemingen dat dat wel een mooi plan is, maar dat dat niet gerealiseerd gaat worden, maar vervolgens blijken we alweer gegeneraliseerd over valentijn aan het praten te zijn? Sorry, ging iets te rap voor me...
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ging toch echt over jouw individuele situatie wat je nou met valentijn ging doen. Toen was de conclusie dat je niets aan valentijn gaat doen, omdat je je ding wel buiten valentijn om regelt. Ik concludeer vervolgens uit mijn waarnemingen dat dat wel een mooi plan is, maar dat dat niet gerealiseerd gaat worden, maar vervolgens blijken we alweer gegeneraliseerd over valentijn aan het praten te zijn? Sorry, ging iets te rap voor me...

Hehe het komt wel goed (of niet :P ), maar thanks voor de tips :P . En nee ik heb nog niets gerealiseerd, maar komt echt wel :P heeft niet echt haast ofzo

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou eignelijk wel, want anders heb je weer geen tijd :P Nja maakt mij verder niet uit, ik blijf jou gewoon een apart figuur vinden...

Ik heb elke 10 weken maar 2, hooguit 3 weken, geen tijd. Tijd zat dus. Men moet niet zo vaak dat "geen tijd" in de mond nemen :P

En ik doe wat ik voel dat het beste is. En dat voel k zelf het beste.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb elke 10 weken maar 2, hooguit 3 weken, geen tijd. Tijd zat dus. Men moet niet zo vaak dat "geen tijd" in de mond nemen :P

En ik doe wat ik voel dat het beste is. En dat voel k zelf het beste.

hehe jij bent anders altijd degene die nooit tijd heeft :P maar never mind :P Laatste tijd valt dat indd al steeds meer mee, vorig jaar was je erger :P

En je moet indd doen waarbij je het beste gevoel hebt, anders werkt het toch niet :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

hehe jij bent anders altijd degene die nooit tijd heeft :P maar never mind :P Laatste tijd valt dat indd al steeds meer mee, vorig jaar was je erger :P

En je moet indd doen waarbij je het beste gevoel hebt, anders werkt het toch niet :P

Ja ik "PROBEER" wat aan mn mindere kanten te veranderen :P . Bij sommige dingen lukt dat snel, bij andere dingen wat minder of niet :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oh, dat redden we makkelijk.

Ik heb mijn nichtje dus een kaart gestuurd, omdat ik haar verjaardag vorige maand vergeten was. Met hallmarkgreetz kun je je eigen foto op een kaart laten drukken en die wordt dan bezorgd. Dat vind ik leuk (ook al is het teringduur) en ik wilde er eentje sturen aan haar zusje die volgende maand jarig is (je kunt kaarten tot een jaar van te voren klaarzetten). Maar ja, beetje lullig dat mijn andere nichtje niks heeft gekregen op haar verjaardag en haar zusje wel. Dus ik denk, laat ik een leuke foto uit Artis gebruiken als kaart, want ze spaarde vroeger olifantjes, en er een Valentijnskaart van maken. Vindt ze vast ook leuk.

Is natuurlijk niet anoniem. Maar met Valentijn kun je ook gewoon lieve kaarten sturen naar mensen van wie je vindt dat ze het verdienen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

antwoord krijg je dus morgen :P Behalve als er vijf en halve kaart of meer in mn postvak ligt is het antwoord 0 :P

Oh! Bij postvak dacht ik aan e-mail of zo.. Maar ik snap hem ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Niets ontvangen ;)

Ik zal er geen traan om laten. Het is toch 1 grote commerci?le business

Ik heb huiswerkvrij voor morgen omdat ik de hele dag al die kaarten moet lezen en beantwoorden :7

Link naar bericht
Delen op andere sites
Niets ontvangen ;)

Ik zal er geen traan om laten. Het is toch 1 grote commerci?le business

Maar je had het vast wel leuke gevonden als je een kaart had gekregen, geef maar toe >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb alleen zelf met de post een hoop kaartjes bezorgd maar aan mezelf (bezorg namelijk ook in m'n eigen straat) helaas helemaal niets behalve de telefoonrekening.

Wel ontving ik een e-card van een vriend waarbij in de tekst op het plaatje stond dat Valentijnsdag niet alleen over verliefdheid maar ook over vriendschap gaat. Had ik eigenlijk nog nooit echt zo bij nagedacht maar vind het eigenlijk wel kloppen nu ik die tekst zo lees.

Dat het commercieel gedoe is vind ik trouwens echt grote onzin want ik vind dat er best een speciale dag mag zijn die in het teken staat van vriendschap en liefde.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb alleen zelf met de post een hoop kaartjes bezorgd maar aan mezelf (bezorg namelijk ook in m'n eigen straat) helaas helemaal niets behalve de telefoonrekening.

Wel ontving ik een e-card van een vriend waarbij in de tekst op het plaatje stond dat Valentijnsdag niet alleen over verliefdheid maar ook over vriendschap gaat. Had ik eigenlijk nog nooit echt zo bij nagedacht maar vind het eigenlijk wel kloppen nu ik die tekst zo lees.

