Ga naar inhoud

Liedjes uit Grootmoeders tijd


Aanbevolen berichten

[..]

waarom juist bassie??

Een wollen jasje en een hemd daaronder, en daaronder nog een singlet? Plus een aanzienlijke hoeveelheid natuurlijke isolatie?

Adriaantje had het in Griekenland trouwens ook knap warm, als ze die kloof uitkomen, is zijn bloes doorweek, let maar goed op.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Een wollen jasje en een hemd daaronder, en daaronder nog een singlet? Plus een aanzienlijke hoeveelheid natuurlijke isolatie?

Adriaantje had het in Griekenland trouwens ook knap warm, als ze die kloof uitkomen, is zijn bloes doorweek, let maar goed op.

ja natuurlijk als je in dat soort landen moet werken heeft iedereen het warm

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

waarom juist bassie??

Omdat Bassie ook nog een vestje aanheeft boven z'n shirt, terwijl Adriaan enkel z'n bloes aanheeft.

Maar da's offtopic hé.

Ontopic : ik 1 van de leukste stukjes het laatste liedje, dat ze zingen op de achtbaan. Zeer tof gedaan met de camera op hen gericht als ze in de atractie zitten ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Omdat Bassie ook nog een vestje aanheeft boven z'n shirt, terwijl Adriaan enkel z'n bloes aanheeft.

Maar da's offtopic hé.

Ontopic : ik 1 van de leukste stukjes het laatste liedje, dat ze zingen op de achtbaan. Zeer tof gedaan met de camera op hen gericht als ze in de atractie zitten ^O^

Inderdaad, dat stukje in de El Condor is prachtig. De eerste keer dat ik het zag, lag ik in een deuk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Sommige van die liedjes vind ik wel leuk, anderen weer minder.

Bijvoorbeeld gister: Bassie die zingt dat hij alle mensen aan het lachen krijgt met zijn grote rode neus etc. gewoon lekker vrolijk door een grasveld lopend en vallend, dat is gewoon heel leuk opgenomen en vind ik ook een leuk liedje. Maar er zijn ook een paar andere liedjes die minder zijn...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
[..]

waarom juist bassie??

ik vind persoonlijk de serie: liedjes uit grootmoederstijd niet zo leuk, het is leuk verzonnen/gemaakt maar de andere liedjes blijven beter vind ik.

groetjes dennis

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vraagje...

Ik heb op Nickelodeon een tijd geleden B&A op teletekst zien staan, echt midden op de dag, 1100 of zo... Ik moest naar school maar het was heel kort (geen 25 minuten)...

Maar ik dacht dat ze op Nick alleen de 9 avonturen uitzenden daar... Of was dit dan één van de 36 shorties of misschien Liedjes uit grootmoederstijd?

Dat grootmoederstijd... Dat komt toch helemaal niet op tv? Hoeveel DVD's zijn daar eigenlijk van?

Twice

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vraagje...

Ik heb op Nickelodeon een tijd geleden B&A op teletekst zien staan, echt midden op de dag, 1100 of zo... Ik moest naar school maar het was heel kort (geen 25 minuten)...

Maar ik dacht dat ze op Nick alleen de 9 avonturen uitzenden daar... Of was dit dan één van de 36 shorties of misschien Liedjes uit grootmoederstijd?

Dat grootmoederstijd... Dat komt toch helemaal niet op tv? Hoeveel DVD's zijn daar eigenlijk van?

Twice

er zijn 2 dvd's van liedjes uit grootmoederstijd deel 1 en deel 2(maar das vrij logisch) en er zijn ook 2 videos waar precies hetzelfde opstaat.

en deze serie word soms welleens uitgezonden op tv maar op nickelodeon heb ik het volgens mij pas 1x gezien toen met de 24uursmarathon met oud en nieuw. als je wilt weten wat er dan komt om 11 uur moet je je ma effe laten kijken ofzo en anders kan je het eventueel opnemen.

dennis

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

er zijn 2 dvd's van liedjes uit grootmoederstijd deel 1 en deel 2(maar das vrij logisch) en er zijn ook 2 videos waar precies hetzelfde opstaat.

en deze serie word soms welleens uitgezonden op tv maar op nickelodeon heb ik het volgens mij pas 1x gezien toen met de 24uursmarathon met oud en nieuw. als je wilt weten wat er dan komt om 11 uur moet je je ma effe laten kijken ofzo en anders kan je het eventueel opnemen.

