Ga naar inhoud

Nieuwe site Paul van Gorcum


Aanbevolen berichten

Shibby ;)

Maar die van Dick is mooier :Y:D

Ik vind trouwens dat je een site niet online moet gooien als hij nog niet af is. Dat maakt testen een crime en is niet aardig voor je bezoekers die een volledige site verwachten. Maar och.

Vind de layout trouwens wel mooi.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Leuke site, benieuwd wat het wordt als ie echt af is.

Het gastenboek staat inmiddels al vol Baronfans ;)

Zal ie blij mee zijn ;)

Dat gastenboek staat er trouwens al 6 weken op...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Af en toe check ik wel eens of er nog schot in de zaak zit, en het blijft leuk om het gastenboek te lezen ;) Alleen maar B&A fans, terwijl Paul van Gorcum daar best van baalt ;) Sielug ;)

Maar die site is ook best sielug, nog steeds alleen een gastenboek |:(

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
[..]

Inderdaad, weer nieuws. Maar zo'n website opzetten duurt ook echt maanden. Het zal wel een zeer uitgebreide site worden aangezien er zolang aan gewerkt wordt.

Als ie niet af is, moet je hem niet online zetten. Doe ik ook niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...

In het gastenboek:

Beste Paul: Ik vind het leuk dat jij nu ook je eigen website hebt. Nu kan ik hier in jou eigen gasten boek eens schrijven hoe hoog ik jou schat als acteur collega en mens. We hebben vele malen samen voor de camera gestaan met Aad in diverse T/V serie,s en ik vond het ook een eer dat je weer mee deed als persoonlijk adviseur van Sint Nicolaas in mijn nieuwe T/V serie: Bassie en de reis van Zwarte Piet. Ik stond verbaast hoe jij van 1 A viertje tekst een scene maakt van 5 minuten. Dat bewijst maar weer zoals de Sint zei: Vakmanschap Meesterschap. Ik ben momenteel een nieuw script aan het schrijven voor een volgende serie en ik ga beslist weer een beroep op je doen. Bas(sie) van Toor

(en ook:

ja ik ken u natuurlijk ook van bassie en adriaan. en hier bent u ook echt een hit. toen ons zoontje werd geboren smsde mijn man ook aan iedereen dat b3 was geboren, drommels. hij gaat ook niet slapen als hij niet naar bassie en adriaan heeft gekeken, al van af 6 maanden. hij moet ook vaak om alles lachen, maar als u boos doet dan weet hij ook dat het menes is. dus u heeft een jonge fan van net 2. wij vonden het erg leuk dat u weer mee deed met de film van bassie, verder vonden we de film niet echt geweldig en mijn zoontje vond er ook niet veel aan. je mist gewoon toch wat. geen boefjes, geen gestolen pepernotenrecept of zo. de spanning was weg. maar u was een hele overtuigende sinterklaas groetjes erna
;))
Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...