Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan imitatie (Jensen smakeloos?)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 122
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Een vriendelijkere toon zou gepaster zijn...

groot gelijk. :P

en waarom zouden ze dat aan moeten passen, ik geef alleen maar een idee. en als je daar niet mee eens bent, dan ben je dat niet.

goed, nu weer ontopic,

Het muziekje dat je hoord bij de intro is overigens wel erg grappig. is dat de ringtone ofzo?

Link naar bericht
Delen op andere sites
maak er dan van: immitatie bassie en driaan smakeloos?

Omdat een titel meerdere functies heeft en een hele belangrijke daarvan is "aandacht trekken" en dat is goed lukt met deze.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Die van Frolive heeft al HELEMAAL niks met B&A te maken. Waarom hebben ze daar in vredesnaam B&A voor gebruikt, elk ander duo zou net zo weinig met boksen te maken hebben :?

Juist daarom natuurlijk. Dit is geen Bassie en Adriaan parodie, maar gewoon een grappig filmpje. Sowieso is Frolive briljant. (Jammer dat Ruben van de Meer tegenwoordig in dat vreselijke programma's 'De Lama's' zijn talent zit te verspillen, maar dat is een heel ander verhaal).

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Juist daarom natuurlijk. Dit is geen Bassie en Adriaan parodie, maar gewoon een grappig filmpje. Sowieso is Frolive briljant. (Jammer dat Ruben van de Meer tegenwoordig in dat vreselijke programma's 'De Lama's' zijn talent zit te verspillen, maar dat is een heel ander verhaal).

Frolive rules gewoon! :P Soms is het wel eens iets minder, maar meestal BRILJANT.

Maar ontopic: Zonde dat ze trouwens bloopers ACHTER de film doen, die moet je er naar mijn mening los van doen :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...

Die figuren hebben nu ook een filmpje gemaakt over Samsom en Gert, maar ik ben de link kwijt...

Wederom erg flauw, en minder dan de B&A-uitgave *(*

Link naar bericht
Delen op andere sites
Die figuren hebben nu ook een filmpje gemaakt over Samsom en Gert, maar ik ben de link kwijt...

Wederom erg flauw, en minder dan de B&A-uitgave *(*

hehe ja ik had hem tijdje terug al gezien... Ze hadden al gezegd dat ze ook zoiets zouden doen... K vond die met B&A toch beter, deze slaat echt nergens op, vooral het eind niet =D Maar blijft wel een feit dat die gasten goede moves hebben ;)

edit: gaat dus over die figuren van baaaaaaaaaaah producties ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je kan het leuk vinden of niet, ze pakken het behoorlijk professioneel aan. Indrukwekkende montage voor amateurfilmpjes.

Ja maar of er een verhaal in zit :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
Heb het filmpje kwartier gezien, ik vond er niks aan :r

Dat ben ik helemaal met je eens. 't Is schandalig hoe die gasten hun (naar eigen zeggen) jeugdidolen op zo'n belachelijke manier neerzetten. Ze beweren dat ze er geen kwade bedoelingen meehebben, maar ik kan er echt niet om lachen. :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

....'t Is schandalig hoe die gasten hun (naar eigen zeggen) jeugdidolen op zo'n belachelijke manier neerzetten. Ze beweren dat ze er geen kwade bedoelingen meehebben, maar ..... :N

Voor iedereen die erom kon lachen.... fijn. Voor jullie maken we deze filmpjes. Ook leuk dat enkelen merkten dat we zeer goed met camerawerk omgaan. ^O^

Het is dus niet om mensen aan te vallen, e.d.. Prik door B&A imitaties heen, en kijk naar de stunts, acties en het feit dat we er moeite voor doen.

Degene die het niet leuk vinden: Goed dat je een eigen mening hebt, en dat je er eerlijk mee bent. O-)

Maar er lopen me hier wel 'n paar AANSTELLERS rond!!!!!!!!!!

:+8)7:'(

Dus voor iedereen die smijt met 'schandalig' en 'kwade bedoelingen' ........... |:(|:(|:(

M.v.g.

De huilende ninja uit Bassi & Driaan

Eén van de hardwerkende stuntmannen en bedenkers van BAAAH-Productions

Link naar bericht
Delen op andere sites

SunShine, ik hoop dat je een stukje opbouwende kritiek wel hebt meegekregen... Zorg voor een wat beter verhaal... De stunts en camerawerk zijn indd erg goed. Immitaties in principe ook wel, maar de samenhang ontbreekt... Vooral bij die met Samson.. K3 komt opeens binnen... Nou ik denk die gaan minstens strippen ofzo... Nee komt er vanuit het niets een Rockband uit de lucht gevallen waardoor er een oorlog uitbreekt die dan ook weer nergens over gaat.. Als je dergelijke dingen in een goed verhaal verwerkt ben ik ervan overtuigd dat veel meer mensen het kunnen waarderen...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Opbouwende kritiek kan ik wel hebben hoor, maar de meeste mensen doen gewoon moeilijk om moeilijk te doen.

Wat jouw opmerkingen betreft; tuurlijk, een beter verhaal is altijd gewenst, maar in een korte parodie van 5 tot 10 minuten is weinig ruimte voor een verhaal. Sterker nog, dan gaat het langer duren en vrees ik dat het nog langdradiger en SAAIER wordt.

Overigens, je vraagt om meer verhaal en diepgang, maar je verwacht ook dat de K3-dames zouden gaan strippen. Noem je dat opbouwende kritiek of een beter verhaal??????

Punt is: in een parodie moet je snel veel materiaal stoppen, met niet perse diepgang, maar een hoog herkenbaarheidsgehalte.