Dat het commercieel gedoe is vind ik trouwens echt grote onzin want ik vind dat er best een speciale dag mag zijn die in het teken staat van vriendschap en liefde.

Is geen onzin. De intentie was ooit anonieme boodschappen versturen aan iemand op wie je verliefd bent. Dat is volledig uit zn verband gerukt.

Het is juist onzin dat mensen tegenwoordig op Valentijnsdag de buren zelfs kaartjes gaan bezorgen omdat ze met de vakantie zo goed op de kat hebben gelet. Ik vind dat het leuke idee achter de dag van de stille aanbidders nu juist helemaal weg-ebt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Is geen onzin. De intentie was ooit anonieme boodschappen versturen aan iemand op wie je verliefd bent. Dat is volledig uit zn verband gerukt.

Het is juist onzin dat mensen tegenwoordig op Valentijnsdag de buren zelfs kaartjes gaan bezorgen omdat ze met de vakantie zo goed op de kat hebben gelet. Ik vind dat het leuke idee achter de dag van de stille aanbidders nu juist helemaal weg-ebt.

Als je per se iemand anoniem wil laten weten wat je vindt, kan dat toch gewoon? Het gaat juist om het gezamenlijke gevoel. Scholen en sites enzo die dingen organiseren. D?t kun je niet elke dag doen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als je per se iemand anoniem wil laten weten wat je vindt, kan dat toch gewoon? Het gaat juist om het gezamenlijke gevoel. Scholen en sites enzo die dingen organiseren. D?t kun je niet elke dag doen...

Nee dat is juist wat ze er de laatste jaren van hebben gemaakt en dat krijgt nu onderand meer aandacht dan de offici?le gedachte achter deze dag. Juist door al die commotie verliest het aan kracht en effect en dat is zonde.

Mekaar verwennen en dingen geven kun je beter onverwacht doen (dat zegt zo ongeveer iedereen). Je kunt op die manier juist niet iedere dag in het geheim je liefde aan iemand verklaren met die kaarten e.d. ... daar is die dag voor... versturen en misschien wel terugontvangen

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee dat is juist wat ze er de laatste jaren van hebben gemaakt en dat krijgt nu onderand meer aandacht dan de offici?le gedachte achter deze dag. Juist door al die commotie verliest het aan kracht en effect en dat is zonde.

Mekaar verwennen en dingen geven kun je beter onverwacht doen (dat zegt zo ongeveer iedereen). Je kunt op die manier juist niet iedere dag in het geheim je liefde aan iemand verklaren met die kaarten e.d. ... daar is die dag voor... versturen en misschien wel terugontvangen

Mja, maar zo evolueert elke feestdag.

Het een-op-een heb je die dag niet voor nodig (in Hyves kun je het zelfs elke dag doen ;)) maar als je dingen wil organiseren wel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Mja, maar zo evolueert elke feestdag.

Het een-op-een heb je die dag niet voor nodig (in Hyves kun je het zelfs elke dag doen ;)) maar als je dingen wil organiseren wel.

Oh ja.... Hyves O-) . Daar kan je ook op zo'n hartje klikken ofzo... zien ze dan ook niet wie dat heeft gedaan dan? Geen flauw idee hoe het werkt hoor :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Oh ja.... Hyves O-) . Daar kan je ook op zo'n hartje klikken ofzo... zien ze dan ook niet wie dat heeft gedaan dan? Geen flauw idee hoe het werkt hoor :P

Voor zover ik het weet moet je klikken op die persoon die je 'leuk' vindt. Dan verschijnt er bij die persoon een melding dat iemand hem/haar leuk vindt, maar er staat dan niet bij wie dat is. Op het moment dat die persoon hetzelfde bij jou doet (dus ook bij jouw naam op het hartje klikken) dan komt het dus wel in beeld en is er groen licht (dus eigenlijk verklaart Hyves dan de liefde, doordat je dan beiden zekerheid hebt zonder het te vragen)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Voor zover ik het weet moet je klikken op die persoon die je 'leuk' vindt. Dan verschijnt er bij die persoon een melding dat iemand hem/haar leuk vindt, maar er staat dan niet bij wie dat is. Op het moment dat die persoon hetzelfde bij jou doet (dus ook bij jouw naam op het hartje klikken) dan komt het dus wel in beeld en is er groen licht (dus eigenlijk verklaart Hyves dan de liefde, doordat je dan beiden zekerheid hebt zonder het te vragen)

lol, ik ga het ff bij mn hele hyves vriendenclub doen, wie weet kom ik er nog wel achter wie er vindt dat iedereen moet weten dat ik een leuke jongen ben ;):P
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

lol, ik ga het ff bij mn hele hyves vriendenclub doen, wie weet kom ik er nog wel achter wie er vindt dat iedereen moet weten dat ik een leuke jongen ben ;):P

Wist jij dit ook niet?! :P

Ik kreeg toen ik me aanmelde bij Hyves van de menu knoppen die toen aan de linkerkant stonden een uitleg :P

Kan wel eens kijken of ik die nog heb :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmm geen bericht meer te zien, maar alles staat wel gewoon uitgelegd onder de knop help (rechtsbovenaan het scherm in de balk van jou profiel)

Over die crush staat het volgende:

Ik heb bericht dat iemand een crush op mij heeft.

