Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan - Triviant #6


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Om nog even terug te komen op de vraag van Randy Roes over de twee gevaarlijke, doch uiteindelijk nutteloze ondernemingen van B&A. Wonderer antwoordde daarop:

In de diamant als de caravan in de fik staat... die stomme vogel leeft nog steeds

Had ik maar geweten dat dit antwoord goedgekeurd werd, want ik wilde hetzelfde posten, totdat ik me realiseerde dat het niet klopt, want Bassie ging de caravan in om Sweety te redden en dat lukte, dus was deze poging niet nutteloos.

Overigens: mijn tweede antwoord heb ik niet voorbij zien komen in het topic, namelijk de sprong vanaf de brug op de boot in De Verdwenen Kroon. B&A waagden hier immers ook hun leven om de boeven te pakken, maar die waren op dat moment al van de boot af en dus had de sprong van B&A uiteindelijk geen zin.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Om nog even terug te komen op de vraag van Randy Roes over de twee gevaarlijke, doch uiteindelijk nutteloze ondernemingen van B&A. Wonderer antwoordde daarop:

[..]

Had ik maar geweten dat dit antwoord goedgekeurd werd, want ik wilde hetzelfde posten, totdat ik me realiseerde dat het niet klopt, want Bassie ging de caravan in om Sweety te redden en dat lukte, dus was deze poging niet nutteloos.

Overigens: mijn tweede antwoord heb ik niet voorbij zien komen in het topic, namelijk de sprong vanaf de brug op de boot in De Verdwenen Kroon. B&A waagden hier immers ook hun leven om de boeven te pakken, maar die waren op dat moment al van de boot af en dus had de sprong van B&A uiteindelijk geen zin.

't Was ook eigenlijk een grapje, ik kan die vogel niet uitstaan ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Om even uitsluitsel te geven : het antwoord van Wonderer was het eerste dat logisch overkwam en onderbouwd was => aanvaard :)

Ah ok, da's duidelijk :) Jammer dat ik uiteindelijk niet gepost had, nouja volgende vraag komt er toch aan, dus nieuwe kansen .

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jammer dat ik uiteindelijk niet gepost had, nouja volgende vraag komt er toch aan, dus nieuwe kansen

Zet hem op, Antonio! ;)

*Hoeveel is de koffer met losgeld MIN de waarde van de schatkist?*

Link naar bericht
Delen op andere sites
koffer uit diamant of kroon?

Zal de kroon wel zijn, want in de diamant is het geen LOSGELD, maar de diamant wordt GEKOCHT.

Link naar bericht
Delen op andere sites
waarom kan ik jou nooit eens verbeteren :(

>:) Ja meneer, dat is duidelijk >:) ... ;)

Als je mijn spelling bedoeldt, ik ben geslaagd met een 9 voor Nederlands, dus dat gaat je niet lukken. :P

Daarnaast edit ik mijn posten meteen als er ook maar één foutje instaat. ;)

Koffer met losgeld 1000000

Waarde kist 120000

Verschil is dus 880000

Zet hem op, Antonio! :) Goed zo, Antonio! :Y Jij bent, Antonio! ;)

Tssk tssk :N;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tssk tssk :N;)

Huh wat? ;)

Nieuwe opgave dan maar:

In welke series wordt een boevenleider lichamelijke het slachtoffer van een (stomme) actie van zijn hulpje(s)?

Het gaat dus om lichamelijke schade en niet om scheldpartijen, arrestaties of het voor de zoveelste keer kwijtraken van B&A.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Huh wat? ;)

Nieuwe opgave dan maar:

In welke series wordt een boevenleider lichamelijke het slachtoffer van een (stomme) actie van zijn hulpje(s)?

Het gaat dus om lichamelijke schade en niet om scheldpartijen, arrestaties of het voor de zoveelste keer kwijtraken van B&A.

Als Harry de boot laat ontploffen? (reis vol verrassingen)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een aantal voorbeelden:

Geheim Van De Schatkaart: B2 geeft de Baron ''een trap'' (aflevering 2)

Verzonken Stad: Japie en B2 schoppen de Baron (aflevering 7)

Reis Door Europa: Alle bommen die ontploffen

Reis Door Amerika: Alle bommen die ontploffen

Je bent er bijna! Er mist nog een serie!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maar dat die tv in zn eigen gezicht ontploft is toch zn

eigen schuld :P . Hij maakt hem zelf kapot in zijn woede O}

Dat is de tweede keer. De eerste keer stopt B2 de stekker in het stopcontact, na-

dat B1 gevraagd heeft of de tv het wel doet, omdat gestolen goed niet gedijt. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
italie, curacao, sint maarten

De Curaçao, Florida en St. Maarten opnames met Harry waren toch decors in Nederland?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb er weer 1. Hij is niet al te moeilijk, dus iedereen evenveel kans:

Welke (straat)naam komen Bassie en Adriaan op twee verschillende plekken tegen in hun reis door Amerika?

Broathway

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb er weer 1. Hij is niet al te moeilijk, dus iedereen evenveel kans:

Welke (straat)naam komen Bassie en Adriaan op twee verschillende plekken tegen in hun reis door Amerika?

Chinatown?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Broathway

Ik bedoelde inderdaad Broadway. Ze komen Chinatown idd ook tweemaal tegen, maar aangezien ik dat niet bedoelde, had ik het woord straat tussen haakjes gezet als aanwijzing dat één van de namen een straatnaam moest zijn.

Kas, goed gegokt! ^O^ We wachten op jouw nieuwe opgave.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik bedoelde inderdaad Broadway. Ze komen Chinatown idd ook tweemaal tegen, maar aangezien ik dat niet bedoelde, had ik het woord straat tussen haakjes gezet als aanwijzing dat één van de namen een straatnaam moest zijn.

Kas, goed gegokt! ^O^ We wachten op jouw nieuwe opgave.

Die bastard had eerst Walk of Fame :P

;)

Doe even eentje die ik weet, Kas, ik heb een leuke.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Die bastard had eerst Walk of Fame :P;)

Dan heeft hij geluk dat ik dat niet gezien heb, tenzij je een screenshot hebt gemaakt als bewijsmateriaal Wonderer ;)

Doe even eentje die ik weet, Kas, ik heb een leuke.

Ik wordt wel erg nieuwsgierig, kunnen we geen 2 opgaven tegelijk doen? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik wordt wel erg nieuwsgierig, kunnen we geen 2 opgaven tegelijk doen? :P

DAAR ga ik een screenshot van maken! Ik wordt met DT! :D

Nah, ik kom wel aan de beurt. Moet ie even een vraag over de adjudant stellen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...