En ik moet eerlijk bekennen, dat die rockband niet mijn idee was, en van mij ook niet had gehoeven.

Maar lees dit bericht es goed, en vraag je af of er een samenhangend verhaal van gemaakt KAN worden. Lijkt me moeilijk ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

PS

Voor iedereen die zich niet aangevallen voelt en de humor, eenvoud en creativiteit kan waarderen:

We zijn bezig aan een nieuwe parodie. Deze keer wordt het:

THE A-TEAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nog een PS-je.

Onze Bassi & Driaan en Samsam & Bart zijn op internet dermate populair dat ze op BNN en SIXPACK TV hebben gestaan. Dat zegt toch wel iets hoop ik.......

Link naar bericht
Delen op andere sites

In 10 minuten tijd kan er wel degelijk een goed verhaal gemaakt worden... Ik snap dat dit niet makkelijk is.

Overigens is het jullie wel geslaagd een verhaal van nog geen 10 minuten saai te maken na 3 minuten.

Dat was ook bij Bassi en Driaan. Ik vond het best lollig, maar na 3 minuten bleef het maar doorgaan, en toen vond ik het ook niet meer nodig...

Overigens valt het wel mee dat mensen moeilijk doen om het moeilijk doen. Dit is een forum waar fans van Bassie en Adriaan komen, en dan is het begrijpelijk dat sommigen niet kunnen lachen om dit filmpje. Zolang zij dat binnen dit forum houden is het prima toch?

Link naar bericht
Delen op andere sites
PS

Voor iedereen die zich niet aangevallen voelt en de humor, eenvoud en creativiteit kan waarderen:

We zijn bezig aan een nieuwe parodie. Deze keer wordt het:

THE A-TEAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nog een PS-je.

Onze Bassi & Driaan en Samsam & Bart zijn op internet dermate populair dat ze op BNN en SIXPACK TV hebben gestaan. Dat zegt toch wel iets hoop ik.......

hehe the A-Team is mn Duits leraar helemaal fan van :D Jammer dat ik tzt van school af ben, maar k mail um dat filmpje zeker wel :D:P

En 6pack rulez ;)

Maar met het verhaal... Het is nu gewoon een bij elkaar geraapt zooitje (sorry dat ik het zo verwoord ;) ). Dat met B&A zat nog enig verhaal in, maar met Samson en Gert komen wat mensen binnen wandelen, dan gaan ze vechten en mensen gaan weer weg, komen er weer anderen, weer vechten en weer weg... Het hoeft geen verhaal met diepgang te zijn, maar het moet meer zijn dan immitaties van personen en geweldige actie stunt... Maar dat is mijn mening. Het belangrijkste is uiteraard dat je doet wat je leuk vind en waar je goed in bent. Dat waardeer ik sowieso erg van mensen en jullie werk straalt dat wel uit.

Link naar bericht
Delen op andere sites
In 10 minuten tijd kan er wel degelijk een goed verhaal gemaakt worden... Ik snap dat dit niet makkelijk is.

Overigens is het jullie wel geslaagd een verhaal van nog geen 10 minuten saai te maken na 3 minuten.

Dat was ook bij Bassi en Driaan. Ik vond het best lollig, maar na 3 minuten bleef het maar doorgaan, en toen vond ik het ook niet meer nodig...

Overigens valt het wel mee dat mensen moeilijk doen om het moeilijk doen. Dit is een forum waar fans van Bassie en Adriaan komen, en dan is het begrijpelijk dat sommigen niet kunnen lachen om dit filmpje. Zolang zij dat binnen dit forum houden is het prima toch?

'n Goed verhaal in tien minuten tijd? Dat hangt wel af van WAT VOOR verhaal. Wij maken parodien en actiefilms. Dat is wat anders dan karakterwerk, prologen, diepgang, enz. Misschien lukte het de echte B&A? Ik heb altijd gekeken en genoten, maar goede verhalen.........?

En dat jij het saai vindt...... dat is jammer maar je goed recht. Dat onze filmpjes via BNN en SIXPACK duizenden keren worden ged.load met grotendeels positieve reacties zegt ook iets.

Ik vind het ook totaal niet erg dat sommige mensen hier het filmpje niet leuk vinden, maar enkelen maken er een drama van. Gewoon jammer. Vooral gezien er al meerderen hier waren die het filmpje niks vonden en daarna opeens wel leuk.

Maar..... ik zeg het nog een keer voor de zekerheid, we vallen niemand persoonlijk aan. We maken komische actiefilms. Klaar.

Link naar bericht
Delen op andere sites
het begin vond ik wel aardig, alleen je moet wel van MA houden wil je de rest ook leuk vinden en dat publiek is niet zo heel groot in Nederland ;)

Dat publiek is groter dan je denkt. Uiteraard hebben wij inside informatie over dit soort dingen (net zoals jullie dingen van B&A weten die ik nooit zou kunnen bedenken), martial arts producties, martial arts 'sterren', festivals etc. Die markt is groeiende.

Die markt is alleen nog niet vanzelfsprekend, omdat 't nog zo vers is. En omdat -laat ik eerlijk wezen- de laatste grote martial arts producties, Fighting Fish en Veronica's Fight Master te slecht voor woorden waren.

Praktisch voorbeeld, een martial arts film is niet direct geslaagd omdat de mensen neutraal en fris kunnen kijken. De echte Bassie en Adriaan kunnen niks verkeerd doen. Zelfs als ze een slechte film maken, dan is de schare trouwe fans nog zo groot en trouw, dat het bijna niet uitmaakt en toch een (cult-)hit zou worden.

Waar ben ik mee bezig??? Ik vergelijk ons met Bassie en Adriaan. Over gepassioneerd denken en werken gesproken. O}

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...