Ga naar inhoud

Liedjes uit Grootmoeders tijd


Aanbevolen berichten

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Ik weet niet of het al bekend was, maar ik was vanmiddag bij music-store en daar zag ik een dubbel DVD-box van *bas* & *adriaan* met daarin de 2 dvd's "LIEDJES UIT GROOTMOEDERSTIJD" & "25 JAAR BASSIE&ADRIAAN" voor maar 9,99.

Ik heb hem ondanks dat ik de enkele dvd's al heb toch maar gekocht om mijn collectie compleet te maken.

Zodra ik de tijd heb zal ik wat foto's van de lay-out erbij gooien!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik weet niet of het al bekend was, maar ik was vanmiddag bij music-store en daar zag ik een dubbel DVD-box van *bas* & *adriaan* met daarin de 2 dvd's "LIEDJES UIT GROOTMOEDERSTIJD" & "25 JAAR BASSIE&ADRIAAN" voor maar 9,99.

Ik heb hem ondanks dat ik de enkele dvd's al heb toch maar gekocht om mijn collectie compleet te maken.

Zodra ik de tijd heb zal ik wat foto's van de lay-out erbij gooien!

zie daarvoor dit topic! *)

Edit: sorry, zag dat MarsM het al had gezegd, ander topic

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

de liedjes uit grootmoederstijd zijn leuk om eens mee te nemen naar je oma, of op te zetten als ze op bezoek komt... die mensen vinden dat echt leuk... aanrader...

maar zelf vind ik er vrij weinig aan. het is mn smaak nou eenmaal niet. de andere liedjes zijn gewoon leuker in mijn ogen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 months later...

ff wat feiten die jullie misschien nog niet wisten:

op de dvd zijn een paar liedjes door elkaar gehaald, rijden in een wagentje was het laatste liedje van band 1 van de arcade versies uit 1995/1996, en varen, varen het laatste liedje van band 2, nu staat rijden in een wagentje achter varen, varen, en is een klein gedeelte weggelaten, eveneens met varen, varen, de gedeeltes waarin aad de programmas afsluit zijn weg, en nog iets:

na varen, varen en rijden in een wagentje zie je een stukje waarin je bassie en adriaan ziet lopen, en het programma afsluiten, erg raar is, dat ik dit nooit op de videos heb gezien, maar dat was denk ik bedoeld voor het eind van deel 2 op tv, want ik heb deel 1 ooit opgenomen van de tros (kwam na het 40 jaar B&A gala uit 1997), en die eindigde met de aftiteling die je zag terwijl je rijden in een wagentje nog hoorde.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ff wat feiten die jullie misschien nog niet wisten:

op de dvd zijn een paar liedjes door elkaar gehaald, rijden in een wagentje was het laatste liedje van band 1 van de arcade versies uit 1995/1996, en varen, varen het laatste liedje van band 2, nu staat rijden in een wagentje achter varen, varen, en is een klein gedeelte weggelaten, eveneens met varen, varen, de gedeeltes waarin aad de programmas afsluit zijn weg, en nog iets:

na varen, varen en rijden in een wagentje zie je een stukje waarin je bassie en adriaan ziet lopen, en het programma afsluiten, erg raar is, dat ik dit nooit op de videos heb gezien, maar dat was denk ik bedoeld voor het eind van deel 2 op tv, want ik heb deel 1 ooit opgenomen van de tros (kwam na het 40 jaar B&A gala uit 1997), en die eindigde met de aftiteling die je zag terwijl je rijden in een wagentje nog hoorde.

op de arcade banden die ik in bezit heb zie je anders wel dat ze band 1 afsluiten en dat liedje zingen. en terwijl dat liedje nog bezig is komt de aftiteling in beeld en na het liedje stopt ook de band.

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...