Spannend! Een crushmailtje wordt verstuurd naar je emailadres om te laten weten dat iemand jou heeft toegevoegd aan zijn/haar crush- list. We verklappen natuurlijk niet wie deze geheime aanbidder is.

Mochten jullie elkaar op de crush- list hebben gezet, dan ontvangen jullie allebei een email over de wederzijdse crush.

Beantwoordt dit niet je vraag? Stel je vraag in de Help hyve!.

Ik heb een oogje op iemand, hoe voeg ik hem/haar toe aan mijn crush- list?

Als je iemand op je crush- list zet is dat voor niemand zichtbaar, maar mocht jij ook op zijn/haar crush- list staan dan ontvangen jullie allebei een email.

Je zet iemand als volgt op je lijstje:

Ga naar zijn/haar profiel.

Klik onder de profielfoto op Nieuwe crush.

Als je zeker weet dat je deze persoon wil toevoegen, klik je Ja.

De betreffende persoon ontvangt hiervan bericht. Voor niemand, ook voor de crush niet, is zichtbaar dat jij het bent.

Mocht jouw crush jou ook toevoegen aan zijn/haar crush- list dan ontvangen jullie beiden bericht van de match!

Kan ik er nou echt niet achter komen wie er een Crush op mij heeft? Om jou een handje te helpen je wederhelft te vinden heeft Cupido wat hulplijnen uitgezet. Zo kun je bijvoorbeeld raden naar de plaats waar jouw aanbidder of aanbidster vandaan komt of hoe oud hij of zij is. Cupido zal je dan vertellen of je op het goede spoor bent. Om te voorkomen dat je duizend vragen stelt kost dit 50 cent per antwoord, ter bescherming van je aanbidder. Zo kom je bij de hulplijnen:

Ga via Vrienden in het hoofdmenu naar lijstjes.

Klik op hulplijnen en berichten van/voor deze Crush.

Gok de leeftijd of bijvoorbeeld het geslacht van je Crush en klik op raad.

Als je voldoende tegoed op je account hebt zal Cupido je het antwoord geven.

Soms kunnen Cupido's hulplijnen je echter niet helpen. Je aanbidder of aanbidster heeft deze mogelijkheid dan niet ingeschakeld en wil anoniem blijven. Helaas voor jou kunnen wij bij Hyves Headquaters ook niet vertellen wie je Crush is :-D!

Beantwoordt dit niet je vraag? Stel je vraag in de Help hyve!.

Dus Cold, succes! :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat een ON-zin :P . Als iemand dat bij mij zou doen, voeg ik gewoon even iedereen toe als crush net zo lang tot ik bij 1 van die 20 man groen licht heb :+ jee.

En "ter bescherming van je aanbidder" 50 cent per vraag? :P . Meestal heb je al wel een vermoeden, dus kan je er met 1 gerichte vraag ook wel alsnog achter zijn :+

Mmm nja, ik zal het vandaag of morgen wel eens bij Twice zn hyves testen >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat een ON-zin :P . Als iemand dat bij mij zou doen, voeg ik gewoon even iedereen toe als crush net zo lang tot ik bij 1 van die 20 man groen licht heb :+ jee.

Ehm ja dat werkt niet...

Ten eerste kan het ook iemand zijn die je zoekt (die dus niet in je vriendenlijst staat)

Ten tweede las ik ergens dat er een maximum gold van 7 (en dan kun je dus moeilijk half nederland toevoegen ;))

En "ter bescherming van je aanbidder" 50 cent per vraag? :P . Meestal heb je al wel een vermoeden, dus kan je er met 1 gerichte vraag ook wel alsnog achter zijn :+

Dat hoeft dus niet als die persoon datgene wat jij wilt weten niet heeft ingevuld of dat die info overeenkomt :P

Denk aan het spelletje wie is het...Bij elke eerste vraag die je maar kan verzinnen blijven er ALTIJD minstens 5 staan (5 mensen met een rode trui, 5 kale, 5 blonde, 5 met een hoed, 5 met een bril...)

Mmm nja, ik zal het vandaag of morgen wel eens bij Twice zn hyves testen >:)

Nou twice, bij deze ben je dus gewaarschuwd :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

lol, ik ga het ff bij mn hele hyves vriendenclub doen, wie weet kom ik er nog wel achter wie er vindt dat iedereen moet weten dat ik een leuke jongen ben ;):P

Moet je niet doen, als iedereen dat doet heeft dat hele systeem geen zin meer namelijk. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...