Ga naar inhoud

Welk forumonderdeel wil jij er bij hebben?  

31 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk forumonderdeel wil jij er bij hebben?

    • Film/Tv
      13
    • Sport
      2
    • Trade voor niet-clownsspullen
      2
    • Nieuws
      1
    • Een nieuwsportal (verbonden aan het forum)
      2
    • Computers en electronica
      6
    • Kinderseries algemeen
      1
    • Muziek algemeen
      2
    • Anders... (licht toe)
      2


Aanbevolen berichten

Stem mee en laat even wat achter in het topic over het hoe wat en waarom.

Ik wil het forum uitbreiden om het wat levendiger en interessanter te houden, welke onderdelen zouden jullie er graag bij willen en waarom?

(meerdere keuzes die je aanstaan? stem op je nummer 1 en licht je antwoord en andere keuzes toe in het topic)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind eens nieuwscategorie leuk :)

Een onderdeel waar echte belangrijke nieuwtjes instaan... Dan weet je zeker dat je het nooit mist.

Stel dat nick elke dag gaat uitzenden, en het staat ergens tussen die topics in, kan het best zijn dat je dat mist...

Het wordt alleen wel moeilijk te onderscheiden wat wel en wat geen groot nieuws is...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb gestemd voor computers en elektronica. Dit omdat ik het topic van vergeten elektronica al best interessant vond en ook omdat ik binnenkort waarschijnlijk een CD-i speler ga kopen (had ik eigenlijk al gedaan maar hij functioneerde gewoon niet dus heb ik hem teruggestuurd) waarbij het me ook leuk lijkt om daar hierover te praten en ook nog uitgebreider over de andere vergeten elektronica.

Ook lijkt het me leuk om verder over computers (en internet) te praten omdat dat ook 1 van m'n grote hobby's is.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wil wel Film/tv erbij, ik kreeg namelijk een zeer leuk idee toen ik op het bondforum zo wekelijkse polls zag met "rate the movie" zou dat wel leuk vinden hier, maar doen we dat in het huidige offtopic, dan ziet niemand ze meer na 2 dagen, en dat zou zeer jammer zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb voor film en tv gekozen.

Ik ben nu eenmaal een filmfanaat. En in mijn ogen mag er wel wat meer gepraat worden over films

En behalve B&A is er nog veel meer leuks op tv.

Het lijkt me leuk om hier meer over te praten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb ook gekozen voor tv/film. Het liefst zou er van alle centrale topics die we nu in Gezellig offtopic hebben een forumonderdeel moeten komen. Omdat één topic best wel vervelend is om daar verschillende discussies tegelijk te voeren. Maar aangezien we dan wel heel veel forumonderdelen gaan krijgen, heb ik gekozen voor "tv/film", omdat dat me het meeste interesseert. (dat hebben jullie misschien wel eens gemerkt ;) )

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou een nieuwscategorie erg leuk vinden. Met een categorie binnenland, buitenland en clown en acrobaat bijvoorbeeld. Lijkt mij erg leuk om met jullie over bijvoorbeeld de Europese grondwet te discussieren.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vooral sport, auto's en scooters interesseren me. Ook games. Dus als die onderdelen aparte catagorieën krijgen lijkt me dat erg vet ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

- Sport het liefste, omdat mij dat het meest interesseert.

De andere opties:

- Film/Tv, is ook een goeie mogelijkheid, een breed onderwerp waar veel over te vertellen valt.

- Trade voor niet-clownsspullen, op het eerste oog wel leuk, maar je weet niet wat men allemaal gaat aanbieden natuurlijk. Doe maar niet.

- Nieuws, in het centrale nieuwstopic wordt nu al niet erg veel gepost dus dat zie ik niet zo zitten.

- Een nieuwsportal (verbonden aan het forum), zie nieuws ;).

- Computers en electronica, gaat mijn interesse niet zo erg naar uit. Games wel een beetje, maar electronica niet echt.

- Kinderseries algemeen, kan eigenlijk ook wel in het Film/TV gedeelte.

- Muziek algemeen, hetzelfde als bij nieuws eigenlijk: in het centrale muziektopic wordt nu al nauwelijks gepost.

- Anders... (licht toe), alles staat er eigenlijk wel bij. Misschien komt iemand anders nog met een goed idee ;). Auto's zou nog een onderwerp kunnen zijn alhoewel ik zelf geen autofreak ben :P.

Link naar bericht
Delen op andere sites
- Sport het liefste, omdat mij dat het meest interesseert.

- Anders... (licht toe), alles staat er eigenlijk wel bij. Misschien komt iemand anders nog met een goed idee ;). Auto's zou nog een onderwerp kunnen zijn alhoewel ik zelf geen autofreak ben :P.

Goed bezig. ;) Lijkt mij ook erg leuk.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb gekozen voor Computers en Electronica. Maar Film/TV is ook een goede aanvulling volgens mij.

Een nieuwsportal zou ook leuk zijn, maar dat vergt dusdanig veel onderhoud, dat ik me afvraag of dat goed komt.

Misschien is het wel leuk om met Computers en Electronica en Film/TV ook meteen wat reviews toe te voegen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Films / TV

Waarom?

Omdat ik het leuk vind om te praten over films waardoor we erachter kunnen komen welke films erg goed zijn en welke films we dus moeten hebben.

TV is ook altijd wel leuk om over te praten. Dan weten we welke programma's er wel en niet leuk zijn om naar te kijken (naast Bassie & Adriaan)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb op "muziek" gestemd. DIt omdat er toch aardig wat over te vertellen valt en er heel veel soorten muziek zijn. Maar op de 2e plaats komt toch zeker "Film/TV" bij mij. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb gekozen voor: Trade voor niet-clownsspullen.

Het lijkt mij wel leuk, een Marktplaatsje in het klein :P

Ook omdat velen op het forum elkaar kennen en vertrouwen, durf je eerder te ruilen/kopen dan op een site als: Marktplaats :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Computers en TV/film hebben allebei mijn voorkeur. Hoewel ik met DIG het idee heb dat daar maar vijf mensen posten en DJ voornamelijk "GEEN AMD!" roept op alles wat je vraagt ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk dat bijna alles wel voor een positieve ontwikkeling kan zorgen voor het forum...

Hoeveel onderdelen gaan erbij komen?

Is het ook zo dat het weer gewist wordt als het niet loopt?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik zou sport ook een heel mooie aanvulling vinden, maar er zijn maar 2 stemmen daarvoor ;).

Het zou ook wat makkelijker kunnen zijn. Dan kun je de Darts en het voetbaltopic daar ook bij plaatsen en is het offtopic weer wat overzichtelijker...

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...