Ga naar inhoud

[centraal] Ik zit vast in een spel!


Aanbevolen berichten

  • 1 year later...

Echt vast zit ik niet. Heb hier uit de oude doos Fifa 98 te voorschijn gehaald :P. Leek me nog wel eens leuk om te spelen, omdat je in dit spel op de PC tegen elkaar kan spelen. Ik krijg het alleen niet zo ingesteld, dat je met 2 man op het toetsenbord kan spelen. Dit kon volgens mij wel. Muis werkt namelijk niet zo handig.

Iemand die weet hoe dit moet ?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Echt vast zit ik niet. Heb hier uit de oude doos Fifa 98 te voorschijn gehaald :P. Leek me nog wel eens leuk om te spelen, omdat je in dit spel op de PC tegen elkaar kan spelen. Ik krijg het alleen niet zo ingesteld, dat je met 2 man op het toetsenbord kan spelen. Dit kon volgens mij wel. Muis werkt namelijk niet zo handig.

Iemand die weet hoe dit moet ?

Volgens mij heeft dat nooit gekunnen. Het kan met een joy-stick, maar niet 2x met het toetsenbord meen ik...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Volgens mij heeft dat nooit gekunnen. Het kan met een joy-stick, maar niet 2x met het toetsenbord meen ik...

Volgens mij wel. Ik dacht dat ik het ooit nog tegen een vriend had gespeeld op die manier maar hoe die dat heeft ingesteld en welke FIFA dat was weet ik helaas niet...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Volgens mij wel. Ik dacht dat ik het ooit nog tegen een vriend had gespeeld op die manier maar hoe die dat heeft ingesteld en welke FIFA dat was weet ik helaas niet...

Ik meende me ook te kunnen herinneren dat het wel ging. Ben niet 100% zeker, omdat het erg lang geleden is ;).

@wonderer: Google al geprobeerd. Wel een paar reacties gevonden waarin stond dat het wel kon, maar nergens hoe.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 years later...

Geen idee of iemand ervan weet, maar ik was toevallig benieuwd:

Kent iemand hier Mario & Sonic Olympic Games (wii) en is het 'Iemand' gelukt om die

irritante 'Hunter' en 'Shooting' emblems te halen? Houdt zeg maar in dat je bij Skeet

(kleiduiven schieten) alle 40 kleiduiven moet raken en bij Archery (boogschieten) alle

12 pijlen in de roos moet schieten. Het zal wel aan mij liggen, maar dit is nu al meer

dan een jaar mission:impossible voor mij.... :P . Tips mogen altijd, als het maar

vrijblijvend is -0-

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...