dennis

Volgens mij heb je dat fout en is er maar 1 dvd van Liedjes uit grootmoeders tijd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik vind persoonlijk de serie: liedjes uit grootmoederstijd niet zo leuk, het is leuk verzonnen/gemaakt maar de andere liedjes blijven beter vind ik.

groetjes dennis

Ik snap niet dat dit een antwoord op m'n vraag is :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik snap niet dat dit een antwoord op m'n vraag is :?

sorry, het is idd geen antwoord op je vraag, maar ik kwam toen net binnen en had niet door hoe je zelf een berichtje typte, zonder te reageren op een ander.

sorry :@

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

* schop van 4 maanden en 17 dagen *

Misschien al bekend, maar ik weet het niet zeker. Op de voor- en achterkant van de DVD staat 'Bridge pictures'... Maar start ik de DVD op dan krijg ik een arcade intro. Het menu is ook niet zoals we van Bridge kennen...

Weet iemand hoe dit zit?

Link naar bericht
Delen op andere sites
* schop van 4 maanden en 17 dagen *

Misschien al bekend, maar ik weet het niet zeker. Op de voor- en achterkant van de DVD staat 'Bridge pictures'... Maar start ik de DVD op dan krijg ik een arcade intro. Het menu is ook niet zoals we van Bridge kennen...

Weet iemand hoe dit zit?

Over welke dvd heb je het?

EDIT: Ow, ik was even vergeten dat dit topic over 'liedjes uit grootmoeders tijd' ging.

Link naar bericht
Delen op andere sites
* schop van 4 maanden en 17 dagen *

Misschien al bekend, maar ik weet het niet zeker. Op de voor- en achterkant van de DVD staat 'Bridge pictures'... Maar start ik de DVD op dan krijg ik een arcade intro. Het menu is ook niet zoals we van Bridge kennen...

Weet iemand hoe dit zit?

Nee, geen idee, maar je hebt het toch over de 1e uitgave, he?

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik heb een dvd met het begin dat duidt op arcade, maar het hoesje is van bridge enzo...

de nieuwe zal wel helemaal van bridge zijn

Ik heb het vandaag even bekeken, de nieuwe dvd is inderdaad helemaal van Bridge.

Zeg Frey, ik zag op jouw site dat jij een video hebt van 'liedjes uit grootmoeders tijd deel 1' van Bridge, waarbij staat '2000', maar deze video komt uit 2001, hoor.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zijn die videobanden dan wel van Bridge? En is het de zelfde versie als de dubbelbox ?

De covers zijn van Bridge... op de inhoud heb je wel Smorenburgmuziek, maar je ziet het Arcade logo, volgens mij, maar ik weet het niet zeker. En ik heb laatst de Bridge dubbelbox (2000) bij de Bristol gekocht, en die is in het geheel van Bridge.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De covers zijn van Bridge... op de inhoud heb je wel Smorenburgmuziek, maar je ziet het Arcade logo, volgens mij, maar ik weet het niet zeker. En ik heb laatst de Bridge dubbelbox (2000) bij de Bristol gekocht, en die is in het geheel van Bridge.

De dubbelbox ga ik in maart kopen.

Dan heb ik van "Alle liedjes uit Grootmoederstijd"

DUBBELBOX 2000 Bridge

DVD 2001 Bridge

DVD 2003 Bridge

DVD 2005 Bridge

Ik ben een Bridge verzamelaar :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
De dubbelbox ga ik in maart kopen.

Dan heb ik van "Alle liedjes uit Grootmoederstijd"

DUBBELBOX 2000 Bridge

DVD 2001 Bridge

DVD 2003 Bridge

DVD 2005 Bridge

Ik ben een Bridge verzamelaar :)

Ik spaar alles, hoor!

Ik heb al:

DUBBELBOX 2000 Bridge

deel 1 2000 Bridge

deel 2 2000 Bridge

Hele serie op één band 2001 Bridge

DVD 2001 Bridge

DVD 2003 Bridge

DVD 2005 Bridge

CD Deel 1 2001 Bridge

CD deel 2 2001 Bridge

MC deel 1 2001 Bridge

Dus ik moet nog:

deel 1 1996 CNR / Arcade

deel 2 1996 CNR / Arcade

DUBBELBOX 1996 Arcade

DVD Arcade 2000

CD deel 1 CNR

CD deel 2 CNR

MC deel 1 CNR

MC deel 2 CNR

MC deel 2 Bridge

DUBBEL CD Bridge 2001 (is o.a. te koop op de site van Music Store)

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...